Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
    ik neem al-tijd de verkeerswisselaar ... je bent sowieso even snel en daar staan ze nooit te flitsen
    Dus afrijden om naar A'pen te gaan en dan terug op de R0 rijden?

Vet, ga ik nu ook doen.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Unda Bekijk Berichten
      Ik ben ze vandaag ook tegengekomen , het zijn wel vreemde palen , heb het type nog nergens tegengekomen ...

Er staan nog wel geen "lijntjes " op het wegdek , dus voorlopig zijn we nog gerust

Het schepencollege besliste op 22 december 2008 om 10 flitspalen en een digitale
      camera aan te kopen bij de nv Janssens uit Lokeren. Binnenkort worden de palen
      geleverd en geplaatst in Geneinde (2), Asberg (2), Tolhuis, Gevaertlaan,
      Industrieweg, Tongerlostraat en Nijverheidsstraat (2). De aansluitkosten worden
      door Iveka geraamd op 8.254,32 euro incl. 21 % btw.

Comment

Binnenkort wordt het minder grappig; als die boete voor door 't rood rijden aankomt
        Al iets ontvangen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
          Al iets ontvangen?
          neen maar ik durf het niet te luid zeggen ...
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Same here.

Comment

• Mijn flitsboete van 6 september onderweg naar de Nordschleife is binnen. 7km te snel waar 50 mocht, 10 euro
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Unda Bekijk Berichten
                Ik ben ze vandaag ook tegengekomen , het zijn wel vreemde palen , heb het type nog nergens tegengekomen ...

Er staan nog wel geen "lijntjes " op het wegdek , dus voorlopig zijn we nog gerust
                Niet te vroeg victorie kraaien, men is bezig een nieuwe type te plaatsen van TraffiPax, en die komen in 2 varianten : met en zonder (radar) lussen. Er zijn al foto's van.
                Misschien die van Westerlo ook zo ?

Comment

• Ze stonden deze week elke dag op de E19. (ant-bru)
                  's avonds nog niet gezien, maar wel telkens gehoord op radio.
                  's morgens staan ze achter het groene bord voor de afrit Mechelen-Noord. Niet heel goed zichtbaar, maar duidelijk genoeg (Richting Antwerpen)
                  Last edited by Cyrano.ak; 25/09/2009, 11:11.

Comment

Een mens zou bijna medelijden gaan krijgen...
                    For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Gisteren was ik bij mijn maat om te gaan trainen in Kalmthout.
                      Komt daar een flitswagen aangereden (Zwarte 207), die zich in de straat 100m terug begint op te stellen... 250m verder dan de flitswagen, is een school. Het was toen 11.30u ofzo.
                      Dus zone 30

Heb daar even staan kijken, hij heeft er zeker 75% van de passerende wagens geflitst... Incl. mij, met de koersfiets

Zielig om te zien eigenlijk... Ik heb dan ook naar MNM direct een flits-sms gestuurd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                        Gisteren was ik bij mijn maat om te gaan trainen in Kalmthout.
                        Komt daar een flitswagen aangereden (Zwarte 207), die zich in de straat 100m terug begint op te stellen... 250m verder dan de flitswagen, is een school. Het was toen 11.30u ofzo.
                        Dus zone 30

Heb daar even staan kijken, hij heeft er zeker 75% van de passerende wagens geflitst... Incl. mij, met de koersfiets

Zielig om te zien eigenlijk... Ik heb dan ook naar MNM direct een flits-sms gestuurd.
                        Hangt af wat je zielig noemt.
                        Altijd een zone 30 of zo met een elektronisch bord?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
                          Hangt af wat je zielig noemt.
                          Altijd een zone 30 of zo met een elektronisch bord?

Altijd... En de school ligt nog 300m verder dan waar de zone begint... En je komt van 50 in de bebouwde kom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                            Tot je zelf een kind hebt.

Gelukkig luistert er geen kat naar die zender.
                            For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten

Gelukkig luistert er geen kat naar die zender.

Geloof mij, het was overdreven.
                              Ik wist dat er zo'n reactie ging komen. Het feit dat daar 75% geflitst werd, zegt genoeg zeker...

Comment

• ik zou ook geflitst worden

Comment

• maar het wordt mss wel eens tijd, anders staan die borden er ook voor niets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    ik zou ook geflitst worden

Er kwamen, niet overdreven, bompa'kes van 70j voorbij die er ook op stonden... Ik zou hun gezicht eens willen zien als ze zo'n boete in de bus krijgen, wss in 30j geen boete meer gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                                      Inderdaad, het komt erg vaak voor dat het verwekken van een kind leidt tot irrationele denkpatronen.
                                      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                        Niet te vroeg victorie kraaien, men is bezig een nieuwe type te plaatsen van TraffiPax, en die komen in 2 varianten : met en zonder (radar) lussen. Er zijn al foto's van.
                                        Misschien die van Westerlo ook zo ?
                                        Die lussen moeten dan toch in het wegdek zitten ?? moeten ze het wegdek daar niet voor openbreken ??

Comment

• deze morgen geflitst geweest in Nazareth

ik gok rond de 150 km/uur , gelukkig heb ik ze zien staan of het was nog erger

we komen thuis en er ligt nog 1tje in de brievenbus van vorige week vrijdag met de M3 ,
                                          geflitst aan 68 , gecorrigeerd naar 62 : boete 70,00€

kostelijken hond zunne

Comment

Working...
                                          X