Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben ze vandaag ook tegengekomen , het zijn wel vreemde palen , heb het type nog nergens tegengekomen ...
Er staan nog wel geen "lijntjes " op het wegdek , dus voorlopig zijn we nog gerust
Het schepencollege besliste op 22 december 2008 om 10 flitspalen en een digitale
camera aan te kopen bij de nv Janssens uit Lokeren. Binnenkort worden de palen
geleverd en geplaatst in Geneinde (2), Asberg (2), Tolhuis, Gevaertlaan,
Industrieweg, Tongerlostraat en Nijverheidsstraat (2). De aansluitkosten worden
door Iveka geraamd op 8.254,32 euro incl. 21 % btw.
Ik ben ze vandaag ook tegengekomen , het zijn wel vreemde palen , heb het type nog nergens tegengekomen ...
Er staan nog wel geen "lijntjes " op het wegdek , dus voorlopig zijn we nog gerust
Niet te vroeg victorie kraaien, men is bezig een nieuwe type te plaatsen van TraffiPax, en die komen in 2 varianten : met en zonder (radar) lussen. Er zijn al foto's van.
Misschien die van Westerlo ook zo ?
Ze stonden deze week elke dag op de E19. (ant-bru)
's avonds nog niet gezien, maar wel telkens gehoord op radio.
's morgens staan ze achter het groene bord voor de afrit Mechelen-Noord. Niet heel goed zichtbaar, maar duidelijk genoeg (Richting Antwerpen)
Gisteren was ik bij mijn maat om te gaan trainen in Kalmthout.
Komt daar een flitswagen aangereden (Zwarte 207), die zich in de straat 100m terug begint op te stellen... 250m verder dan de flitswagen, is een school. Het was toen 11.30u ofzo.
Dus zone 30
Heb daar even staan kijken, hij heeft er zeker 75% van de passerende wagens geflitst... Incl. mij, met de koersfiets
Zielig om te zien eigenlijk... Ik heb dan ook naar MNM direct een flits-sms gestuurd.
Gisteren was ik bij mijn maat om te gaan trainen in Kalmthout.
Komt daar een flitswagen aangereden (Zwarte 207), die zich in de straat 100m terug begint op te stellen... 250m verder dan de flitswagen, is een school. Het was toen 11.30u ofzo.
Dus zone 30
Heb daar even staan kijken, hij heeft er zeker 75% van de passerende wagens geflitst... Incl. mij, met de koersfiets
Zielig om te zien eigenlijk... Ik heb dan ook naar MNM direct een flits-sms gestuurd.
Hangt af wat je zielig noemt.
Altijd een zone 30 of zo met een elektronisch bord?
Er kwamen, niet overdreven, bompa'kes van 70j voorbij die er ook op stonden... Ik zou hun gezicht eens willen zien als ze zo'n boete in de bus krijgen, wss in 30j geen boete meer gehad
Niet te vroeg victorie kraaien, men is bezig een nieuwe type te plaatsen van TraffiPax, en die komen in 2 varianten : met en zonder (radar) lussen. Er zijn al foto's van.
Misschien die van Westerlo ook zo ?
Die lussen moeten dan toch in het wegdek zitten ?? moeten ze het wegdek daar niet voor openbreken ??
Comment