Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenjawadde. ooit eens mij laten verwarren op een gestresseerde ochtend rond Zaventem: we stonden voor het rood en opeens vertrekt de mens naast mij.... ik gaf gas en vertrok. de mens links van mij was ook mee, alle anderen claxonneerden achter ons. blijkbaar moest het enkel groen zijn geweest voor wie rechts insloeg. gelukkig flitsen roodlichtcameras niet bij lage snelheden. ik trok toch serieus op, dus misschien zat er geen camera in.
Comment
-
Opgelet!
Vandaag was ik aan het rijden op de E17 Antwerpen-Gent, juist voor het viaduct van Gentbrugge.
In de middenberm (die grote open plaats) stond een witte camionette, duidelijk zichtbaar in de richting van Gent, zeer goed verstopt achter de struiken in de richting van Antwerpen. Ik meen een driepikkel gezien te hebben, maar ik moest m'n ogen op de baan houden, dus 100% zeker ben ik niet. Hou het alleszins in de gaten en laat je daar niet vangen! ('t is net als je begint op te trekken als je van het viaduct bent, dus je zit makkelijk boven de 120!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenOpgelet!
Vandaag was ik aan het rijden op de E17 Antwerpen-Gent, juist voor het viaduct van Gentbrugge.
In de middenberm (die grote open plaats) stond een witte camionette, duidelijk zichtbaar in de richting van Gent, zeer goed verstopt achter de struiken in de richting van Antwerpen. Ik meen een driepikkel gezien te hebben, maar ik moest m'n ogen op de baan houden, dus 100% zeker ben ik niet. Hou het alleszins in de gaten en laat je daar niet vangen! ('t is net als je begint op te trekken als je van het viaduct bent, dus je zit makkelijk boven de 120!)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenInderdaad, maar soms zit je daar even boven de 120. Allé, ik toch.
Ahaaaa, zou veel verklaren. Ik moet morgen niet naar Antwerpen, maar zal woensdag even checken en dan hier laten weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenEr zou daar nu ook een permanente staan sinds zaterdag?? Staat richting A'pen gericht momenteel. Werkt deze al? Misschien was het deze die ze aan het klaarmaken waren?hopelijk niet
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
die richting kortrijk heb ik vorige week zien afgaan vlak voor m'n neusCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevos Bekijk BerichtenOp de E19 Brussel - Antwerpen in Rumst zit blijkbaar deze week een fotocameragisteren nog zien afgaan...
Ze stonden gisterenmiddag trouwens op de E19 Antwerpen - Brussel tussen Mechelen Noord en Zuid....
Wordt er eigenlijk nog geflitst aan de werken aan het begin van de E19 Bxl-A'pen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk BerichtenZe zijn daar goed bezig op de E19.
Wordt er eigenlijk nog geflitst aan de werken aan het begin van de E19 Bxl-A'pen?
Op E19 daar ist meestal overdag rond 12 tot 16 dat ze staan de laatste 2 weken heb ik de indruk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtendie richting kortrijk heb ik vorige week zien afgaan vlak voor m'n neus
in frankrijk eens van ver een motard langs voren zien geflitst worden, maar zou het graag eens van dicht zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk BerichtenWordt er eigenlijk nog geflitst aan de werken aan het begin van de E19 Bxl-A'pen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenI hope not ... die "chicane" is zo heerlijk aan 120
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenCool, zou me ietwat geruststellen
Comment
-
Comment
-
Deze week op de radio gehoord dat er op Gent - Antwerpen (aan Gent-Brugge) een flitspaal bijgekomen was. Het ging over een "vangrail-model"
Zoiets dus: http://farm4.static.flickr.com/3033/...399d628526.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenIk ben dus afgelopen nacht ergens in Holland geflitst geweest van voor tegen zo'n 100 km/u waar er volgens GPS 80 km/u geldt. En er staan nergens limietborden. Het was om vijf uur 's ochtends.
Vrienden zeiden dat ik niks zal ontvangen omdat bij Belgische platen niet van voor geflitst worden. Trouwens ik heb grote formaat zonder B-logo maar zullen toch achter komen denk ik
Fuck it.
Boete is pas thuis aangekomen
Moet 70 euro schijte
Comment
Comment