Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    goeie vraag ?
    (ik probeer bewust zo weinig mogelijk regels te overtreden, omdat ik ze goed vind)

het leuke aan autorijden heeft nix met speed te maken
    Een krachtige wagen hebben is heel plezant, maar jezelf kunnen beheersen is nog plezanter.

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Kijk eens naar de leeftijd van de man.
    Hij rijdt wschl overal 50.
    het verstand komt niet voor de jaren naar het schijnt.. maar het is een beetje laf om op de leeftijd te spelen.

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    Goh... Als je auto 180 haalt, is 225 verrekt hard. Als je regelmatig +300 aantikt, is 225 relax .
    zowel in het eerste als het tweede geval is de klap even hard hoor;

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      het verstand komt niet voor de jaren naar het schijnt.. maar het is een beetje laf om op de leeftijd te spelen.

Voor ir_fuel is iedereen jonger dan 30 een jonge melkmuil en iedereen ouder dan 30 een ouwe zak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
        Een krachtige wagen hebben is heel plezant, maar jezelf kunnen beheersen is nog plezanter.

zowel in het eerste als het tweede geval is de klap even hard hoor;
        1. Dat is een waarheid als een koe.

2. ir-fuel: zijn smiley niet gezien ??? (en re de snelheid van 50, inderdaad ik rij nooit harder dan 50 (waar 50 de max. is), ik ben wel nog zo kameleongevoelig om me aan de verschillende 'toegelaten' snelheden aan te passen en toe te passen.

3. inderdaad, zelfs 120 komt al verdomd hard (indien niet TE hard) aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten
          Gaat u nu beweren dat u zichzelf altijd netjes aan de regels houdt?
          Het kan hoor, maar het zou me verbazen. Ik vind het altijd frappant dat mensen die het hardste roepen dat er meer flitspalen moeten komen dan wel zelf dronken rijden (of toch zeker met een glas teveel op) of met 40 per uur langs kleine kindjes op een fiets passeren (omdat je daar toch 50 mag) ...

Wat moet de politie dan doen, zo'n radar inbouwen waarvan ze spreken zodat elke auto nog maar maximaal 120 kan en vanuit de ruimte *afgeremd* wordt, of wat dat idiote futuristische idee ook mocht zijn. Dat de mensen die daarvoor zijn dan het openbaar vervoer nemen en de straat laten aan mensen die wel graag rijden. Niemand verplicht je om met de auto te gaan.

En what's the point om dan nog een snelle wagen te kopen als je dat beestje nergens meer mag uitlaten... lang leve Duitsland zou ik zo zeggen dan kunnen we ook net zo goed dit forum opdoeken en iedereen Jetson-gewijs met een karretje achter elkaar door de lucht laten vliegen?
          Sorry maar tegen zo'n redenering kan niemand optornen. Dat de wetgever de zaak vanuit dit oogpunt nog nooit bekeken heeft vind ik schandalig.
          Het is het meer dan waard om de politiekers aan te manen dit in een volgend regeerakkoord te laten zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
            Waarom zou die flik da nie doen? Als een lastige klant zichzelf in de nesten lult, steken die flikken dat vrolijk bij het PV hoor . Voor ne vriendelijke burger durven ze wel eens wat goeds doen, maar voor een lastige burger doen ze altijd een specialleke .

Zou dat soms izzy zijn op dit foto'tje ??

Comment

• Godverdomme

Ben op m'n gemak aan het rijden, tot mr Audi A4 leaserijder met zijn sexy led lampjes in me gat komt plakken en maar duwen.

Ja bon, 2 viteskes terug en ff doorduwen

* flits *

"Gelukkig" hangt die eikel er ook aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                Godverdomme

Ben op m'n gemak aan het rijden, tot mr Audi A4 leaserijder met zijn sexy led lampjes in me gat komt plakken en maar duwen.

* flits *

Waarom doe je ook moeite, je weet toch dat hij sneller is dan jou?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                  Daar gaat het niet om

Comment

Godverdomme

* flits *

Hoeveel erover en waar?

Comment

• Torhoutsesteenweg in Loppem *denk ik*

Enfin, de baan Brugge Torhout

+- 70 waar 50 mocht, vooraan geflitst

Comment

• Pfff, ik hang er ook aan. Op een baan waar het vroeger 90 was en nu 70 (in Leuven aan het option bedrijf). Is echt een baan waar je, zonder enig gevaar, 120 zou kunnen rijden. Ik zag ze staan, ik reed er rustig langs, toen ik dacht dat ik genoeg afstand had, versnel ik. *flits* schijt, deze had ik kunnen vermijden.
                        -

Comment

• fak, nog stommer dan die van mij

Comment

Godverdomme

* flits *

Met welke auto rijdt gij?
                            2012 Opel Astra ST Ecoflex
                            2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                              Met welke auto rijdt gij?
                              Blauwe Alfa 147

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                                Pfff, ik hang er ook aan. Op een baan waar het vroeger 90 was en nu 70 (in Leuven aan het option bedrijf). Is echt een baan waar je, zonder enig gevaar, 120 zou kunnen rijden. Ik zag ze staan, ik reed er rustig langs, toen ik dacht dat ik genoeg afstand had, versnel ik. *flits* schijt, deze had ik kunnen vermijden.
                                Okeee, dat is echt stom
                                Hoop wel voor je dat de boete niet te hoog is
                                Last edited by ; 31/07/2009, 12:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                  The point is alleszins niet om je wagen ergens totaal los te laten op een openbare weg waar nog andere mensen rijden, met het risico op ongevallen.
                                  En de regels zijn nu eenmaal zo dat je je moet houden aan de maximum toegelaten snelheid. Wil je dat niet en laat je liever je beestje volledig los? Dan moet je een job zoeken in de buurt van de ongelimiteerde Duitse autosnelwegen...
                                  Plezier aan rijden staat trouwens niet altijd in direct verband met snelheid, lijkt me?

Je kan onverantwoorde snelheden van 225km/h gewoonweg niet goedpraten in mijn ogen.
                                  Maar da's dan misschien de oubollige moraalridder die de kop opsteekt bij tijdstippen nà 12u 's nachts
                                  Kijk het is heeeel simpel, iedereen die hier beetje de moraalridder loopt uit te hangen, stopt die morgen in een wagen met veel PK en maximumsnelheid van 300 of meer, je gaat me toch niet vertellen dat jij dan braaf 120 gaat rijden ? Dat geloof ik gewoonweg niet

Natuurlijk heeft plezier met rijden niks te maken met snelheid persé, dat zit hem in veel meer dingen, maar ik kan niet ontkennen dat ik het af en toe wel leuk vindt om dat pedaaltje eens wat dieper in te duwen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten
                                    Kijk het is heeeel simpel, iedereen die hier beetje de moraalridder loopt uit te hangen, stopt die morgen in een wagen met veel PK en maximumsnelheid van 300 of meer, je gaat me toch niet vertellen dat jij dan braaf 120 gaat rijden ? Dat geloof ik gewoonweg niet

Natuurlijk heeft plezier met rijden niks te maken met snelheid persé, dat zit hem in veel meer dingen, maar ik kan niet ontkennen dat ik het af en toe wel leuk vindt om dat pedaaltje eens wat dieper in te duwen
                                    Ik geloof dat wel want heb al meermaals met zo'n wagen gereden, maar ga geen onverantwoorde snelheden rijden op plaatsen waar nog andere mensen op de baan zijn. Dat je zulke zaken op circuit doet, daar kan ik mee leven. Zelfs al zijn er andere mensen, want er wordt voor gekozen om daar echt te ríjden en je kent de consequenties.
                                    Ik ben nooit de persoon geweest die kickt op snelheid, maar eerder op het gevoel van een wagen die aan een goed tempo optrekt en heerlijk handelt. Daarom zal ik later ook zelden een Porsche, Maser, whatever van de nieuwste generatie kopen, omdat ik dénk (zoveel ervaring heb ik nu ook niet in dergelijke wagens) dat je er nooit zoveel zal uithalen als bij een oldtimer. Geef mij later liefst van al een Triumph ofzo waar je hard in moet werken aan de koppeling en de schakelpook, zowel als aan het stuur, en dat zal met veel maar dan ook véél meer voldoening geven dan louter de snelheid.
                                    Nuja, ieder zijn kopje thee zoals de Engelsen het zo mooi kunnen zeggen, maar het punt is dat je simpelweg geen mensen in gevaar mag brengen. En je kan niet betwisten dat dat met 225km/h vaker kan gebeuren dan bijvoorbeeld bij 120 à 140km/h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten

Comment

• Liever iemand die nuchter is en geconcentreerd aan 250 dan iemand die teveel gedronken geeft aan 50.
                                        Heb ik het nog niet over met de gps zitten spelen aan 50 in de bebouwde kom! Dan rijden daar personen met de fiets en voor je het weet zit je op het fietspad. Idem met de vele truckers die de krant lezen terwijl ze aan het stuur zitten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                                          Pfff, ik hang er ook aan. Op een baan waar het vroeger 90 was en nu 70 (in Leuven aan het option bedrijf). Is echt een baan waar je, zonder enig gevaar, 120 zou kunnen rijden. Ik zag ze staan, ik reed er rustig langs, toen ik dacht dat ik genoeg afstand had, versnel ik. *flits* schijt, deze had ik kunnen vermijden.

Flitsen ze dan zo ver?

Comment

Working...
                                          X