zowel op Ring als in Kennedytunnel permanente controle (hoor ik net van m'n pa) dus braafjes rijden daar is de boodschap.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door necropolis Bekijk Berichtenzowel op Ring als in Kennedytunnel permanente controle (hoor ik net van m'n pa) dus braafjes rijden daar is de boodschap.
Comment
-
In de buurt van Stekene deze avond een geheime politiewagen gezien. Ik vraag me af of het de Volvo van de zware voet was van x tijd geleden. Nummerplaat was TCA en dan nog iets. Iemand die het weet? Het was een break en aan de linkerkant van de achterruit stond een schermpje van de politie.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenIemand een idee wat de camera's op de brug tussen Aalst en Erpe-Mere (E40 richting kust) te betekenen hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenIn de buurt van Stekene deze avond een geheime politiewagen gezien. Ik vraag me af of het de Volvo van de zware voet was van x tijd geleden. Nummerplaat was TCA en dan nog iets. Iemand die het weet? Het was een break en aan de linkerkant van de achterruit stond een schermpje van de politie.
109 Volvo V70 TCA-305 Zwart 0 O-VL>PZ St-G.Waas-Stekene Videowagen/Lok PolThe shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
wel een beetje vreemd dat er ook op het linkervak een camera hangt als het om een vrachtwagen-weeg installatie gaat ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenwel een beetje vreemd dat er ook op het linkervak een camera hangt als het om een vrachtwagen-weeg installatie gaat ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Vandaag stonden ze alweer (!!) te flitsen tussen Brugge en Jabbeke. Voor de zoveelste keer heb ik ze niet zien staan. Weet iemand waar ze zich ergens verstoppen ?? Ze hebben allesinds meerdere locaties in Jabbeke!
Ik heb ze enkele keren zien staan: beetje voorbij loppem achter zo'n bruin bord met (Brugge of Polders ofzo op) Net voorbij/onder de brug. Sindsdien zie ik ze daar niet meer staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenZe stonden trouwens deze namiddag terug te controleren aan de kinepolis te Brugge !
Heb ze daar nu al 3 keer gezien
PS: Woon je ondertussen in Brugge nu?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenRichting Brugge?
PS: Woon je ondertussen in Brugge nu?
Ik woon idd in Brugge
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenAls je op de expresweg rijdt en je neemt de afrit richting loppem (ter hoogte van de kine). Ze stonden daar in die bocht.
Ik woon idd in Brugge
Daarpas stond er ook een aan de kinepolis richting brugge (blauwe megane)2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenFlitsen ze dan op de expresweg???
Daarpas stond er ook een aan de kinepolis richting brugge (blauwe megane)
Ze flitsen ook op de expresweg, maar ik heb het over een gewone controle (papieren , alcohol ..)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenWelke snelheid? Je mag daar 90 zeker?Correctie van 6km/h er al af hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenVandaag stonden ze alweer (!!) te flitsen tussen Brugge en Jabbeke. Voor de zoveelste keer heb ik ze niet zien staan. Weet iemand waar ze zich ergens verstoppen ?? Ze hebben allesinds meerdere locaties in Jabbeke!
Ik heb ze enkele keren zien staan: beetje voorbij loppem achter zo'n bruin bord met (Brugge of Polders ofzo op) Net voorbij/onder de brug. Sindsdien zie ik ze daar niet meer staan.
De Polders moet het zijn.
Sinds ik daar mijn fatale boete heb begaan, rij ik daar altijd schoontjes op max. snelheid. Heb vandaag ook uitgekeken en idd zag niets. Wil wel ook weten waar die pimmels zich verstoppen.
Comment
-
Den deze zou ook niet gelachen hebben.. jammer genoeg staat daar geen flitspaal (max 50 op die plaats)Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment