Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
't Is enkel het stuk tussen die huizen net voor Kleit dat altijd al 90 was hé, buiten dat stuk en aan de verkeerslichten mocht je vroeger van aan het rondpunt in Aalter tot Maldegem 120.
Lol.. pas maar op, je hebt daar sneller 210 ... euh 120 dan je denkt
Ik was ooit eens naar huis aan het fietsen op de expressweg tot ik ineens een motor hoog in toeren hoor afkomen en zie dat het mijn pa is, die aan een rotvaart aan het rijden is. Hij zei net hetzelfde
Nochtans daar aan die fiets oversteek plaats kan je ze duidelijk zien staan. Ik rem wel meestal af tot 60 - 70 er voor en er na rond de 90. 50 is daar echt ridicuul.
En die oversteekplaats is dan nog eens totaal onlogisch gebouwd. Nu heb je bomen - oversteek - hekken - bomen
Beter was bomen - hekken - oversteek - bomen. Dan kon je tenminste zien dat er een fietser of voetganger wil oversteken. Nu belemmeren de bomen al het zicht.
Die UBC-camion staat daar altijd; en ik heb ze al héél dikwijls vlak ervoor weten staan. Altijd er bijna tegen en een beetje teveel naar rechts zodat je ze onmogelijk kunt zien.
Ooit aan een boete ontsnapt doordat er mij net een andere auto was voorbijgegaan en doordat ik een flits uit die camion zag komen
Tot vorig jaar was het daar 120. Maar er zijn vele plaatsen waar je kan oversteken en invoegen, soms was het gevaarlijk. Ze zouden er zelfs 70 van willen maken, wat dan weer absurd traag is!
't Is daar altijd al 90 geweest
Edit: ik zat nog niet op de laatste bladzijde blijkbaar ... excuses!
Alleszins nog eens mijn dank aan PJH; want de komende 2 dagen zal ik frequent die baan moeten doen; dubbel uitkijken dus!!!
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Ook uitkijken voor de anonieme wagens ! Vanmiddag stond er ééntje opgesteld net achter de lichten, thv de Halledreef ri. Maldegem. Met 3 in de wagen, donkere Audi A4 Avant, ik dacht eerst aan een gay-meeting, maar de achterste had politiehemd aan. Toen er iemand door oranje/rood ging, was het direct duidelijk.
Comment