Wat stond er dan in de mail?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nergal Bekijk BerichtenGisteren op terugweg van een weekendje vissen in de Ardennen waarschijnlijk geflitst aan 150+. Ik reed vlot mee achter een AM Vantage die niet remde voor de flitser, daarom had ik het dus ook te laat door en kon ik niet meer remmen.
@Izzy, ge moogt er fier op zijn, ge zijt zeker een held.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenWoensdagavond geflitst geweest op de gentse binnenring. Komende van Dampoort. Politiewagen stond vlak voor dat lukoil tankstation.
Was nog niet eens een anonieme wagen >_<
geflitst aan 69, gecorrigeerd 63, 80 euro. Joy!Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk BerichtenOp de E314 tussen Herk de stad en Aarschot? Flitsen ze daar vanuit de middenberm of vanop de pechstrook? Staat daar toevallig soms een grijze mondeo clipper van de vorige generatie?
Mag op de autostrade enkel de federale politie flitsen of is dat ook een werkje voor de locale politie?
Ik ben er niet gerust in, ik ben die auto op de pechstrook veel te vlot voorbijgereden, stom stom stom.
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenmuahaha
ik had een boze mail naar de hoofdinspecteur gestuurd en krijg dit als antwoord:
Geachte,
Als U niet sneller rijdt dan de maximaal toegelaten snelheid kan U nooit een snelheidsovertreding begaan.
Het proces verbaal is overgemaakt aan de politierechtbank en daar zal de uitspraak gebeuren.
Mvg
Hoeterickx Ludwig
Hoofdinspecteur
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenJa, wat verwacht je nu zelf
Had je gedacht dat ze je een klantenkaart gingen geven en dat de 14de boete gratis zou zijn?
Comment
-
2 weken geleden door Dendermonde gereden en zag ik ineens een bord staan met 'Uw snelheid werd gecontroleerd'. Ff terug gereden en ja hoor de witte Saab stond er weer. Ik reed 60 op teller dus normaal moet ik prijs hebben maar nog altijd niks gekregen. Hout vasthouden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenMA HOW
14de flitsboete is een feit
Heb net brief geopend dat ik op autostrade geflitst ben aan 140 km/u
55 eur
Fak ben het zwaar moe
En ik dacht niet dat dat getal 14 was
Ik rijd nu 3 jaar met de wagen en nog geen enkele boete gehad. En neen ik rijd niet altijd correct op de snelheid, maar in bebouwde kom hou ik me wel degelijk aan 50km/h, op de autostrade zal het meestel rond de 130-140 zijn. Hout vasthouden, zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenIk rijd nu 3 jaar met de wagen en nog geen enkele boete gehad. En neen ik rijd niet altijd correct op de snelheid, maar in bebouwde kom hou ik me wel degelijk aan 50km/h, op de autostrade zal het meestel rond de 130-140 zijn. Hout vasthouden, zeker?
Al meermaals meegemaakt dat het op het nippertje was, of hoe anderen in de val liepen (deze morgen nog)
Maar zelf gelukkig nog niet gehad.
Ik ben mijn rijstijl ook al aan't aanpassen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk BerichtenHet was wel s'avonds, het was al uren droog en er was bijna niemand op de baan...
tijdens de spitsuren ga je mij dit niet zien doen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenMA HOW
14de flitsboete is een feit
Heb net brief geopend dat ik op autostrade geflitst ben aan 140 km/u
55 eur
Fak ben het zwaar moe
Comment
-
... En die inspecteur zal uw mailke vrolijk uitprinten en bijvoegen in uw dossier, waarna het parket u eens goed liggen zal hebben door te vervolgen, waarna de rechter met aandacht uw zaak op de feiten zal nalezen adhv dat uitgeprinte mailke.
Ik hoop dat ge het deftig hebt gehouden en erg veel keren hebt gezegd dat overdreven snelheid gevaarlijk is enzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenmuahaha
ik had een boze mail naar de hoofdinspecteur gestuurd en krijg dit als antwoord:
Geachte,
Als U niet sneller rijdt dan de maximaal toegelaten snelheid kan U nooit een snelheidsovertreding begaan.
Het proces verbaal is overgemaakt aan de politierechtbank en daar zal de uitspraak gebeuren.
Mvg
Hoeterickx Ludwig
Hoofdinspecteur
Goe bezig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenTijdens de spitsuren kun je het, gezien het vele verkeer, sowieso niet doen maar dat het 's avonds was, al uren droog en bijna niemand op de baan is toch geen vrijgeleide om de snelheid te maken die u op dat ogenblik het beste past ?? Moest iedereen de snelheid willen doen die volgens hem het beste bij zijn gemoedstoestand van het ogenblik past vrees ik dat we nog toeren zouden zien gebeuren. Nog een geluk dat er, spijtig genoeg niet voldoende, een oogje in het zeil gehouden wordt om alles toch nog min of meer wat aan banden te leggen.
Het kan hoor, maar het zou me verbazen. Ik vind het altijd frappant dat mensen die het hardste roepen dat er meer flitspalen moeten komen dan wel zelf dronken rijden (of toch zeker met een glas teveel op) of met 40 per uur langs kleine kindjes op een fiets passeren (omdat je daar toch 50 mag) ...
Wat moet de politie dan doen, zo'n radar inbouwen waarvan ze spreken zodat elke auto nog maar maximaal 120 kan en vanuit de ruimte *afgeremd* wordt, of wat dat idiote futuristische idee ook mocht zijn. Dat de mensen die daarvoor zijn dan het openbaar vervoer nemen en de straat laten aan mensen die wel graag rijden. Niemand verplicht je om met de auto te gaan.
En what's the point om dan nog een snelle wagen te kopen als je dat beestje nergens meer mag uitlaten... lang leve Duitsland zou ik zo zeggendan kunnen we ook net zo goed dit forum opdoeken en iedereen Jetson-gewijs met een karretje achter elkaar door de lucht laten vliegen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk BerichtenEn what's the point om dan nog een snelle wagen te kopen als je dat beestje nergens meer mag uitlaten...
(ik probeer bewust zo weinig mogelijk regels te overtreden, omdat ik ze goed vind)
het leuke aan autorijden heeft nix met speed te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk BerichtenEn what's the point om dan nog een snelle wagen te kopen als je dat beestje nergens meer mag uitlaten... lang leve Duitsland zou ik zo zeggendan kunnen we ook net zo goed dit forum opdoeken en iedereen Jetson-gewijs met een karretje achter elkaar door de lucht laten vliegen?
En de regels zijn nu eenmaal zo dat je je moet houden aan de maximum toegelaten snelheid. Wil je dat niet en laat je liever je beestje volledig los? Dan moet je een job zoeken in de buurt van de ongelimiteerde Duitse autosnelwegen...
Plezier aan rijden staat trouwens niet altijd in direct verband met snelheid, lijkt me?
Je kan onverantwoorde snelheden van 225km/h gewoonweg niet goedpraten in mijn ogen.
Maar da's dan misschien de oubollige moraalridder die de kop opsteekt bij tijdstippen nà 12u 's nachts
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhet leuke aan autorijden heeft nix met speed te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenJe kan onverantwoorde snelheden van 225km/h gewoonweg niet goedpraten in mijn ogen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenGoh... Als je auto 180 haalt, is 225 verrekt hard. Als je regelmatig +300 aantikt, is 225 relax.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk BerichtenGaat u nu beweren dat u zichzelf altijd netjes aan de regels houdt?
Hij rijdt wschl overal 50.
Comment
Comment