Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
heb er nogthans niks van gezien, en heb een goeie 400 km rondgereden waarvan zeer veel autosnelweg. Juist in Jabbeke wat gejouwel, 't is al. Nergens flitsers....
Als je met 120 km/u aan het cruizen bent dan zie je er inderdaad niks van
Wees gerust , operatie Speed 2 zal het begrotingsgat weer wat kleiner gemaakt
hebben. Denk hier vooral aan de buitenlanders.
vanop de site van deredactie.be
Sommige automobilisten kunnen op die manier verschillende keren gecontroleerd zijn. Er zijn 84 politiemensen ingezet en 24 mobiele snelheidsmeters. Ook alle vaste radars op de snelwegen waren in werking. Er waren ook interceptieploegen op de weg.
en ik heb nog zo uitgekeken naar mobiele snelheidsmeters.
Maar 't kan kloppen. Als er 500m achter mij eentje rijdt (aan 120) en ik rij 120, kan ik ze idd nooit gezien hebben.
bah, mijn internet in Gent werkt maar halvelings en zo deze thread gemist. om 14u30 vertrokken vanuit gent naar ieper. mooi 120-125 gereden tot in kortrijk, onderweg flikken gezien (en gegroet) in de berm. op de ring van kortrijk en dan naar ieper toch serieus gas gegeven, behalve aan de bruggen. alleszins niet aan de kant gezet geweest door een anonieme auto
waar flitsen ze eigenlijk rond de autostrade van kortrijk? al een paar keer geflitst geweest maar ik weet nooit van waar. op de E403 kortrijk-doornik aan den Esso, ergens ook op de R8 denk ik.
Waar staan ze op e314 in Halen.. beide richtingen. Ben er 2 keer gepasseerd en niet gezien.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
waar flitsen ze eigenlijk rond de autostrade van kortrijk? al een paar keer geflitst geweest maar ik weet nooit van waar. op de E403 kortrijk-doornik aan den Esso, ergens ook op de R8 denk ik.
idd vaak driepekkel aan op/afrit van Esso Oekene
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Als je met 120 km/u aan het cruizen bent dan zie je er inderdaad niks van
Wees gerust , operatie Speed 2 zal het begrotingsgat weer wat kleiner gemaakt
hebben. Denk hier vooral aan de buitenlanders.
vanop de site van deredactie.be
Sommige automobilisten kunnen op die manier verschillende keren gecontroleerd zijn. Er zijn 84 politiemensen ingezet en 24 mobiele snelheidsmeters. Ook alle vaste radars op de snelwegen waren in werking. Er waren ook interceptieploegen op de weg.
brrr ... laat ons hopen van niet!
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
uit HLN
hopelijk niemand die naar de trackday in Zolder ging...
Snelste van 3.779 overtreders reed 213 km/u bij 'Speed II'
Chauffeurs die vandaag het gaspedaal te diep hebben ingeduwd, riskeren eerstdaags een fikse boete in hun brievenbus te vinden. Bij de operatie 'Speed II' heeft de federale politie tussen 10 en 15 uur op snelwegen over het hele land liefst 92.665 voertuigen gecontroleerd op snelheid. Daarbij zijn 3.779 inbreuken vastgesteld. De ergste snelheidsduivel werd gepakt in Limburg aan een snelheid van 213 km/u.
Bij de grootschalige actie werden alle beschikbare radars (vaste en mobiele) ingezet. De interceptieploegen rukten 252 keer uit en trokken 15 keer een rijbewijs in. De wegpolitie kreeg steun van Nederlandse en Franse collega's, die hielpen bij de controle van buitenlandse automobilisten. (kh)
bah, mijn internet in Gent werkt maar halvelings en zo deze thread gemist. om 14u30 vertrokken vanuit gent naar ieper. mooi 120-125 gereden tot in kortrijk, onderweg flikken gezien (en gegroet) in de berm. op de ring van kortrijk en dan naar ieper toch serieus gas gegeven, behalve aan de bruggen. alleszins niet aan de kant gezet geweest door een anonieme auto
Op de R8?? Daar heb ik ze nu nog nooit weten staan.
Anders E17 richting Frankrijk aan afrit oost rechts op de dienstweg
Wat verder voor de 2de afrit gewoon rechts aan de kant, vrij duidelijk
En laatste is normaal aan de Shell, daar stonden ze dinsdag richting Kortrijk.
Op de R8?? Daar heb ik ze nu nog nooit weten staan.
Anders E17 richting Frankrijk aan afrit oost rechts op de dienstweg
Wat verder voor de 2de afrit gewoon rechts aan de kant, vrij duidelijk
En laatste is normaal aan de Shell, daar stonden ze dinsdag richting Kortrijk.
E17 Gent-Frankrijk, oprit van het ei...dat pompgebouw, mooi weggestoken, zie je soms maar héél laat hoor! Ze staan er nu wel minder vaak.
Waar staan ze op e314 in Halen.. beide richtingen. Ben er 2 keer gepasseerd en niet gezien.
Tussen Lummen en Bekkevoort zijn er 3 plekken in elke richting waar ze durven staan... Eerste twee zijn in Halen waar de oprit samenvoegt met de snelweg, dan in een opening in de middenberm ter hoogte waar de spoorlijn Hasselt-Aarschot de snelweg doorkruist en waar ze in twee richtingen kunnen flitsen, en tenslotte ter hoogte van die paardeweide. In de richting van Halen naar Lummen wordt de driepikkel achter een kilometerbord gezet net voor de paardeweide, en in de richting van Lummen naar Halen vind je rechts een houten hek waar ze wel eens durven doorsukkelen. Eens de reportages op flitsservice.be doornemen om de locaties zowat te leren kennen.
Comment