Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Blijkbaar zou er nu ook flitsbak staan op de E17 richting antwerpen net na Gentbrugge-brug en net voor de afrit naar de R4!

Exact: Nog na het parkeerterrein, het is een plaats waar ze met de auto kunnen staan (in de middenberm)

schets:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Ja, daar had je al een Mini Coyote van gehad en abo ook.. en nog meer moois.. altijd jammer van dat weggegooid geld tenzij je de staat graag sponsert natuurlijk
      Thog er moest er ooit eens van komen hé. Op die baan rij ik meestal die snelheden. Nu gaan we beetje meer eco rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
        Vandaag is er weer een dikkerd binnengekomen.
        170 waar 120 mocht, na correctie 159.

195 pleurootjeuhzz
        a17 km-paal 43.4 richting Doornik (Ardooie). Maandag es bekijken, waar dat precies ligt.
        Eigenlijk vind ik dat waar voor z'n geld.

Zoals reeds gezegd had 160 veel en veel erger geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
          Eigenlijk vind ik dat waar voor z'n geld.

Zoals reeds gezegd had 160 veel en veel erger geweest.
          Ik weet zeer goed waar ik aan ontsnapt ben
          Last edited by ; 11/10/2009, 23:27.

Comment

• In Deerlijk staan ze nu ook smerig. Vooreerst stonden ze al smerig op de E17 Gent-Kortrijk tussen Waregem en Deerlijk. Ze staan 200m voor de brug op de rechterkant (auto staat geparkeerd op een parallelweg, driepikkel staat in de takken).

Nu staan ze ook aan de afrit Deerlijk (hulpdienstenstrookje en driepikkel dichtbij E17)

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Lool, in het vervolg afrit Deerlijk wat minder vlot nemen dan.

Comment

• Ze staan niet op de afrit te flitsen hé, ze flitsen E17 Gent-Kortrijk tussen de af- en oprit

Comment

• Ze stonden daar vandaag ook.

Goed dat ik 95% van de keer de afrit ervoor moet nemen, want dat zijn die stukjes wanneer je meestal doorpeerd.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                    Ze staan niet op de afrit te flitsen hé, ze flitsen E17 Gent-Kortrijk tussen de af- en oprit

Hopelijk stonden ze daar gisterennamiddag niet

Meestal vertraag ik wel aan de op en afritten als ik vlot aan het rijden ben want het is op zo een plaatsen dat ze meestal staan denk ik .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten

Meestal vertraag ik wel aan de op en afritten als ik vlot aan het rijden ben want het is op zo een plaatsen dat ze meestal staan denk ik .
                      Gisteren stonden ze er, mijn pa vertelde het, maar ik weet wel niet of het in de voor- of namiddag was

Comment

• Ze doen echt alles om nie op te vallen... Het heeft eigenlijk niets meer met verkeersveiligheid te maken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten

²²²²

Comment

Ze doen echt alles om nie op te vallen... Het heeft eigenlijk niets meer met verkeersveiligheid te maken...

Ook mij gedacht. En ze hebben er echt hun plezier in hé...

Comment

• liever hieruit geld halen dan op andere manieren aan ons geld te zitten, toch?
                              Ik verkies om op deze manier de staat NIET bij te staan, dus ik kan dat door proberen zo veel mogelijk me aan de regels te houden. Met andere zaken heb je meestal niet zo een gemakkelijk alternatief....
                              Wie te snel rijdt weet dat hij luxetaks aan zijn been kan hebben.

En iemand die ervoor kiest om snel te rijden omdat hij hiermee tijdswinst boekt (los van het veiligheidsaspect, laten we dat even achterwege), zal die winst niet zien verloren gaan door een paar boetes, of hij stopt er ook al snel mee.
                              Last edited by Bompa; 12/10/2009, 08:52.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Zaterdagavond stonden ze opnieuw te flitsen in de Rode-Kruislaan in Spouwen (tegenover de frituur), net zoals donderdag. Limiet is 70 (tot over een paar jaar 90) op een baan waar exact 5 huizen liggen.

Ik schat dat 75% van de mensen geflitst werd. Verkeersveiligheid natuurlijk.
                                Wel toffe gratis licht-show bij de frieten.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Ze doen echt alles om nie op te vallen... Het heeft eigenlijk niets meer met verkeersveiligheid te maken...
                                  Draai je nu de zaken niet een beetje om?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                                    Vorige week bijna geflitst op de R4, richting Evergem (Industrieweg)

Ter hoogte van de gebouwen van DE POST maar aan de andere kant.

Er loopt daar een straatje dood op de R4, en ze stonden met een driepikkel in de zijberm.

Kleine schets:
                                    Ze flitsten dus richting N49 en zo? Niet richting afrit Mariakerke? Zo ja, oef. Zo nee, dikke kaka.
                                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                                      Blijkbaar zou er nu ook flitsbak staan op de E17 richting antwerpen net na Gentbrugge-brug en net voor de afrit naar de R4!

Exact: Nog na het parkeerterrein, het is een plaats waar ze met de auto kunnen staan (in de middenberm)

schets:

uhoh

Comment

• 't Is tijd voor wat actie!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          Draai je nu de zaken niet een beetje om?
                                          Controle moet er zijn, maar er zijn andere grotere problemen die moeten worden opgelost.

Comment

Working...
                                          X