Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

't Is enkel het stuk tussen die huizen net voor Kleit dat altijd al 90 was hé, buiten dat stuk en aan de verkeerslichten mocht je vroeger van aan het rondpunt in Aalter tot Maldegem 120.
    Awel, is dat daar niet ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Lol.. pas maar op, je hebt daar sneller 210 ... euh 120 dan je denkt
      Ik was ooit eens naar huis aan het fietsen op de expressweg tot ik ineens een motor hoog in toeren hoor afkomen en zie dat het mijn pa is, die aan een rotvaart aan het rijden is. Hij zei net hetzelfde

Nochtans daar aan die fiets oversteek plaats kan je ze duidelijk zien staan. Ik rem wel meestal af tot 60 - 70 er voor en er na rond de 90. 50 is daar echt ridicuul.

En die oversteekplaats is dan nog eens totaal onlogisch gebouwd. Nu heb je bomen - oversteek - hekken - bomen

Beter was bomen - hekken - oversteek - bomen. Dan kon je tenminste zien dat er een fietser of voetganger wil oversteken. Nu belemmeren de bomen al het zicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
        Awel, is dat daar niet ?
        Da's er nog voor peisk.

Comment

• gisteren stond de Nissan-Xtrail-flitser in Knokke op de Natiënlaan richting binnenland net voor de Porsche-garage.

Hopelijk niet al te veel testritten met vliegende start

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
            yet again...andere richting nu.

100% onzichtbaar als je van de andere kant komt

Die UBC-camion staat daar altijd; en ik heb ze al héél dikwijls vlak ervoor weten staan. Altijd er bijna tegen en een beetje teveel naar rechts zodat je ze onmogelijk kunt zien.

Ooit aan een boete ontsnapt doordat er mij net een andere auto was voorbijgegaan en doordat ik een flits uit die camion zag komen

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            Tot vorig jaar was het daar 120. Maar er zijn vele plaatsen waar je kan oversteken en invoegen, soms was het gevaarlijk. Ze zouden er zelfs 70 van willen maken, wat dan weer absurd traag is!
            't Is daar altijd al 90 geweest

Edit: ik zat nog niet op de laatste bladzijde blijkbaar ... excuses!

Alleszins nog eens mijn dank aan PJH; want de komende 2 dagen zal ik frequent die baan moeten doen; dubbel uitkijken dus!!!
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
              gisteren stond de Nissan-Xtrail-flitser in Knokke op de Natiënlaan richting binnenland net voor de Porsche-garage.

Hopelijk niet al te veel testritten met vliegende start
              pfoe, sjans
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ook uitkijken voor de anonieme wagens ! Vanmiddag stond er ééntje opgesteld net achter de lichten, thv de Halledreef ri. Maldegem. Met 3 in de wagen, donkere Audi A4 Avant, ik dacht eerst aan een gay-meeting, maar de achterste had politiehemd aan. Toen er iemand door oranje/rood ging, was het direct duidelijk.

Comment

• vandaag erg veel flitsers gezien, helaas voor onze belgische kas, geen laagvliegers

Comment

• Hoe laat was dat? Ben rond de middag vertrokken in knokke en zelf gestopt aan de gheeraert en niets gezien.. miss na 14h dan?

grtz

Comment

• ben rond 1330 van kapellen naar herk de stad gereden
                      en van 1430 andere richting

3 controles onderweg, het was ook wel pokkedruk, de duitsen uittocht is begonnen

Comment

• Gisteren een boete in de brievenbus: geflitst op 7 mei (meer dan maand geleden)
                        85 waar ik 70 mocht --> 50€

HEt is al welletjes geweest de laatste maanden

begin maart een boete van 50 € op E17 richting Gent (trajectcontrolesysteem) 98 waar je 90 mag. Nu weet ik dat het een trajectcontrole systeem is.

half maart boete in antwerpen (een tunnel waar je 30 mag) geflitst aan 58 --> 180 €
                        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                          begin maart een boete van 50 € op E17 richting Gent (trajectcontrolesysteem) 98 waar je 90 mag. Nu weet ik dat het een trajectcontrole systeem is.
                          gaf jij dan tss elke cam, die op pakweg 200 meter van elkaar staan, terug volle gas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            ben rond 1330 van kapellen naar herk de stad gereden
                            en van 1430 andere richting

3 controles onderweg, het was ook wel pokkedruk, de duitsen uittocht is begonnen
                            ik hoor het hier afroepen op de radio, 'k weet niet hoeveel snelheidscontroles vandaag
                            (in de veertig ofzo dacht ik)

Nu, de matrixborden op de autosnelwegen kondigden vorige week reeds aan dat er in juni extra snelheidscontroles zouden zijn.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• wtf is uit vandaag, deze morgen op q "28 vallende sterren"

Comment

• Zakcentje bijverdienen voor de vakantie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  gaf jij dan tss elke cam, die op pakweg 200 meter van elkaar staan, terug volle gas
                                  Nee, ik ben ook niet dom, maar ik weet dat ik toen aan het telefoneren was en ik op het linkervak reed.

ik heb gewoon gelet dat ik tussen de 90 en 100 zat en ja beetje afgeremd voor de flitsbakken eh
                                  MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Om een gemiddelde van 98 te halen moet je dan tussen de flitsbakken stevig versneld hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                      Zakcentje bijverdienen voor de vakantie.
                                      Kwestie om een deel van het vakantiegeld van de mensen te recupereren.

Comment

• Iemand enig id of ze vanmorgen tussen 6.30 en 7.00 effectief richting A'pen op de E34 tss Lille en Zoersel stonden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                          Om een gemiddelde van 98 te halen moet je dan tussen de flitsbakken stevig versneld hebben.
                                          'k Wist niet dat ze al effectief bekeuringen opsturen op de trajectcontrole

Comment

Working...
                                          X