Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk BerichtenIk heb er mij laatst ook danig aan ge-ergerd. Je rijdt daar nagenoeg alleen...
Ben er ooit eens geflitst geweest tegen 190 ofzo. Half 3 's nachts, ik reed hélemaal alleen, in perfecte omstandigheden.
Flitsauto stond op de pechstrook van een oprit.
Gelukkig nooit toegekregen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNee, sommigen onder hen leggen zich niet neer bij belachelijke regeltjes__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVeel mensen rijden ook met een heel moderne auto, die niet alleen hypergeïsoleerd is, maar ook heel krachtig is.
Als ik met mijn ma haar 320CDI onderweg ben, heb ik ook héél veel moeite om 120 te tuffen. In zo'n ketel is dat gewoon ronduit slaapwekkend.
En zoals LL zegt, in vele situaties zijn vaste snelheidslimieten echt belachelijk. Vind ik zelf ook. Om 3 uur 's nachts op de E411 tussen luxemburg en Brussel... ik zie geen reden waarom 120 wel mag en 160 niet?
Het was op een zondag, acht uur 'smorgens, voor mij en achter mij in de verste verte niemand te bespeuren, ideaal weertje. Ik zie daar het nut niet meer van in, dat is flitsen om te flitsen.
Anderzijds is te snel ook te snel maar toch, frustrerend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenow! in m'n ribben!
Maar ik blijf het wel idioot vinden...dus wees blij...via brandstof en boetes spijs ik ook UW staatskas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk BerichtenTrue, 2 weken geleden stonden ze op de E411 richting Lux te flitsen (rechtsheel goed verstopt), op een goeie 35 km voorbij de viaduct over de Maas.
Het was op een zondag, acht uur 'smorgens, voor mij en achter mij in de verste verte niemand te bespeuren, ideaal weertje. Ik zie daar het nut niet meer van in, dat is flitsen om te flitsen.
Anderzijds is te snel ook te snel maar toch, frustrerend.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenIk heb die auto ook zien staan. Stond achter de vangrail hé? Een vrij fel gekleurde auto dacht ik.
Ook prijs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk BerichtenWas op 28 september, ik dacht dat het een groene vw was met een centrale flitser(niet 100% zeker). Ik weet alleen nog dat ie goed weggestopt zat rechts naast het einde van de vangrail.
Ook prijs?The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AutoGidsMet een Belgische nummerplaat kan je voortaan niet meer ontsnappen aan Franse vaste flitsbakken, en omgekeerd.
De Belgische en Franse ministers Etienne Schouppe en Dominique Bussereau hebben een overeenkomst getekend met betrekking tot de "uitwisseling van informatie en gegevens" tussen de respectievelijke diensten voor de inschrijving van voertuigen. Kort samengevat wil dat zeggen dat de ordediensten en het gerecht van beide landen via elektronische weg bij elkaar nummerplaten kunnen opvragen. Op die manier zullen verkeersovertredingen door Fransen in België of door Belgen in Frankrijk niet meer zo makkelijk zonder gevolg blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOla.
Weet iemand vanaf wanneer dit van toepassing is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenHang er ook weer aan voor de moeite
Versufd en niet aan het opletten en tegen 80 voorbij getuft op de ring in Turnhout (waar je 70 mag)
Zwarte golf IV, die ik nochtans goed ken, stond bovenaan de brug achter een camion, had hem nog gezien maar ik was dus te laat
Lang geleden dat ik hem nog gezien heb eigenlijk.
En nog langer geleden dat hij mij gezien heeft gelukkig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKIH-***
Lang geleden dat ik hem nog gezien heb eigenlijk.
En nog langer geleden dat hij mij gezien heeft gelukkig
Tegenwoordig altijd die Peugeot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWeet iemand vanaf wanneer dit van toepassing is?
Laten we aannemen dat ze in België even snel zijn als in Zwitserland ()
Zorgeloos knallen tot 2010 dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk BerichtenWat ik mij al even afvraag:
Hoe krijgen ze eigelijk die flitsauto zo mooi geparkeerd op de middenberm van de autostrade? Verkeer tegenhouden?
Het verkeer hinderen.
Ben al twee maal bijna op zo'n flitsketel gereden omdat die dan heel plots vertraagt naar 30 per uur op het linkervak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNope, 4 pinkers op en alles dichtgooien, en vervolgens in achteruit zwieren.
Volgende keer dat ik dat voor mij zie knal ik er gewoon achteraan tegen
Weer wat minder franse rommel op de baan
Comment
Comment