Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
    Heb je al 2 jaar je rijbewijs?
    Jep.

Nu, waarschijnlijk zal mn grootvader dan naar de rechtbank moeten aangezien de wagen op zijn naam staat.
    Als 'k er vanaf kom met juist een boete is het niet direct een probleem, maar bij een invordering van het rijbewijs zit 'k wel met een serieus probleem.

Ik sta als 2de bestuurder ingeschreven, maar ik denk dat ze mij harder zouden aanpakken dan iemand van 70 jaar die nog nooit te snel heeft gereden

Comment

• op de autosnelweg en gewestwegen ben je je rijbewijs kwijt bij meer dan 40 erover, in bebouwde kom bij meer dan 30 erover

Comment

• Geflitst in Nederland. 124 km/h bij 120 toegestaan. 22 euro.

Ik ben van mijn leven 3 keer geflitst en 2 daarvan in Nederland.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          op de autosnelweg en gewestwegen ben je je rijbewijs kwijt bij meer dan 40 erover, in bebouwde kom bij meer dan 30 erover
          Laten we dan hopen dat het rolleke op was of er geen camera in zat

Comment

• Niemand geflitst de voorbije week ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
              Niemand geflitst de voorbije week ?
              Jij wel?

De flitsers zullen een weekje verlof gehad hebben zeker? Ze stonden nochtans te flitsen op donderdag. Ik ben van Mechelen naar de Ardennen gereden en onder een brug net voorbij een helling stond er een blauwe of zwarte Passat te flitsen op de snelweg. Ik durf echter niet te zeggen waar juist. En op Joe FM hebben ze deze niet vernoemd... Ik zag de flitser pas in mijn achteruitkijkspiegel. Zo goed stond hij verstopt. Gelukkig reed ik met cruise control op
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• op de E40 stonden ze ook tussen Aalter en Nevele, ook mooi verstopr op de middenberm. Deze werd wel aangekondigd. Als ik me niet vergis was het ook een Passat.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                  op de E40 stonden ze ook tussen Aalter en Nevele, ook mooi verstopr op de middenberm. Deze werd wel aangekondigd. Als ik me niet vergis was het ook een Passat.
                  Ja, donderdag was dat. Ik ben er gepasseerd, maar heb hem niet gezien. Misschien was hij al weg...
                  i 1 2 1/2 6

Comment

• 't was rond 12:30 dat ik hem zag

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Zaterdag ochtend. Ring rond Turnhout. Ik weet begot dat ze daar soms staan met hun mottige 308, en dan toch te snel gereden. +/- 90 op de teller waar 70 is toegelaten. Stom stom stom...

Comment

• Vorige week heb ik redelijke wat controle's gezien, k'had niet de indruk dat er een "vakantie-luwte" was, integendeel. Ik ben gelaserd in 'Olland, op pakweg 800 m afstand, daar valt niets tegen in te brengen. Rijbewijs afgenomen, en de boete zal nog wel volgen.

Comment

Vorige week heb ik redelijke wat controle's gezien, k'had niet de indruk dat er een "vakantie-luwte" was, integendeel. Ik ben gelaserd in 'Olland, op pakweg 800 m afstand, daar valt niets tegen in te brengen. Rijbewijs afgenomen, en de boete zal nog wel volgen.
                          Hoeveel reed je misschien?
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• hebben ze in 'olland je rijbewijs afgenomen, ter plaatse?

Comment

• Ja, méér dan 40 km te snel is rijbewijs afgeven.
                              Daarna ga je naar het gemeentehuis, betaalt 11 euro en 2 pasfoto's, en je krijgt een nieuw rijbewijs. 4 dagen later zat het oude aangetekend in de bus, de boete sturen ze later nog,
                              het oude rijbewijs moet terug ingeleverd worden op het gemeentehuis, zodat je geen 2 rijbewijzen op zak hebt.

Comment

• Vanmorgen op de radio was er melding van een flitser tussen Rumst en Mechelen-Noord (E19), niks van gezien echter.

Comment

• gisteren een (opnieuw) passat, deze keer op de E17 in Waasmunster, richting Gent. Rond 14:00 ofzo.
                                  Uiteraard niet geflitst

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                    gisteren een (opnieuw) passat, deze keer op de E17 in Waasmunster, richting Gent. Rond 14:00 ofzo.
                                    Uiteraard niet geflitst
                                    In de bocht van Waasmunster staan ze héél vaak. Als je richting Gent rijdt kan je ze bijna niet zien. Vorige week maandagavond stonden ze richting Gent te flitsen, toen ik op dinsdagmorgen terugkwam stonden ze richting A'pen...

Als je het plekje kent, echt stom als je daar gepakt wordt

Comment

Wil hier ook es posten:
                                      afgelopen 4 maand: (let wel de 6km marge is eraf)

toegelaten 50: 51/ 53/ 56
                                      toegelaten 70: 79 (vandaag gekregen)
                                      toegelaten 120: 121

ben dagelijks op de baan, rij altijd iets te vlug ... "zag" veel staan...ben ik oud aan het worden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                        Aan 130 voorbijrijden is safe!

Waar je 90 mag, moet je al aan ruim 135 op teller voorbijgaan om naar de rechtbank te moeten je mag 40 te hard in zone 90 vooraleer je naar de rechtbank moet ..
                                        mijn teller stond op rond de 150 als ik mij niet vergis, en de gemeten snelheid was exact 140.. op baan van 90

dus ik denk ook dat 130 op teller nog safe is

(10d rijverbod 220 euro boete)

Comment

Working...
                                        X