Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisterenavond omstreeks 19u30 geflitst in Tongeren in bebouwde kom.

Snelheid op teller +- 70km/h. Stom van me

direct aan de kant gezet door flik op moto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
      Vanmorgen om 10u hoorde ik dat ze stonden te flitsen op de E403 richting Brugge in Ruddervoorde ... normaal neem ik daar de afrit; maar omdat ik er nog nooit een flitser had zien staan wilde ik die eens opzoeken

Een anderhalve kilometer voorbij de afrit Ruddervoorde staat een bruin, groot bord, langs de rechterkant van de weg: "Brugge, UNESCO Werelderfgoed". Vlàk daarachter; on-mo-ge-lijk zichtbaar in de rijrichting die je neemt, staat er een driepikkel; zonder auto in de buurt.

Bij deze weet ik dus ook dat ik daar moet afremmen als ik toch nog eens doorrij richting Brugge ... en er zullen wel nog mensen zijn die daar eens passeren; opletten dus
      Auto staat normaal iets erna in een dreef geparkeerd, maar door de dichtere begroeiing nu kan je hem misschien gemist hebben. 'k Heb 't daar ook al 's vlaggen gehad

Comment

• geel bolleke: flitser

geel blokje: auto
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Vanmorgen om 10u hoorde ik dat ze stonden te flitsen op de E403 richting Brugge in Ruddervoorde ... normaal neem ik daar de afrit; maar omdat ik er nog nooit een flitser had zien staan wilde ik die eens opzoeken

Een anderhalve kilometer voorbij de afrit Ruddervoorde staat een bruin, groot bord, langs de rechterkant van de weg: "Brugge, UNESCO Werelderfgoed". Vlàk daarachter; on-mo-ge-lijk zichtbaar in de rijrichting die je neemt, staat er een driepikkel; zonder auto in de buurt.

Bij deze weet ik dus ook dat ik daar moet afremmen als ik toch nog eens doorrij richting Brugge ... en er zullen wel nog mensen zijn die daar eens passeren; opletten dus

Dacht het al... Ben daar 2 jaar geleden geflitst tegen een mooie snelheid
          Ook nooit niks of niemand zien staan toen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
            Gisterenavond omstreeks 19u30 geflitst in Tongeren in bebouwde kom.

Snelheid op teller +- 70km/h. Stom van me

direct aan de kant gezet door flik op moto.
            ge hebt diene smurf toch 5 pilskes getrakteerd ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
              Auto staat normaal iets erna in een dreef geparkeerd, maar door de dichtere begroeiing nu kan je hem misschien gemist hebben. 'k Heb 't daar ook al 's vlaggen gehad

Smerige plaats ... door de begroeiing heb ik idd totaal niets van auto zien staan.
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Vandaag is er weer een dikkerd binnengekomen.
                170 waar 120 mocht, na correctie 159.

195 pleurootjeuhzz
                a17 km-paal 43.4 richting Doornik (Ardooie). Maandag es bekijken, waar dat precies ligt.

Comment

• wou het ook juist zeggen

Comment

• geven jullie al die plaatsen eigenlijk op flits.bnet.be op?

Ik haal steeds mijn flitslocaties van daar op en update dan mijn tomtom.. mochten al deze flits locaties en flitspalen erop staan, zou mij dar ook vooruit helpen ..
                    Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                      Sjans gehad. Nog 1-tje en rijbewijs foetsie
                      I know. Mo toch effe kalmeren hier, want laatste maand toch al iets van 450 euro boetes

Comment

Ge weet dat toch dat die daar soms staan.

Maar ze zijn idd niet te zien, altijd afremmen daar is dus de boodschap.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                          I know. Mo toch effe kalmeren hier, want laatste maand toch al iets van 450 euro boetes
                          Ja, daar had je al een Mini Coyote van gehad en abo ook.. en nog meer moois.. altijd jammer van dat weggegooid geld tenzij je de staat graag sponsert natuurlijk

Comment

Kerel uit mijn klas is daar de afgelopen weken verschillende keren geflitst! Driepikkel staat uit het zicht, auto staat in het bos dat er net naast ligt volgens dat hij zei.

Comment

• Ik heb ook ontdekt waar ze op de E40 in Oostkamp richting Brussel staan ... hoorde het dikwijls dat ze er stonden, recent de boete gehad ...

op de rechterkant heb je panelen die het geluid tegenhouden voor mensen die er wonen. Vlak daarachter is er een brug en daar stoppen die panelen. Parallel met de autostrade loopt een wegje. op dat wegje, uit het zicht, staat een auto ... en ook uit het zicht, achter de geluidspanelen, staat de driepekkel.

je kan er dus niets van zien, tenzij je de flits opmerkt wanneer je te snel passeert opletten dus !
                              1994 Mercedes SL320
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• je kan meestal de pootjes van de pikkel zien uitsteken achter de palen van het verkeersbord
                                Als je weet waar je moet op letten zie je het zo.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ahja, want ik kijk wel onder elk plakkaat die ik onderweg tegenkom.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Ik heb ook ontdekt waar ze op de E40 in Oostkamp richting Brussel staan ... hoorde het dikwijls dat ze er stonden, recent de boete gehad ...

op de rechterkant heb je panelen die het geluid tegenhouden voor mensen die er wonen. Vlak daarachter is er een brug en daar stoppen die panelen. Parallel met de autostrade loopt een wegje. op dat wegje, uit het zicht, staat een auto ... en ook uit het zicht, achter de geluidspanelen, staat de driepekkel.

je kan er dus niets van zien, tenzij je de flits opmerkt wanneer je te snel passeert opletten dus !
                                    Allé jong, die plaats is toch zeer bekend. Ik rem daar altijd af, want ze staan daar zeer verscholen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                      Ahja, want ik kijk wel onder elk plakkaat die ik onderweg tegenkom.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                      je kan meestal de pootjes van de pikkel zien uitsteken achter de palen van het verkeersbord
                                      Als je weet waar je moet op letten zie je het zo.
                                      ik bedoel hiermee wat breyton zegt. Die plek is zooo gekend, en ik let daar altijd op die staanders van dat plakkaat. Meestal moet ik nooit afremmen uiteraard
                                      't is niet zo dat ik elk plakkaat check, ja halloooo

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
                                        Allé jong, die plaats is toch zeer bekend. Ik rem daar altijd af, want ze staan daar zeer verscholen.
                                        Ik ben daar twee jaar lang 6x/week gepasseerd en nooit iets gezien, tot vorige week
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Vorige week bijna geflitst op de R4, richting Evergem (Industrieweg)

Ter hoogte van de gebouwen van DE POST maar aan de andere kant.

Er loopt daar een straatje dood op de R4, en ze stonden met een driepikkel in de zijberm.

Kleine schets:

Comment

Working...
                                          X