Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
    Rekening van boete nr. 9 of zo:

72 in bebouwde kom

68 gecorrigeerde snelheid

110 €.

Toch vind ik het zonde van het geld
    Had jij geen inforad ding?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      Had jij geen inforad ding?
      De kwaliteit van zon spel zeker?

Comment

• Twee weken geleden ben ik geflitst op de E314. Ik reed 148 met de cruisecontrol aan. Vandaag heb ik de boete ontvangen. 148 op de teller is 139 gemeten en 130 na correctie = €50. Valt goed mee...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• In Tielt-Winge daar?

Of in Genk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Twee weken geleden ben ik geflitst op de E314. Ik reed 148 met de cruisecontrol aan. Vandaag heb ik de boete ontvangen. 148 op de teller is 139 gemeten en 130 na correctie = €50. Valt goed mee...
            Eigenlijk valt dat echt goed mee he.

Comment

Twee weken geleden ben ik geflitst op de E314. Ik reed 148 met de cruisecontrol aan. Vandaag heb ik de boete ontvangen. 148 op de teller is 139 gemeten en 130 na correctie = €50. Valt goed mee...
              Ik ben daar ook geflitst, 3 weken geleden. Na correctie 126kmh, 50€ dus...
              i 1 2 1/2 6

Comment

da's toch een serieuze afwijking op uw teller.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                  da's toch een serieuze afwijking op uw teller.
                  Of op de flitser.

Comment

• Flitsers zijn geijkt.. tellers enkel indien de standaard wielen en banden gebruikt worden min of meer correct

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      Flitsers zijn geijkt..
                      Ja, maar dat sluit meetfouten niet uit.

Het is niet voor niets dat er een correctiemarge wordt toegepast.

Comment

• Een mobiele noch vaste flitser heeft geen enkel verband met banden of standaard wielen ! De apparatuur is ge-ijkt, maar dat heeft te maken met het meetprincipe, niet met het voertuig. Je verwart waarschijnlijk met de Provida-beelden die gemaakt worden door voertuigen met camera-on-board genre "ZwareVoet" en "Wegmisbruikers". En die flitsen dan weer niet, tenzij met de lichten om efkes aan de kant te gaan

Comment

• Ik weet wel dat de snelheid op je teller van generlei tel is (tenzij de snelheid op de teller MINDER is dan de werkelijk snelheid want dat is bij wet verboden.
                          Ik zou alleen niet graag met een wagen willen rijden die bij 150km/u tot 15km meer op de teller aangeeft dan je werkelijk rijdt.
                          Een manier om dat te verkrijgen is een andere bandenmaat monteren dan die waarmee de wagen uitgerust (en mee gehomologeerd) is.
                          En ik weet waarover ik het heb want met mijn winterbanden (205/50/17) is de afwijking ook groter dan met mijn zomerbanden (215/45/18 )

Comment

• Bji mijn 520d loopt de snelheidsmeter ook grondig fout. Ik reed 120km/u op de snelweg en volgens de GPS was het slechts 112 à 113km/u. Ik weet niet wie de schuldige is... De auto of de gps. De auto staat in elk geval op de originele banden.
                            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                              Bji mijn 520d loopt de snelheidsmeter ook grondig fout. Ik reed 120km/u op de snelweg en volgens de GPS was het slechts 112 à 113km/u. Ik weet niet wie de schuldige is... De auto of de gps. De auto staat in elk geval op de originele banden.
                              Dat lijkt me toch een normale afwijking te zijn?
                              2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                Bji mijn 520d loopt de snelheidsmeter ook grondig fout. Ik reed 120km/u op de snelweg en volgens de GPS was het slechts 112 à 113km/u. Ik weet niet wie de schuldige is... De auto of de gps. De auto staat in elk geval op de originele banden.
                                De GPS is juist want die snelheid is berekend adhv afgelegde afstand en de tijd die je er over deed.

Comment

• 5 tot 10km/u is vrij normaal ja. Bij goede ontvangst is de GPS zeker correct.

Comment

• Daarstraks van Brussel richting Kust bij afslag Eeklo ne flitspaal te laat opgemerkt...

Iemand enig idee of daar weldegelijk iets inzit, want ik zat +- aan 140 en heb geen flits gezien?

Comment

• 80 (op teller) rijden waar je 50 mag, hoeveel kost me dat ongeveer? Dan weet'k hoeveel ik aan de kant mag leggen een van dees dagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                        80 (op teller) rijden waar je 50 mag, hoeveel kost me dat ongeveer? Dan weet'k hoeveel ik aan de kant mag leggen een van dees dagen...
                                        Bebouwde kom:

Resultaat van de berekening:

De toegelaten snelheid voor uw voertuig op de door u opgegeven weg is 50
                                        Uw gereden snelheid na toepassing van de marge is 74

Mogelijke gevolgen (enkel voor deze overtreding):
                                        • Onmiddellijke inning
                                          190€
                                        • Minnelijke schikking
                                          200€
                                        • Rechtbank
                                          55-2750€
                                          Verval van het recht tot sturen : facultatief
                                        Buiten bebouwde kom:

Resultaat van de berekening:

De toegelaten snelheid voor uw voertuig op de door u opgegeven weg is 50

Mogelijke gevolgen (enkel voor deze overtreding):
                                        • Onmiddellijke inning
                                          120€
                                        • Minnelijke schikking
                                          130€
                                        • Rechtbank
                                          55-2750€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                          80 (op teller) rijden waar je 50 mag, hoeveel kost me dat ongeveer? Dan weet'k hoeveel ik aan de kant mag leggen een van dees dagen...
                                          Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                          80 op de teller is waarschijnlijk niet hetzelfde als 80 gemeten.

Maar het antwoord van DRIVER-W zal zeker in de buurt zitten.

Comment

Working...
                                          X