Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenNiet vergeten dat zo'n kaart niet aan te vragen is door eventuële gegadigden. Ze wordt verleend na een doktersonderzoek en met inachtname van het volledige medisch dossier van de betreffende persoon. Met de oudere kaarten werd er nogal gefoefeld maar als het recente kaarten zijn is het slechts na degelijke controle dat zo'n kaart toegekend wordt. Het staat niet altijd op de mensen hun gezicht te lezen wat ze mankeren.
Ik ken er nochtans die gezonder zijn dan mij...
ps: er zijn er die het onverantwoord vinden om snel te rijden en er zijn er die dit onverantwoord vinden
Ik vond het persoonlijk geen erge overtreding daar er nog genoeg plaats over was. Ik nam bewust ook niet altijd de dichtste plaats bij het gebouwLast edited by Dimitri; 15/09/2009, 21:41.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenIk ken er nochtans die gezonder zijn dan mij...
ps: er zijn er die het onverantwoord vinden om snel te rijden en er zijn er die dit onverantwoord vinden
Ik vond het persoonlijk geen erge overtreding daar er nog genoeg plaats over was. Ik nam bewust ook niet altijd de dichtste plaats bij het gebouw
Over het persoonlijke gedacht hoe hoog dit staat op de lijst van overtredingen wil ik me niet uitlaten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenIk ken er nochtans die gezonder zijn dan mij...
Ik vond het persoonlijk geen erge overtreding daar er nog genoeg plaats over was. Ik nam bewust ook niet altijd de dichtste plaats bij het gebouwOpnieuw: iedereen beslist zelf waar hij de lijn trekt, niemand moet dat voor een ander doen.
Ik vind 160 rijden op een lege autosnelweg minder misdadig dan parkeren op een gehandicaptenplaats; jij denkt daar misschien anders over; een ander zal daar nog anders over denken ... Elk heb ze mening1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenJe hoeft je niet te verontschuldigenOpnieuw: iedereen beslist zelf waar hij de lijn trekt, niemand moet dat voor een ander doen.
Het is een extreme vergelijking maar Dutroux ziet ook alleen maar graag kleine kindjes ...'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDat vind ik nu niet, de wet trekt de lijn en dat is maar goed ook. Er zijn genoeg mensen die te weinig inhoud hebben om de grens te trekken zonder anderen te schaden.
Er is geen enkele forummer in de positie om Dimitri te veroordelen omdat hij op gehandicaptenplaatsen parkeert.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenVanochtend was het weer flitsmeldingen op E19 tussen Rumst en Kontich, maar niets gezien..
Is nu al een paar keer dat ze het afroepen zonder dat ik iets zie.
Iemand een idee waar ze dan staan?
Ook niets gezien.
Grapjassen die op de flitspaal doelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenVanochtend was het weer flitsmeldingen op E19 tussen Rumst en Kontich, maar niets gezien..
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenEr is geen enkele forummer in de positie om Dimitri te veroordelen omdat hij op gehandicaptenplaatsen parkeert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenMaandag 7/9; gemeten snelheid 139, gecorrigeerde snelheid 130
50 euro
Dat is dan toch 145 ofzo op de teller...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenOef, meevaller...
Dat is dan toch 145 ofzo op de teller...?
dat is wat ik noem "waar voor je geld"1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Comment
-
Via een tunnel kun je in antwerpen van de Lange gasthuisstraat naar de Van Eycklei rijden. Dit om de leien te vermijden.
In deze tunnel mag je sinds 2 maanden maar 30 ni meer.
Sinds deze week is het waarschuwingsbord weg en staat er een flitspaal in de tunnel.
Deze staat ongeveer halverwege en in een flauwe bocht van de tunnel.
Je ziet hem enkel staan als je achteruit kijkt.
Wees gewaarschuwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentunnels waren toch van in het begin 30
Reed er altijd 50.
Nu ni meer natuurlijk.
30 is wel heel traag in die tunnel.
Zou een smoeten zien of er ook ene is gezet in de naastliggende tunnel die je kan nemen van op de leien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenOp MNM gehoord zeker ? Ze zijn daar een soep aan't maken van al hun meldingen. Tussen de weinige correcte meldingen van luisteraars zetten ze nu de aangekondigde meldingen van touringmobilis.be erbij, dat zijn meldingen die rechtstreeks van de website Politie komen. Gevolg : véél meldingen, maar betrouwbaarheid fel naar beneden.
Stubru
Maar dat is natuurlijk 1 pot nat
Comment
Comment