Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
    stel dat jij morgen een pv in de bus krijgt waarin staat dat je door het rood bent gereden,dat ze dat vastgesteld hebben,zou jij akkoord gaan zonder bewijzen (foto)??
    Als ik door echt door het rood ben gereden? Natuurlijk. Jij niet?

Comment

• @ Pipi : meent ge dat nu Ge schrijft toch altijd op het antwoordblad de nodige blablabla dat ge daar niet geweest zijt en zo verder. En ge protesteert de PV. Er zullen hier weeral veel gaan zeggen dat ge het toch moet betalen maar probeer het eens een paar keren en ge zult zien dat ge in veel gevallen niets moet betalen. Ge hoort daar niets meer van. Hoeveel PV's zijn er al geseponeerd wegens geen bewijslast? Hoe meer er geprotesteerd wordt hoe meer werk die mannen hebben en hoe trager alles gaat gaan met gevolg dat er nog veel meer geseponeerd gaat worden

Een flik is geen superman. Zijn die gasten hun ogen 100% en in staat om op enkele seconden op nummerplaat te zien en te onthouden? Die flikken mogen minder dan dat velen denken. Meestal in het machopraat en imponeren maar daar stopt het ook mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
        @ Pipi : meent ge dat nu Ge schrijft toch altijd op het antwoordblad de nodige blablabla dat ge daar niet geweest zijt en zo verder. En ge protesteert de PV. Er zullen hier weeral veel gaan zeggen dat ge het toch moet betalen maar probeer het eens een paar keren en ge zult zien dat ge in veel gevallen niets moet betalen. Ge hoort daar niets meer van. Hoeveel PV's zijn er al geseponeerd wegens geen bewijslast? Hoe meer er geprotesteerd wordt hoe meer werk die mannen hebben en hoe trager alles gaat gaan met gevolg dat er nog veel meer geseponeerd gaat worden

Een flik is geen superman. Zijn die gasten hun ogen 100% en in staat om op enkele seconden op nummerplaat te zien en te onthouden? Die flikken mogen minder dan dat velen denken. Meestal in het machopraat en imponeren maar daar stopt het ook mee
        Klein kind.

Comment

• respect -1

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• J3nkins : dat is pas een volwassen reactie Wie is hier nu het klein kind.

Comment

J3nkins : dat is pas een volwassen reactie Wie is hier nu het klein kind.
              Ehm, nog steeds jij, me dunkt. Mijn mening over wat jij zegt is beknopt en komt op "klein kind" neer.

Of hoe noem jij dat, misschien - mensen hun werk zo zwaar en moeilijk mogelijk proberen maken om je eigen fouten te proberen verdoezelen? Als je fouten maakt, sta dan ook in voor de gevolgen.

Comment

• Ge gaat er ver mee komen. Misschien ooit een eigen huisje waar ge dan tot tegen uw pensioen moogt voor gaan werken? Een auto waar ge 5 jaar u moogt voor krom werken? Elk jaar het nodige gevloek als ge uw belastingen moogt betalen? En dan nog met de glimlach u dagelijks door de machoflikken laten kleineren? Gij vindt dat dus normaal dat een flik u mag afblaffen, u mag kloten en afhankelijk of hij goed- of slechtgezind is u een boete mag geven of een waarschuwing? De flik in kwestie beslist op een seconde dat ge een dag of meerdere dagen voor uw boete moogt gaan werken of niet. Maar is hier dan iedereen gelijk voor de wet? Heel het principe van een flik is een beëdigd ambtenaar is toch een lachertje. Meestal zijn het de grootste gangsters en krapuul die flik worden. Of gasten die op school er niets van maakten en zonder diploma van school komen. Moet ge daar dan respect voor hebben? Awel ik niet.

Zoals Nikske zegt : respect-1 (bedoelde dat wel op mij zekers). Awel respect moet ik zelf ook niet hebben. Daar koopt ge niets mee. Dan ben ik liever de klootzak die 's avonds met een cocktail in zijn zwembad ligt of een toerke gaat doen met een dikke exclusieve bak.

Gaat ge vertellen dat zoals sommigen hier op het forum door respect een bolide van +200.000 euro hebben gekocht? Eerlijk verdient ge dat nooit. dat is ook enkel en alleen mogelijk door de massale fiscale en boekhoudkundige trucs toe te passen dat ze zoiets kunnen aanschaffen. Zelf zit ik ook op een boekhoudkantoor en als ge ziet welke trucs wij moeten toepassen om klant X zijn ferrari als firmawagen te kunnen inboeken. Maar voor die mensen heb ik dus wel respect want zij doen het maar. En velen van die klanten denken op juist dezelfde manier (maar ja ik zal dan weer op een marginaal boekhoudkantoor werken).

Mijn pauze is voorbij dus hierbij stop ik met mij te verdedigen. Ieder zijn mening en als ge daar niet tegen kunt pech dan voor u. Hopelijk komt er nog snel eens ne flik op het nieuws

Comment

een bolide van +200.000 euro hebben gekocht?
                  dat is ook enkel en alleen mogelijk door de massale fiscale en boekhoudkundige trucs toe te passen dat ze zoiets kunnen aanschaffen. Zelf zit ik ook op een boekhoudkantoor en
                  Stuur maar door die tips. Mag in PM.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                    opgelet in Zeebruge, 2 nieuwe flitspalen !

Als je Zeebrugge binnen rijdt vanuit Blankenberge, aan de eerste lichten waar het 50 is staat nu een paal.

Was wel te verwachten, nietmand rijdt daar 50 per uur, tot nu.

Aan de andere kant van het kruispunt in tegenovergestelde richting staat de tweede paal natuurlijk.
                    ik heb ze 3 weken geleden ook voor 't eerst gezien en toen werkten ze nog niet. (ben er voorbij gegaan aan 70 op de teller)
                    Captain Turbo
                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Ge gaat er ver mee komen. Misschien ooit een eigen huisje waar ge dan tot tegen uw pensioen moogt voor gaan werken? Een auto waar ge 5 jaar u moogt voor krom werken? Elk jaar het nodige gevloek als ge uw belastingen moogt betalen? En dan nog met de glimlach u dagelijks door de machoflikken laten kleineren? Gij vindt dat dus normaal dat een flik u mag afblaffen, u mag kloten en afhankelijk of hij goed- of slechtgezind is u een boete mag geven of een waarschuwing? De flik in kwestie beslist op een seconde dat ge een dag of meerdere dagen voor uw boete moogt gaan werken of niet. Maar is hier dan iedereen gelijk voor de wet? Heel het principe van een flik is een beëdigd ambtenaar is toch een lachertje. Meestal zijn het de grootste gangsters en krapuul die flik worden. Of gasten die op school er niets van maakten en zonder diploma van school komen. Moet ge daar dan respect voor hebben? Awel ik niet.

Zoals Nikske zegt : respect-1 (bedoelde dat wel op mij zekers). Awel respect moet ik zelf ook niet hebben. Daar koopt ge niets mee. Dan ben ik liever de klootzak die 's avonds met een cocktail in zijn zwembad ligt of een toerke gaat doen met een dikke exclusieve bak.

Gaat ge vertellen dat zoals sommigen hier op het forum door respect een bolide van +200.000 euro hebben gekocht? Eerlijk verdient ge dat nooit. dat is ook enkel en alleen mogelijk door de massale fiscale en boekhoudkundige trucs toe te passen dat ze zoiets kunnen aanschaffen. Zelf zit ik ook op een boekhoudkantoor en als ge ziet welke trucs wij moeten toepassen om klant X zijn ferrari als firmawagen te kunnen inboeken. Maar voor die mensen heb ik dus wel respect want zij doen het maar. En velen van die klanten denken op juist dezelfde manier (maar ja ik zal dan weer op een marginaal boekhoudkantoor werken).

Mijn pauze is voorbij dus hierbij stop ik met mij te verdedigen. Ieder zijn mening en als ge daar niet tegen kunt pech dan voor u. Hopelijk komt er nog snel eens ne flik op het nieuws
                      Je hebt een nogal vreemd beeld van de maatschappij
                      Hier en daar toch wat wars van de realiteit.

Toegegeven, sommigen worden groot door bullebak te zijn. Die zijn echter iet overal welkom.
                      Door dat groot zijn hebben ze dan wel een bolide van +200.000 maar dat is niet iedereen z'n streefdoel in deze maatschappij
                      (waarmee ik helemaal niet 't omgekeerde beweer: als je een +200.000 heb dat je sowieso een bullebak, oneerlijke mens, ... bent, dat zal ik niet verkondigen)
                      Er zijn mensen die nog wat belang hechten aan waarden en oprechte relaties met vrienden en kennissen, ja, zelfs met zakenpartners.

Ergens heb je een beetje gelijk, maar je veralgemeent te veel. Het stereotype beeld dat je daar schetst is helemaal zo stereotyp niet.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ik denk dat ik gisteren ben geflitst op de e40 in sterrebeek. Ik rij op aan de oprit van Nossegem en ik rij 100-110. Heel rustig mij inziens op een lege autostrade.

Ik zie dat het 90 is voor de autostrade naar Brussel toe en ik rij rustig verder heel rechts om dan de afslag te nemen richting charleroi.
                        Nu hoop ik dat het de auto naast mij is die geflist is anders ben ik wel de pineut. Ik snap het daar wel niet goed. Als je naar rechs gaat dan heb je dan toch geen werken? Dan is het toch nutteloos dat ze daar ook 90 doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                          is verloren energie hoor
                          agent is beedigd
                          Is niet altijd zo, zie mijn bijdrage: http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=4926
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                            dat was om 5u s'morgens hé,dat noem ik 'pesten' , als hij mij liet stoppen dan had ik er geen grobleem mee gehad,maar hij had het lef niet,het is gemakkelijker een briefje (lees pv) opsturen, rij jij dan iedere dag tussen de lijntjes? stel dat jij morgen een pv in de bus krijgt waarin staat dat je door het rood bent gereden,dat ze dat vastgesteld hebben,zou jij akkoord gaan zonder bewijzen (foto)??
                            Wees gerust, als JIJ NIET door het rood gereden bent, gaat een mol-flik/flik-mol jou geen bekeuring geven hoor.
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Daarnet stonden ze te flitsen in de Izegemsestraat in Rumbeke

Witte fiat Brava denk ik. Was vrij kalm aan het rijden en had hem vrij snel gezien, kwam van achter hem aangereden en kon de apparatuur door de achteruit zien zitten.

Heb wel wat schrik nu, want de voorbije 5 weken ben ik er geregeld een pak sneller gepasseerd
                              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Ge gaat er ver mee komen. Misschien ooit een eigen huisje waar ge dan tot tegen uw pensioen moogt voor gaan werken? Een auto waar ge 5 jaar u moogt voor krom werken? Elk jaar het nodige gevloek als ge uw belastingen moogt betalen? En dan nog met de glimlach u dagelijks door de machoflikken laten kleineren? Gij vindt dat dus normaal dat een flik u mag afblaffen, u mag kloten en afhankelijk of hij goed- of slechtgezind is u een boete mag geven of een waarschuwing? De flik in kwestie beslist op een seconde dat ge een dag of meerdere dagen voor uw boete moogt gaan werken of niet. Maar is hier dan iedereen gelijk voor de wet? Heel het principe van een flik is een beëdigd ambtenaar is toch een lachertje. Meestal zijn het de grootste gangsters en krapuul die flik worden. Of gasten die op school er niets van maakten en zonder diploma van school komen. Moet ge daar dan respect voor hebben? Awel ik niet.

Mobutu is waarschijnlijk uw grote held?
                                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Dan ben ik liever de klootzak die 's avonds met een cocktail in zijn zwembad ligt of een toerke gaat doen met een dikke exclusieve bak.:
                                  tristesse...

off topic: iemand nog een flitscamera gezien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pipi Langkous Bekijk Berichten
                                    Als ik door echt door het rood ben gereden? Natuurlijk. Jij niet?
                                    Ik ook, ik heb daar totaal geen problemen mee.
                                    Wel met mensen die zich er proberen uit te zeiken door oeverloos gejammer of technicaliteiten. De enigen die daar mee gedient zijn , zijn de advokaten. En dan maar klagen dat de echte kriminaliteit niet aangepakt wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                      Mobutu is waarschijnlijk uw grote held?
                                      Bonjour micro!
                                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Spillies, hoe staat het met je flitspalmares?

Comment

• Flitsers in België E 17
                                          Opgepast wie regelmatig de E17 Kortrijk – Gent gebruikt!
                                          Ter hoogte van afrit Deinze heeft men een prima tijdelijke flitslokatie gevonden.
                                          Voorlopig nog niets gezien in de andere richting.

Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

Working...
                                          X