Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
    Heb hier overlaatst ook mijn boete gekregen van mijn overdreven snelheid op de N60

Tloopt mooi op ze.

275€ geldboete
    137€ Bijzonder Fonds (?)
    50€ gerechtskosten

Dus 462€ te betalen. pfff
    Diene rechter zei eerst 500€ voorwaardelijk.. Dus hij zit er ni ver naast..
    Toeme e
    Welke snelheid? Je mag daar 90 zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
      jawadde. ooit eens mij laten verwarren op een gestresseerde ochtend rond Zaventem: we stonden voor het rood en opeens vertrekt de mens naast mij.... ik gaf gas en vertrok. de mens links van mij was ook mee, alle anderen claxonneerden achter ons. blijkbaar moest het enkel groen zijn geweest voor wie rechts insloeg. gelukkig flitsen roodlichtcameras niet bij lage snelheden. ik trok toch serieus op, dus misschien zat er geen camera in.
      En gelukkig reed er niemand door het groen uit de andere richting.. ik ken het fenomeen, je let even niet op en BANG, je bent een overtreder.

Comment

• Opgelet!

Vandaag was ik aan het rijden op de E17 Antwerpen-Gent, juist voor het viaduct van Gentbrugge.

In de middenberm (die grote open plaats) stond een witte camionette, duidelijk zichtbaar in de richting van Gent, zeer goed verstopt achter de struiken in de richting van Antwerpen. Ik meen een driepikkel gezien te hebben, maar ik moest m'n ogen op de baan houden, dus 100% zeker ben ik niet. Hou het alleszins in de gaten en laat je daar niet vangen! ('t is net als je begint op te trekken als je van het viaduct bent, dus je zit makkelijk boven de 120!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Opgelet!

Vandaag was ik aan het rijden op de E17 Antwerpen-Gent, juist voor het viaduct van Gentbrugge.

In de middenberm (die grote open plaats) stond een witte camionette, duidelijk zichtbaar in de richting van Gent, zeer goed verstopt achter de struiken in de richting van Antwerpen. Ik meen een driepikkel gezien te hebben, maar ik moest m'n ogen op de baan houden, dus 100% zeker ben ik niet. Hou het alleszins in de gaten en laat je daar niet vangen! ('t is net als je begint op te trekken als je van het viaduct bent, dus je zit makkelijk boven de 120!)
          Je mag daar toch net 120 rijden? Doorschrapte 90 staat volgens mij voor die inham

Comment

Opgelet!

Er zou daar nu ook een permanente staan sinds zaterdag?? Staat richting A'pen gericht momenteel. Werkt deze al? Misschien was het deze die ze aan het klaarmaken waren?

Comment

• editd
              Last edited by ; 25/12/2009, 20:42.

Comment

Inderdaad, maar soms zit je daar even boven de 120. Allé, ik toch.

Ahaaaa, zou veel verklaren. Ik moet morgen niet naar Antwerpen, maar zal woensdag even checken en dan hier laten weten.
                Cool, zou me ietwat geruststellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                  Er zou daar nu ook een permanente staan sinds zaterdag?? Staat richting A'pen gericht momenteel. Werkt deze al? Misschien was het deze die ze aan het klaarmaken waren?
                  hopelijk niet
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Die flitskasten op de E17 aan de Pinte, werken die altijd ?

Comment

• die richting kortrijk heb ik vorige week zien afgaan vlak voor m'n neus
                      Captain Turbo
                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Op de E19 Brussel - Antwerpen in Rumst zit blijkbaar deze week een fotocamera gisteren nog zien afgaan...

Ze stonden gisterenmiddag trouwens op de E19 Antwerpen - Brussel tussen Mechelen Noord en Zuid....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevos Bekijk Berichten
                          Op de E19 Brussel - Antwerpen in Rumst zit blijkbaar deze week een fotocamera gisteren nog zien afgaan...

Ze stonden gisterenmiddag trouwens op de E19 Antwerpen - Brussel tussen Mechelen Noord en Zuid....
                          Ze zijn daar goed bezig op de E19.

Wordt er eigenlijk nog geflitst aan de werken aan het begin van de E19 Bxl-A'pen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk Berichten
                            Ze zijn daar goed bezig op de E19.

Wordt er eigenlijk nog geflitst aan de werken aan het begin van de E19 Bxl-A'pen?
                            Was ook controle-actie voor alcohal etc. aan het rond punt van Mechelen-Zuid aan Technopolis :-)

Op E19 daar ist meestal overdag rond 12 tot 16 dat ze staan de laatste 2 weken heb ik de indruk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                              die richting kortrijk heb ik vorige week zien afgaan vlak voor m'n neus
                              cool.
                              in frankrijk eens van ver een motard langs voren zien geflitst worden, maar zou het graag eens van dicht zien

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Opgelet!

zal mijn ogen openhouden dus. hoewel ik quasi nooit meer te snel rijd op de autostrade voorbij Kortrijk, tik ik uit nonchalance toch nog eens 140 aan. ook bij de afrit ginder durf ik wel eens sneller gaan
                              1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk Berichten
                                I hope not ... die "chicane" is zo heerlijk aan 120
                                AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                  I hope not ... die "chicane" is zo heerlijk aan 120
                                  De beperking van 70 vind ik ook eerder aan de lage kant...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                    Cool, zou me ietwat geruststellen
                                    Net gekeken en niks zien staan. Ik kijk vanavond nog eens.

Comment

Opgelet!

welk uur ongeveer?

Comment

• Deze week op de radio gehoord dat er op Gent - Antwerpen (aan Gent-Brugge) een flitspaal bijgekomen was. Het ging over een "vangrail-model"

Zoiets dus: http://farm4.static.flickr.com/3033/...399d628526.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                          Ik ben dus afgelopen nacht ergens in Holland geflitst geweest van voor tegen zo'n 100 km/u waar er volgens GPS 80 km/u geldt. En er staan nergens limietborden. Het was om vijf uur 's ochtends.
                                          Vrienden zeiden dat ik niks zal ontvangen omdat bij Belgische platen niet van voor geflitst worden. Trouwens ik heb grote formaat zonder B-logo maar zullen toch achter komen denk ik
                                          Fuck it.
                                          gepost op 26 september

Boete is pas thuis aangekomen

Moet 70 euro schijte

Comment

Working...
                                          X