Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag wss geflits aan 160. E17 Kortrijk - Gent ter hoogte van Deinze!

De wagen stond onder de brug aan de kant van Gent-Kortrijk. Is het mogelijk dat ze een pikkel plaatsen in de middenberm? Zo ja is dit dan draadloos of via een kabel?
    Eerst kwam ik van Kortrijk naar gent aan 160 daarna me in gent gedraaid en paar uur later terug naar Kortrijk. Waardoor ik ze heb zien staan

Moet ik me zorgen maken?

Comment

• 't Zou me verwonderen moesten ze daar meerdere uren staan. Ik heb het nog maar zelden meegemaakt dat ik voorbij een flitser rij en dat 'ie er een uur nadien nog steeds staat. Ik zou redelijk gerust slapen vannacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
        't Zou me verwonderen moesten ze daar meerdere uren staan. Ik heb het nog maar zelden meegemaakt dat ik voorbij een flitser rij en dat 'ie er een uur nadien nog steeds staat. Ik zou redelijk gerust slapen vannacht.
        Ik heb ze toch eens meer dan 2 uur weten staan op de autostrade Kortrijk-Brugge hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          't Zou me verwonderen moesten ze daar meerdere uren staan. Ik heb het nog maar zelden meegemaakt dat ik voorbij een flitser rij en dat 'ie er een uur nadien nog steeds staat. Ik zou redelijk gerust slapen vannacht.
          Was daar al terug 1uurtje nadien. Vraag me gewoon af of ze het in een middenberm plaatsen terwijl hun wagen de overkant staat.

Comment

• Gisteren ook veel geluk gehad ( 'k was het al vergeten )
            Ik rij op de E17 richting Kortrijk ( rond 20u30) aan een zeer vlotte snelheid tot ik bemerk dat het andere verkeer precies wat zeer traag ging , ik vertraag dus ook en aan de afrit Kortrijk Oost stond een flitswagen ...
            De deugnieten .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
              Vandaag wss geflits aan 160. E17 Kortrijk - Gent ter hoogte van Deinze!

De wagen stond onder de brug aan de kant van Gent-Kortrijk. Is het mogelijk dat ze een pikkel plaatsen in de middenberm? Zo ja is dit dan draadloos of via een kabel?
              Eerst kwam ik van Kortrijk naar gent aan 160 daarna me in gent gedraaid en paar uur later terug naar Kortrijk. Waardoor ik ze heb zien staan

Moet ik me zorgen maken?
              Hey Maverick, met de Cayman?
              Dat doen ze daar wel meer, en meer dan 2 uur op dezelfde plek staan ook...kan er van meespreken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                Hey Maverick, met de Cayman?
                Dat doen ze daar wel meer, en meer dan 2 uur op dezelfde plek staan ook...kan er van meespreken!
                Neen was met mijn golfke op de baan. Tis altijd met da ding dat ik het aan mijne rekker heb
                Da stuk schroot brengt me enkel ongeluk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                  ... draadloos of via een kabel?
                  Draadloos bestaat niet, als je tenminste bedoelt dat men de signalen verzend via radio-golven.
                  De multanova van de Federale heeft de mogelijkheid om een bobijntje af te rollen,
                  daar zit méér dan 50 meter op, zodat de bedieningsunit mee in de auto kan genomen worden terwijl het statief buiten staat.
                  Als het statief in de middenberm staat, is die draad er niet, en hangt de unit gewoon naast de radar.
                  "Bemande" radarcontrole's noemen ze dat ...
                  Overigens steken de agenten netjes tevoet de autsnelweg over, om hun materiaal uit te stallen, en nadien terug op te halen. Ik heb daar zelfs een foto van, één agent met het statief en nog wat rommel, de andere met een curver-box waar de rest van het materiaal inzat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                    Draadloos bestaat niet, als je tenminste bedoelt dat men de signalen verzend via radio-golven.
                    De multanova van de Federale heeft de mogelijkheid om een bobijntje af te rollen,
                    daar zit méér dan 50 meter op, zodat de bedieningsunit mee in de auto kan genomen worden terwijl het statief buiten staat.
                    Als het statief in de middenberm staat, is die draad er niet, en hangt de unit gewoon naast de radar.
                    "Bemande" radarcontrole's noemen ze dat ...
                    Overigens steken de agenten netjes tevoet de autsnelweg over, om hun materiaal uit te stallen, en nadien terug op te halen. Ik heb daar zelfs een foto van, één agent met het statief en nog wat rommel, de andere met een curver-box waar de rest van het materiaal inzat.
                    De kabel zwieren ze dan gewoon over de autostrade

Comment

• Nee, camera, flitser, radar en batterijen blijven in de middenberm staan. Agent gaat in de zijberm wat pitten. "Bemande controle", weetjewel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                        Nee, camera, flitser, radar en batterijen blijven in de middenberm staan. Agent gaat in de zijberm wat pitten. "Bemande controle", weetjewel...
                        Wel veiliger
                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                          Wel veiliger
                          De polies moet nog altijd enkele keren de snelweg oversteken hoor

Heb ooit zo eens een held bijna meegepakt die het een goed idee vond om vanuit de middenberm voor aankomende auto's in te springen. Zijn cremekar stond in de andere richting op de pechstrook.

Comment

Heb ooit zo eens een held bijna meegepakt die het een goed idee vond om vanuit de middenberm voor aankomende auto's in te springen. Zijn cremekar stond in de andere richting op de pechstrook.
                            En wat doen zij daar dan in de zijberm tijdens het flitsen?

Tijdens de zomer kunnen ze languit in het gras liggen in de zon en wat pintjes drinken of joints roken maar tijdens de winter lijkt het me maar een kutjob
                            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                              En wat doen zij daar dan in de zijberm tijdens het flitsen?

Tijdens de zomer kunnen ze languit in het gras liggen in de zon en wat pintjes drinken of joints roken maar tijdens de winter lijkt het me maar een kutjob
                              In Bertem had er ene zijn ruiten beplakt met krantenpapier want hij vond het maar niks dat de passanten in de andere richting in de file stapvoets voorbij reden en konden zien dat hij geen kloten aan het doen was

Comment

• ze zetten inderdaad dikwijls een scherm ofzo tegen de zijruiten... vraag me eigenlijk af waarom

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                  ze zetten inderdaad dikwijls een scherm ofzo tegen de zijruiten... vraag me eigenlijk af waarom
                                  Wil jij herkend worden als belastinginner?

Comment

• We zouden beter eens rotte eieren tegen under voorruit smijten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                      ze zetten inderdaad dikwijls een scherm ofzo tegen de zijruiten... vraag me eigenlijk af waarom
                                      Ik vroeg me dat ook af. Ik dacht ook uit schaamte of zo. Ik zou ook niet graag meermaals per dag tegen een middelvinger aankijken.
                                      i 1 2 1/2 6

Comment

• toch al opgemerkt dat die flitser bemanners een heel sterk ontwikkelde rechterarm hebben

Comment

heb mij ook eens onnozel verschoten
                                          rij je vlot op het derde vak staat er opeens iemand op de volle lijn naast de middenberm. dus niet in de middenberm maar op die volle meet ernaast. in het donker verschiet je dan een bult dat kan ik je verzekeren. khad bijna de middenvakrijder mee door aan men stuur te snokken.
                                          wimoptiek.be op

Comment

Working...
                                          X