Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Ik heb dat zelf niet, omdat ik niet echt een auto heb die dat waard is.

Maar kheb er al verschillende keren mee gereden, en dat is toch wel wreed handig eens je durft vertrouwen op het bakje.

Het enige nadeel is dat ie nogal laat begint te piepen. Van boven de 170 is het onmogelijk om op een veilige manier tot onder de 120 af te remmen, maar je kan tot +/- 220-230 gaan, en als je dan remt als ie piept, ben je je rijbewijs niet kwijt.

ken zo wel aantal personen met verschillende systemen.Maar ken iemand met stinger die wat problemen geeft met de snelheids software. Stinger is toch dat bakje waar je rap op een knopje kan drukken om de software te verwijderen e?

Comment

• is er eigenlijk ergens een site zoals mappy maar die ook vermeld waar ge flitspalen tegenkomt? oook de recentere? Want ben nu nog even aan het wachten tot als al die palen geplaatst zijn. endan ga ik mij eens een tomtom aanschaffen,watn begint beetje moeilijk te worden om te onthouden. En zo zeker als je snachts eens rijd is dit zeer veraarderlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
        ken zo wel aantal personen met verschillende systemen.Maar ken iemand met stinger die wat problemen geeft met de snelheids software. Stinger is toch dat bakje waar je rap op een knopje kan drukken om de software te verwijderen e?
        Stinger maakt veel verschillende systemen.

Maar jij bedoelt wss de Stinger DSI.

Hier rechts naast het stuur

Bijgevoegde Bestanden

Comment

is er eigenlijk ergens een site zoals mappy maar die ook vermeld waar ge flitspalen tegenkomt? oook de recentere? Want ben nu nog even aan het wachten tot als al die palen geplaatst zijn. endan ga ik mij eens een tomtom aanschaffen,watn begint beetje moeilijk te worden om te onthouden. En zo zeker als je snachts eens rijd is dit zeer veraarderlijk.
          Lol, ik was dat ook van plan.
          Kan je met zo'n TomTom ook als je een flitspaal, die nog niet in het geheugen zit, passeert, dmv een toetsencombinatie in het geheugen steken? Of moet je daarvoor iedere keer een update downloaden van op internet ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            Kan je met zo'n TomTom ook als je een flitspaal, die nog niet in het geheugen zit, passeert, dmv een toetsencombinatie in het geheugen steken? Of moet je daarvoor iedere keer een update downloaden van op internet ofzo?
            ik denk da wel, andere reden dat ik even aan het wachten ben is ook omdat je maar een jaar gratis updates kan downloaden.Dus even wachten tot als de grote golf gezet is.

Tisda e tommeke, 1 a 2 boetes en je hebt de prijs terug van u tomtom.

kga rap is zien wa dada kost tegenwoordig.

Comment

ik denk da wel, andere reden dat ik even aan het wachten ben is ook omdat je maar een jaar gratis updates kan downloaden.Dus even wachten tot als de grote golf gezet is.

Tisda e tommeke, 1 a 2 boetes en je hebt de prijs terug van u tomtom.

kga rap is zien wa dada kost tegenwoordig.
              Exactly my thoughts! En ook handig om in Frankrijk te rijden om op skireis te gaan ofzo!

Dus knopje gaat niet, je moet echt updaten? Een gedacht van updatekosten?

Comment

Exactly my thoughts! En ook handig om in Frankrijk te rijden om op skireis te gaan ofzo!

Dus knopje gaat niet, je moet echt updaten? Een gedacht van updatekosten?

Ik weet niet zal het eens opzoeken.Ma ik dek wel ze dage een locatie kunt aangeven.Ma heb al wa zo geprobeerd hier op nen anderen thuis. Enda is ni echt iets om onderweg te doen dnek ik.

Comment

• me zo hier wat te surfen kom ik bij vandenborre opzo een radar waarschuwer.
                  Ok ik weet dat dit geen detetector is, en dus compleet legaal.(en nutteloos bij mobiele controles uiteraard)

Maar het principe is eigenlijk zo slecht niet.Zijn er zo van die bakjes waar je gwn op een knopje kan drukken en hij dit direct onthoud,gwn snel clean geen gezever?

Comment

• Inforad Auto V3 Radarverklikker

Comment

het is zo dat de flitspaallocaties aangepast worden.
                      door mensen die als ze ééntje zien staan er een point off intrest van maken en dan bij een volgende connectie wordt die doorgegeven.
                      flitspaallocatie dowloaden is ook gratis dacht ik. dus wachten tot ze er "allemaal" staan is onnodig volgens mij.
                      wimoptiek.be op

Comment

• Ahaaa! Interessant! Thanks!

Comment

• heb mij een inforad k1 bestelt was de kost niet: 50euro

komt normaal morgen toe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Koop uzelf een Stinger, bespaart veel miserie
                            Is die dan toegelaten? Het laatste wat ik hoorde was je naast je rijbewijs ook je wagen kwijt als je dat aan boord had

Comment

Ahaaa! Interessant! Thanks!

wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                Is die dan toegelaten? Het laatste wat ik hoorde was je naast je rijbewijs ook je wagen kwijt als je dat aan boord had
                                Stinger DSI kunnen ze in principe niet afpakken.

Maar puur volgens de regel mag het niet.

Comment

is er eigenlijk ergens een site zoals mappy maar die ook vermeld waar ge flitspalen tegenkomt? oook de recentere? Want ben nu nog even aan het wachten tot als al die palen geplaatst zijn. endan ga ik mij eens een tomtom aanschaffen,watn begint beetje moeilijk te worden om te onthouden. En zo zeker als je snachts eens rijd is dit zeer veraarderlijk.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                  het is zo dat de flitspaallocaties aangepast worden.
                                  door mensen die als ze ééntje zien staan er een point off intrest van maken en dan bij een volgende connectie wordt die doorgegeven.
                                  flitspaallocatie dowloaden is ook gratis dacht ik. dus wachten tot ze er "allemaal" staan is onnodig volgens mij.
                                  ik gebruik flitspaal.nl (tomtom730)
                                  Lijken mij allemaal zeer goed te werken

Comment

Inforad Auto V3 Radarverklikker
                                    In de folder van Auto5 zag ik ook zo'n Inforad flitspalen verklikker voor 49euro. Is dat dan hetzelfde?

Comment

• meer info over die in Auto5

Last edited by ; 23/12/2008, 18:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                        Het is inderdaad die k1 dat ik bestelt heb.Kost 50 euro en zou normaal morgen aan mijn deur staan.Eenmaal niet uit je doppen kijken en je zit al aan 50 euro,zeker snachts endan de ring op enz...

dacht eerst de v4 ofzo te pakken da was dan 100euro.Maar ga 1 dit eens proberen en zien wa dat da geeft.

Dit had ook betere reviews dus ermee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                          ErikF wat meer info ivm de invalsweg ...

Toevallig de nrplaat niet kunnen lezen van de ford mondeo ?
                                          Nee, de nummerplaat weet ik niet.

Het was in de Bedevaartstraat, tegenover die Lidl.

Als je van Marialoop (Meulebeke) Tielt binnenrijdt stonden ze rechts, en het is inderdaad die Focus.

Comment

Working...
                                          X