Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
    a17 km-paal 43.4 richting Doornik (Ardooie). Maandag es bekijken, waar dat precies ligt.
    Gisteren ontdekt waar ze ongeveer staan.
    Het is na de afrit Ardooie en Tielt een 500 meter na de brug. Rechts daar is er een parallelweg. Dom dom. Dan te bedenken eigenlijk dat ik eigenlijk nog aan het optrekken was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
      Ze flitsten dus richting N49 en zo? Niet richting afrit Mariakerke? Zo ja, oef. Zo nee, dikke kaka.
      Ik heb ze zien staan richting Evergem... Het zou kunnen dat ze soms in de andere richting staan ook.

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      uhoh

Kan iemand dit bevestigen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
        Kan iemand dit bevestigen?
        Gisteren aan 90km/u er voorbij gereden, en eens goed gekeken in mijn achteruitkijkspiegel. Niets zien staan. Ook geen flits gezien bij de auto voor mij die aan dik 140 er voorbij reedt.

Als er iets zou staan en ik zie het hoor je het van mij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
          In Deerlijk staan ze nu ook smerig. Vooreerst stonden ze al smerig op de E17 Gent-Kortrijk tussen Waregem en Deerlijk. Ze staan 200m voor de brug op de rechterkant (auto staat geparkeerd op een parallelweg, driepikkel staat in de takken).

Nu staan ze ook aan de afrit Deerlijk (hulpdienstenstrookje en driepikkel dichtbij E17)

Idem voor de af- en oprit in Zwevegem (kilometerpaal 11.1), heb de driepikkel al zien staan in beide richtingen.

Comment

• Heb ze vorige week zien staan op de A12 richting nederland. beetje voorbij de afrit Leugenberg. staan in de middenberm achter een hoop afgedankt ijzer.
            BMW X5 45e

Comment

• Afgelopen zaterdag om 8u een flitswagen gespot op de Brusselse binnenring net na De Vier Armen. Zondag om 8u30 een flitswagen op de E411 in de provincie Namen. Beiden waren schoon fotokes aan het trekken.

Comment

• Heren , ik heb horen zeggen dat er morgen 14/10/09 tussen 10u en 15u
                een hogere activiteit zal zijn van de flitscontroles op de autostrade.
                Dus bij deze is iedereen gewaarschuwd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                  Lool, in het vervolg afrit Deerlijk wat minder vlot nemen dan.
                  LOL Dat dacht ik ook toen ik zaterdag met mijn Diesel break de oprit aan 90 nam, de blauwe auto zag staan en even verder (was al aan het inhouden), de driepikkel achter het elektriciteitskastje. Hij flitst toch wel niet zeker op het moment dat ik passeer.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                    Gisteren ontdekt waar ze ongeveer staan.
                    Het is na de afrit Ardooie en Tielt een 500 meter na de brug. Rechts daar is er een parallelweg. Dom dom. Dan te bedenken eigenlijk dat ik eigenlijk nog aan het optrekken was.
                    Heb ze er die dag ook zien staan; was gelukkig op Q aangekondigd en ik ben er netjes aan 120 gepasseerd

Altijd opletten aan de bruggen op de E403!
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      uhoh
                      wat je zegt...na dat viaduct trek ik meestal goed op.
                      morgen eens checken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maju Bekijk Berichten
                        Idem voor de af- en oprit in Zwevegem (kilometerpaal 11.1), heb de driepikkel al zien staan in beide richtingen.
                        Ja, vooral E17 Kortrijk-Gent, afrit Kortrijk-Oost...parkeren op dienstenparking en de driepikkel staat in 't bosje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                          Heren , ik heb horen zeggen dat er morgen 14/10/09 tussen 10u en 15u
                          een hogere activiteit zal zijn van de flitscontroles op de autostrade.
                          Dus bij deze is iedereen gewaarschuwd

kakzor, en dit lees ik nu pas... Heb zitten peren op de e17 tussen Gent en Kortrijk.

(groot deel achter een passat gezeten die precies wel elk plekje wist, dus hopelijk niets gezien)

Bijkomend heb ik 29 september een parkeerboete gekregen in Gent. Te betalen binnen 5 dagen, anders 20 euro administratiekosten :s. Ben die boete helemaal uit het oog verloren en dus niets betaald. Ondertussen nog niets ontvangen via de post ook.

Wat zou ik doen? Zenden ze nog een herinnering met de post, of is het meteen grote koekenbak?
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                            kakzor, en dit lees ik nu pas... Heb zitten peren op de e17 tussen Gent en Kortrijk.

(groot deel achter een passat gezeten die precies wel elk plekje wist, dus hopelijk niets gezien)

Bijkomend heb ik 29 september een parkeerboete gekregen in Gent. Te betalen binnen 5 dagen, anders 20 euro administratiekosten :s. Ben die boete helemaal uit het oog verloren en dus niets betaald. Ondertussen nog niets ontvangen via de post ook.

Wat zou ik doen? Zenden ze nog een herinnering met de post, of is het meteen grote koekenbak?
                            14/10 is morgen pas stijntje

Comment

• ahem, moest wel voor 4/10 betaald zijn, Matthi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                ahem, moest wel voor 4/10 betaald zijn, Matthi.
                                Matthi heeft het over Operatie Speed die vandaag 14/10 doorgaat.
                                Als je luistert naar de flitsmeldingen dan begrijp je wel waarom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                  ahem, moest wel voor 4/10 betaald zijn, Matthi.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                  Matthi heeft het over Operatie Speed die vandaag 14/10 doorgaat.
                                  Als je luistert naar de flitsmeldingen dan begrijp je wel waarom

Comment

• heb er nogthans niks van gezien, en heb een goeie 400 km rondgereden waarvan zeer veel autosnelweg. Juist in Jabbeke wat gejouwel, 't is al. Nergens flitsers....

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Federale Politie PERSMEDEDELING
                                      Commissariaat – generaal Datum: 13 oktober 2009
                                      Persdienst Nr: 174/2009
                                      EMBARGO tot 14/10/09, 15 uur
                                      Uitnodiging
                                      Operatie Speed: gelijktijdige
                                      snelheidscontroles in hele land
                                      BRUSSEL, 13/10/2009. – De Federale Politie organiseert morgen, woensdag 14 oktober
                                      2009, een grootschalige controleactie: de snelheid van automobilisten op de autosnelwegen
                                      zal in het hele land gecontroleerd worden. Elke provincie werkt aan de actie mee.
                                      Elke automobilist zal tijdens zijn verplaatsing meerdere malen gecontroleerd kunnen worden.
                                      Overdreven snelheid blijft een van de voornaamste oorzaken van ernstige en dodelijke
                                      ongevallen. Het verhogen van de subjectieve kans om gecontroleerd te worden is een van
                                      de doelstellingen van de Federale Wegpolitie in de strijd tegen overdreven snelheid.
                                      De Operatie Speed II vindt morgen plaats tussen 10 en 15 uur. Er zijn meerdere
                                      dispositieven voorzien: vaste, mobiele radars en in alle provincies zijn er interceptieploegen
                                      op de baan.
                                      De Wegpolitie kan tijdens de actie rekenen op de steun van de Nederlandse en Franse
                                      collega’s. Op de parking van de E40 in Jabbeke zullen zij helpen bij de controle van Franse
                                      en Nederlandse automobilisten.
                                      Op de parking van Jabbeke is er eveneens een sensibiliseringsactie in samenwerking met het
                                      BIVV. Automobilisten in overtreding zullen uitgenodigd worden om beelden van een "crashtest"
                                      te bekijken en zo de mogelijke gevolgen van een impact door overdreven snelheid te
                                      ervaren.
                                      Media zijn welkom om 11 uur om beelden te nemen van de controleactie op de
                                      parking van Jabbeke (E40 richting Kust). Hoofdcommissaris Michaël Jonniaux,
                                      directeur van de Wegpolitie, zal aanwezig zijn. De resultaten van de controle
                                      zullen op woensdag 14 oktober 2009 in de late namiddag bekend gemaakt
                                      worden.
                                      Wij vragen de media met aandrang het embargo op deze politieactie te
                                      respecteren tot woensdag 14 oktober 2009 om 15 uur.
                                      Tine Hollevoet
                                      Woordvoerster

Comment

• Iemand die weet of ze er gisteren stonden rond 19.00uur 20.00uur E17 - gent - kortrijk.

Tussen Deinze en Kruishoutem richting kortrijk.

Er voorbij gevlogen aan 160 en dacht flits te hebben opgemerkt. Nu nog even rond gereden en niets zien staan. Ik hoop het beste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                                          Iemand die weet of ze er gisteren stonden rond 19.00uur 20.00uur E17 - gent - kortrijk.

Tussen Deinze en Kruishoutem richting kortrijk.

Er voorbij gevlogen aan 160 en dacht flits te hebben opgemerkt. Nu nog even rond gereden en niets zien staan. Ik hoop het beste.
                                          Yep, ze stonden er. Ik kreeg gisteravond een telefoontje van mijn 25-jarig nichtje dat ook geflitst is op dezelfde plek. Naast haar reed een wagen aan identieke snelheid. Ze wilde weten wie van de twee de boete krijgt. Ik dacht beide.

Comment

Working...
                                          X