Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat stond er dan in de mail?
    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nergal Bekijk Berichten
      Gisteren op terugweg van een weekendje vissen in de Ardennen waarschijnlijk geflitst aan 150+. Ik reed vlot mee achter een AM Vantage die niet remde voor de flitser, daarom had ik het dus ook te laat door en kon ik niet meer remmen.
      Tja, dat zal nog ene geweest zijn die zijn boetes door een ander laat betalen hee.

@Izzy, ge moogt er fier op zijn, ge zijt zeker een held.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
        Woensdagavond geflitst geweest op de gentse binnenring. Komende van Dampoort. Politiewagen stond vlak voor dat lukoil tankstation.

Was nog niet eens een anonieme wagen >_<
        mannen werken snel!

geflitst aan 69, gecorrigeerd 63, 80 euro. Joy!
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten
          Op de E314 tussen Herk de stad en Aarschot? Flitsen ze daar vanuit de middenberm of vanop de pechstrook? Staat daar toevallig soms een grijze mondeo clipper van de vorige generatie?

Mag op de autostrade enkel de federale politie flitsen of is dat ook een werkje voor de locale politie?

Ik ben er niet gerust in, ik ben die auto op de pechstrook veel te vlot voorbijgereden, stom stom stom.
          Vanop de pechstrook heb ik ze nog nooit weten flitsen daar. Allé niet alleen daar, meestal zal je ze beter opgesteld zien in de middenberm of achter die mooie nieuwe platen in de berm.

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
          muahaha

ik had een boze mail naar de hoofdinspecteur gestuurd en krijg dit als antwoord:

Geachte,

Als U niet sneller rijdt dan de maximaal toegelaten snelheid kan U nooit een snelheidsovertreding begaan.
          Het proces verbaal is overgemaakt aan de politierechtbank en daar zal de uitspraak gebeuren.

Mvg

Hoeterickx Ludwig
          Hoofdinspecteur

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
          Ja, wat verwacht je nu zelf

Had je gedacht dat ze je een klantenkaart gingen geven en dat de 14de boete gratis zou zijn?
          One-way ticket to hell!
          Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• 2 weken geleden door Dendermonde gereden en zag ik ineens een bord staan met 'Uw snelheid werd gecontroleerd'. Ff terug gereden en ja hoor de witte Saab stond er weer. Ik reed 60 op teller dus normaal moet ik prijs hebben maar nog altijd niks gekregen. Hout vasthouden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
              MA HOW

14de flitsboete is een feit

Heb net brief geopend dat ik op autostrade geflitst ben aan 140 km/u
              55 eur

Fak ben het zwaar moe
              Er is zo'n spreekwoord met een ezel, een getal en een steen...
              En ik dacht niet dat dat getal 14 was

Ik rijd nu 3 jaar met de wagen en nog geen enkele boete gehad. En neen ik rijd niet altijd correct op de snelheid, maar in bebouwde kom hou ik me wel degelijk aan 50km/h, op de autostrade zal het meestel rond de 130-140 zijn. Hout vasthouden, zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                Ik rijd nu 3 jaar met de wagen en nog geen enkele boete gehad. En neen ik rijd niet altijd correct op de snelheid, maar in bebouwde kom hou ik me wel degelijk aan 50km/h, op de autostrade zal het meestel rond de 130-140 zijn. Hout vasthouden, zeker?
                ²²²²²

Al meermaals meegemaakt dat het op het nippertje was, of hoe anderen in de val liepen (deze morgen nog )
                Maar zelf gelukkig nog niet gehad.
                Ik ben mijn rijstijl ook al aan't aanpassen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten
                  Het was wel s'avonds, het was al uren droog en er was bijna niemand op de baan...
                  tijdens de spitsuren ga je mij dit niet zien doen!
                  Tijdens de spitsuren kun je het, gezien het vele verkeer, sowieso niet doen maar dat het 's avonds was, al uren droog en bijna niemand op de baan is toch geen vrijgeleide om de snelheid te maken die u op dat ogenblik het beste past ?? Moest iedereen de snelheid willen doen die volgens hem het beste bij zijn gemoedstoestand van het ogenblik past vrees ik dat we nog toeren zouden zien gebeuren. Nog een geluk dat er, spijtig genoeg niet voldoende, een oogje in het zeil gehouden wordt om alles toch nog min of meer wat aan banden te leggen.

Comment

MA HOW

14de flitsboete is een feit

Heb net brief geopend dat ik op autostrade geflitst ben aan 140 km/u
                    55 eur

Fak ben het zwaar moe
                    En ik kan toch rapper naar Zaventem rijden dan u, slip slip ........

Comment

• ... En die inspecteur zal uw mailke vrolijk uitprinten en bijvoegen in uw dossier, waarna het parket u eens goed liggen zal hebben door te vervolgen, waarna de rechter met aandacht uw zaak op de feiten zal nalezen adhv dat uitgeprinte mailke.

Ik hoop dat ge het deftig hebt gehouden en erg veel keren hebt gezegd dat overdreven snelheid gevaarlijk is enzo

Comment

• Zoiets was ik ook al aan't denken, maar gebeurt dat echt?

Comment

• Waarom zou die flik da nie doen? Als een lastige klant zichzelf in de nesten lult, steken die flikken dat vrolijk bij het PV hoor . Voor ne vriendelijke burger durven ze wel eens wat goeds doen, maar voor een lastige burger doen ze altijd een specialleke .

Comment

muahaha

ik had een boze mail naar de hoofdinspecteur gestuurd en krijg dit als antwoord:

Geachte,

Als U niet sneller rijdt dan de maximaal toegelaten snelheid kan U nooit een snelheidsovertreding begaan.
                            Het proces verbaal is overgemaakt aan de politierechtbank en daar zal de uitspraak gebeuren.

Mvg

Hoeterickx Ludwig
                            Hoofdinspecteur
                            Welke PV is dat? Dus, je krijgt geen minnelijke schikking meer, maar het gaat via de politierechtbank?

Goe bezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                              Tijdens de spitsuren kun je het, gezien het vele verkeer, sowieso niet doen maar dat het 's avonds was, al uren droog en bijna niemand op de baan is toch geen vrijgeleide om de snelheid te maken die u op dat ogenblik het beste past ?? Moest iedereen de snelheid willen doen die volgens hem het beste bij zijn gemoedstoestand van het ogenblik past vrees ik dat we nog toeren zouden zien gebeuren. Nog een geluk dat er, spijtig genoeg niet voldoende, een oogje in het zeil gehouden wordt om alles toch nog min of meer wat aan banden te leggen.
                              Gaat u nu beweren dat u zichzelf altijd netjes aan de regels houdt?
                              Het kan hoor, maar het zou me verbazen. Ik vind het altijd frappant dat mensen die het hardste roepen dat er meer flitspalen moeten komen dan wel zelf dronken rijden (of toch zeker met een glas teveel op) of met 40 per uur langs kleine kindjes op een fiets passeren (omdat je daar toch 50 mag) ...

Wat moet de politie dan doen, zo'n radar inbouwen waarvan ze spreken zodat elke auto nog maar maximaal 120 kan en vanuit de ruimte *afgeremd* wordt, of wat dat idiote futuristische idee ook mocht zijn. Dat de mensen die daarvoor zijn dan het openbaar vervoer nemen en de straat laten aan mensen die wel graag rijden. Niemand verplicht je om met de auto te gaan.

En what's the point om dan nog een snelle wagen te kopen als je dat beestje nergens meer mag uitlaten... lang leve Duitsland zou ik zo zeggen dan kunnen we ook net zo goed dit forum opdoeken en iedereen Jetson-gewijs met een karretje achter elkaar door de lucht laten vliegen?

Comment

En what's the point om dan nog een snelle wagen te kopen als je dat beestje nergens meer mag uitlaten...
                                goeie vraag ?
                                (ik probeer bewust zo weinig mogelijk regels te overtreden, omdat ik ze goed vind)

het leuke aan autorijden heeft nix met speed te maken

Comment

En what's the point om dan nog een snelle wagen te kopen als je dat beestje nergens meer mag uitlaten... lang leve Duitsland zou ik zo zeggen dan kunnen we ook net zo goed dit forum opdoeken en iedereen Jetson-gewijs met een karretje achter elkaar door de lucht laten vliegen?
                                  The point is alleszins niet om je wagen ergens totaal los te laten op een openbare weg waar nog andere mensen rijden, met het risico op ongevallen.
                                  En de regels zijn nu eenmaal zo dat je je moet houden aan de maximum toegelaten snelheid. Wil je dat niet en laat je liever je beestje volledig los? Dan moet je een job zoeken in de buurt van de ongelimiteerde Duitse autosnelwegen...
                                  Plezier aan rijden staat trouwens niet altijd in direct verband met snelheid, lijkt me?

Je kan onverantwoorde snelheden van 225km/h gewoonweg niet goedpraten in mijn ogen.
                                  Maar da's dan misschien de oubollige moraalridder die de kop opsteekt bij tijdstippen nà 12u 's nachts

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    het leuke aan autorijden heeft nix met speed te maken
                                    het leuke aan autorijden hoeft nix met speed te maken te hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                      Je kan onverantwoorde snelheden van 225km/h gewoonweg niet goedpraten in mijn ogen.
                                      Goh... Als je auto 180 haalt, is 225 verrekt hard. Als je regelmatig +300 aantikt, is 225 relax .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                        Goh... Als je auto 180 haalt, is 225 verrekt hard. Als je regelmatig +300 aantikt, is 225 relax .
                                        Idd...

Comment

Gaat u nu beweren dat u zichzelf altijd netjes aan de regels houdt?
                                          Kijk eens naar de leeftijd van de man.
                                          Hij rijdt wschl overal 50.

Comment

Working...
                                          X