Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jammer van de trajectcontrole in Oud-Turnhout, het stuk vanaf het centrum tot aan de brug over de snelweg nodigt meestal wel uit om de gas stevig in te trappen...
Al sjans hebben ze nog geen goedkeuring van het ministerie om middels trajectcontrole te beboeten. Ze zijn al aan het testen sinds 10 augustus blijkbaar en ik weet dat nu pas . Zou anders wel eens erg pijnlijk geweest kunnen zijn.
Mijn zaak komt 'eindelijk' in December voor; geflitst aan 223km/u na correctie op E40 vorig jaar in Oktober (om 23u30).
Geen recidive (voor de rechtbank althans; nog nooit rijbewijs kwijtgespeeld).
Lees her en der zéér variërende rijbewijsinvorderingsregelingen, gaande van 30 dagen tot 4 maand. Hoop zelf op max 2 maand.
Ik denk dat je véél geluk zal mogen hebben als je er met "maar" 2 maanden vanaf komt.
Die snelheid lijkt erg veel natuurlijk, maar om dat uur zal er waarschijnlijk wel niemand meer op de baan geweest zijn.
't Stomste is dat ik terugkwam van de Ferrari racing days, op zo'n 490km van huis.
Na 4u45 rijden nog maar in Brussel; gemiddelde snelheid lag tot dan dus maar rond de 90km/u.
Toen waren de wegomstandigheden wél optimaal: lege DROGE baan, geen sneeuwval en belicht. Dus aan 160 verder gereden. 8km voor mijn deur, 5u aan het rijden... beu van in die auto te zitten, zin om thuis te zijn & te gaan slapen... en goh; nog nooit de topsnelheid gereden... dus we gaan er eens voor. Nog maar net aan het optrekken, FLITS.
Eerste reactie: FUCK (gas gelost).
Tweede reactie: Fuck this! (gas erop & aan topsnelheid huiswaarts).
Verhaal is niet "stoer" bedoeld; heb dan ook zonder erover te zeveren mijn fout herkend en mijn gegevens opgegeven. I'll do the time and pay the fine. Maar meer dan 2 maand, of psychologische en andere testjes zou ik er toch wel over vinden...
't Stomste is dat ik terugkwam van de Ferrari racing days, op zo'n 490km van huis.
Na 4u45 rijden nog maar in Brussel; gemiddelde snelheid lag tot dan dus maar rond de 90km/u.
Toen waren de wegomstandigheden wél optimaal: lege DROGE baan, geen sneeuwval en belicht. Dus aan 160 verder gereden. 8km voor mijn deur, 5u aan het rijden... beu van in die auto te zitten, zin om thuis te zijn & te gaan slapen... en goh; nog nooit de topsnelheid gereden... dus we gaan er eens voor. Nog maar net aan het optrekken, FLITS.
Eerste reactie: FUCK (gas gelost).
Tweede reactie: Fuck this! (gas erop & aan topsnelheid huiswaarts).
Verhaal is niet "stoer" bedoeld; heb dan ook zonder erover te zeveren mijn fout herkend en mijn gegevens opgegeven. I'll do the time and pay the fine. Maar meer dan 2 maand, of psychologische en andere testjes zou ik er toch wel over vinden...
De rechter zal het allemaal graag horen. Niet dat het veel zal uitmaken natuurlijk, maar als je je hierdoor zélf al beter voelt is het toch al dat he .
Wat voor wagen heb je trouwens, die na "nog maar net aan het optrekken" al 223 haalt?
Tja, ik bedoel maar: de meesten doen het omgekeerd. Knallen in Duitsland en braaf in eigen land. Dat was toen gewoonweg niet verantwoord. De rechter zal er ook geen boodschap aan hebben, maar ik heb de schuld niet op een ander afgeschoven en zal mijn straf aanvaarden.
How, nog niet gezien. Is die eerste dan in mijn straat?
Jep. Waar de flitswagen altijd stond, daar ongeveer.
Ik weet dat Westerlo in 2008 wat flitspalen heeft gekocht (denk zelfs 10 ) en nu zullen ze er wat aan het plaatsen zijn.
En op de baan Olen - Zoerle-Parwijs, daar werkt de fltispaal nu ook als je van Olen komt richting Zoerle. Vroeger was dat alleen de paal van de andere kant.
Tja, ik bedoel maar: de meesten doen het omgekeerd. Knallen in Duitsland en braaf in eigen land. Dat was toen gewoonweg niet verantwoord. De rechter zal er ook geen boodschap aan hebben, maar ik heb de schuld niet op een ander afgeschoven en zal mijn straf aanvaarden.
Reed op de Brusselse Ring richting Gent rond 22h.
Net voor de plaats waar die ene flitspaal staat op dat hellend stuk.
Ik reed zo'n 140 km/u en nog voor ik die ene berucht flitspaal passeer, zie ik gewoon een flits. Dat kan toch niet. Ervoor staat toch geen flitspaal. Snap het echt niet
Werken zeker in De Pinte!
Trajectcontrole is ietsje verderop in De Pinte.
bedoelde niet op het viaduct van gent? daar val het op, voor het viaduct heb je een groot wegwijzers bord boven de autostrade, daar achter hangen 6 camera's, na het viaduct heb je nog zo een bord met ook 6 camera's.
ik zou niet weten waar ze elders die controle uitvoeren
't Is zo ver, eerste boete is binnen. 121 km/u gecorrigeerd waar ik 120 mocht in Kruishoutem, echt belachelijk maar ja. Ben al bij al nog blij dat ik er van afkom met 'maar' 50 euro...
't Is zo ver, eerste boete is binnen. 121 km/u gecorrigeerd waar ik 120 mocht in Kruishoutem, echt belachelijk maar ja. Ben al bij al nog blij dat ik er van afkom met 'maar' 50 euro...
daar staan ze continu, tussen de pinte en kruishoutem hebben ze 3 plaatsen, 2 op de middenberm en één onder een brug, die laatste heeft mij genekt toen ik tegen 160 passeerde
Reed op de Brusselse Ring richting Gent rond 22h.
Net voor de plaats waar die ene flitspaal staat op dat hellend stuk.
Ik reed zo'n 140 km/u en nog voor ik die ene berucht flitspaal passeer, zie ik gewoon een flits. Dat kan toch niet. Ervoor staat toch geen flitspaal. Snap het echt niet
Comment