Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
    Zal wel iemand anders zijn die geflitst werd dan .. die flitspaal flitst wel degelijk uw achterkant

natuurlijk kan het zijn dat ze er een stukje voor onder de brug stonden .. maar zou me verwonderen.

ik neem al-tijd de verkeerswisselaar ... je bent sowieso even snel en daar staan ze nooit te flitsen
    Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    Dus afrijden om naar A'pen te gaan en dan terug op de R0 rijden?

Vet, ga ik nu ook doen.
    dat stuk moet je nemen als je opeens remlichten ziet. anders ben je nog altijd sneller via de ring hoor. je vertraging erbij om van vak te veranderen en weer in te voegen doet je tijd verliezen. dus als je opeens stoplichten ziet gewoon hup eraf.
    wimoptiek.be op

Comment

• Ik ben dus afgelopen nacht ergens in Holland geflitst geweest van voor tegen zo'n 100 km/u waar er volgens GPS 80 km/u geldt. En er staan nergens limietborden. Het was om vijf uur 's ochtends.
      Vrienden zeiden dat ik niks zal ontvangen omdat bij Belgische platen niet van voor geflitst worden. Trouwens ik heb grote formaat zonder B-logo maar zullen toch achter komen denk ik
      Fuck it.

Comment

• das kut aan Holland ja, je weet nooit hoe hard je moogt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
          je weet nooit hoe hard je moogt
          Het werkwoord ''mogen'' kunnen ze in Nederland echter wél correct vervoegen

Comment

• Zat nog even met "ge" in mijn gedachten, denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              das kut aan Holland ja, je weet nooit hoe hard je moogt
              Snelweg 120
              Autoweg 100, dit is een gevaarlijke, 2 x 2 bij ons is dat 120
              Buiten bebouwde kom 80
              Bebouwde kom 50

altijd tenzij anders aangegeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
                Snelweg 120
                Autoweg 100, dit is een gevaarlijke, 2 x 2 bij ons is dat 120
                Buiten bebouwde kom 80
                Bebouwde kom 50

altijd tenzij anders aangegeven.
                Ja, en met die groene lijn in het midden is het ook 100 dacht, ben niet zeker.
                edit, 100 dus en de verdere uiteg
                Last edited by tradie; 27/09/2009, 16:19. Reden: groene lijn nederland

Comment

• Geflitst aan 78km/u waar je 70 mag; 50Euro boete. Belachelijkste van alles is dat het bij een trip van 450km was en dat ik geflitst ben op nog geen km van waar ik vertrokken ben, om onnozel van te worden.

Comment

• Hang er sinds lange tijd ook nog eens aan. Voor de locals, het sluipweggetje van Keerbergen naar Rijmenam, rechtover Christiaensen de straat in, met al die blokjes...

Een blauwe Ford Focus, toegelaten snelheid 50 km/h en ik reed 70 km/h ofzo, we zien wel...

Comment

• Dito hier. 74 ivp 50 in Ronse
                      Na half UK doorkruist te hebben en Europa, op 500m van mijn deur gepakt.

Comment

• Eergisteren stonden ze op de E34 in Zoersel onder de brug, van achter de brugpijlers te flitsen in plaats van op hun gewoonlijk plaatsje in de inham in de middenberm een paar honderd meter verder. Je ziet ze wel van ver staan
                        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                          Dito hier. 74 ivp 50 in Ronse
                          Na half UK doorkruist te hebben en Europa, op 500m van mijn deur gepakt.
                          Je dacht, het is nog 500m, ik ga me eens laten gaan??
                          Wel rot natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                            Je dacht, het is nog 500m, ik ga me eens laten gaan??
                            Wel rot natuurlijk.
                            Eigenlijk niet, was voor ritje met de STI de baan op.
                            Kans dat ik gepakt werd was wel groot... Je rijdt CONTINU te snel met die kar Ochja, ik heb mijn plezier wel gehad!

Comment

• Tijdens de verbindingsritten, in de Gitter Regularity / Rally van Haspengouw, 5 keer een flitswagen op tijd gezien, telkens in een zone 50. Die 2 stoere gasten die ons nog voorbij gingen zullen minder kunnen lachen. 't Was telkens een mooie flits die afging.
                              Laatste keer was wel grappig. Speciaal tegen 30 voorbij de flitswagen en met een smile naar die mannen gekeken. Gelukkig kon er bij hen toen ook een smile vanaf.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                                Tijdens de verbindingsritten, in de Gitter Regularity / Rally van Haspengouw, 5 keer een flitswagen op tijd gezien, telkens in een zone 50. Die 2 stoere gasten die ons nog voorbij gingen zullen minder kunnen lachen. 't Was telkens een mooie flits die afging.
                                Laatste keer was wel grappig. Speciaal tegen 30 voorbij de flitswagen en met een smile naar die mannen gekeken. Gelukkig kon er bij hen toen ook een smile vanaf.
                                Ongelooflijk hoe mensen zich gedragen tijdens rally's . In de buurt van de ritten/verbindingsritten rij ik altijd aan de toegelaten snelheid. Ver weg van die zever dan gaat het gas er wel op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk Berichten
                                  Hang er sinds lange tijd ook nog eens aan. Voor de locals, het sluipweggetje van Keerbergen naar Rijmenam, rechtover Christiaensen de straat in, met al die blokjes...

Een blauwe Ford Focus, toegelaten snelheid 50 km/h en ik reed 70 km/h ofzo, we zien wel...
                                  De Domien Liekenslaan, moet toch wel opvallen als er een flitser staat, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                                    De Domien Liekenslaan, moet toch wel opvallen als er een flitser staat, niet?
                                    Goh, er staan zo vaak auto's geparkeerd aan de kant van de weg daar... 's Morgens vroeg, je bent al half aan't werk in je hoofd...

Comment

• Vanmorgen om 10u hoorde ik dat ze stonden te flitsen op de E403 richting Brugge in Ruddervoorde ... normaal neem ik daar de afrit; maar omdat ik er nog nooit een flitser had zien staan wilde ik die eens opzoeken

Een anderhalve kilometer voorbij de afrit Ruddervoorde staat een bruin, groot bord, langs de rechterkant van de weg: "Brugge, UNESCO Werelderfgoed". Vlàk daarachter; on-mo-ge-lijk zichtbaar in de rijrichting die je neemt, staat er een driepikkel; zonder auto in de buurt.

Bij deze weet ik dus ook dat ik daar moet afremmen als ik toch nog eens doorrij richting Brugge ... en er zullen wel nog mensen zijn die daar eens passeren; opletten dus
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Inderdaad, heb hem daar eerder ook al eens zien staan, van op het ander rijvak dan gezien.

Na dat gezien te hebben was ik toch ook wel efkes geschrokken hoe goed die wel geplaatst was...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                          Vanmorgen om 10u hoorde ik dat ze stonden te flitsen op de E403 richting Brugge in Ruddervoorde ... normaal neem ik daar de afrit; maar omdat ik er nog nooit een flitser had zien staan wilde ik die eens opzoeken

Een anderhalve kilometer voorbij de afrit Ruddervoorde staat een bruin, groot bord, langs de rechterkant van de weg: "Brugge, UNESCO Werelderfgoed". Vlàk daarachter; on-mo-ge-lijk zichtbaar in de rijrichting die je neemt, staat er een driepikkel; zonder auto in de buurt.

Bij deze weet ik dus ook dat ik daar moet afremmen als ik toch nog eens doorrij richting Brugge ... en er zullen wel nog mensen zijn die daar eens passeren; opletten dus
                                          Aight Nuttige bijdrage

Comment

Working...
                                          X