Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, dan zal het inderdaad een golf variant zijn
    Het oudere model. Donkere kleur (donkergroen/blauw/zwart).

Geen idee qua nummerplaat Maar zo was het ->
    (foto vanop flitsservice.be)

Comment

• die stond gistere weer achter afrit leugenberg
      BMW X5 45e

Comment

• ik krijg de indruk dat er hier maar weinig zijn die zich aan de snelheidsregels houden.

Comment

• Staat de flitser nu achteraan de wagen of op de vangrail? De foto is wat onduidelijk.
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Staat vooraan op de wagen.
            De vangrail daar is nogal verwrongen en daar steekt dus zo een stuk naar boven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
              zeker van?
              ik rij daar dus ook altijd men 130, maar men familie zegt steeds dat je daar maar 90mag.
              en er rijden idd veel wagens 90
              ik twijfel dus steeds.
              Toch redelijk zeker ja. Er zijn er daar enorm veel die twijfelen hoor, getuige de vele 90 rijders. Het probleem is dat er niks aangeduid staat in verband met de snelheid op die weg en het feit dat meerdere stukken van de R4 gelimiteerd zijn naar 90 (zoals aan de Ringvaart).

Maar, ik herinner me nog mijn theorie rijbewijs:
              Maximumsnelheid voor personenwagens:
              - verkeersbord autosnelweg = 120 km/h
              - 2x2 rijstroken met middenberm = 120 km/h
              - 2x2 rijstroken met witte lijn in het midden = 90 km/h
              - verkeersbord bebouwde kom = 50 km/h
              - verkeersbord met maximumsnelheid = maximumsnelheid km/h
              - enz...

Aangezien er 0,0 borden staan i.v.m. snelheid voor dat stuk R4 geldt m.i. het vetgedrukte.

Tenzij je mij een bord kan aangeven die de snelheid op dat stuk bepaalt of de wetgeving die ondertussen verandert is zou mijn redenering correct moeten zijn.
              Last edited by Jerry; 18/02/2010, 17:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                Toch redelijk zeker ja. Er zijn er daar enorm veel die twijfelen hoor, getuige de vele 90 rijders. Het probleem is dat er niks aangeduid staat in verband met de snelheid op die weg en het feit dat meerdere stukken van de R4 gelimiteerd zijn naar 90 (zoals aan de Ringvaart).

Maar, ik herinner me nog mijn theorie rijbewijs:
                Maximumsnelheid voor personenwagens:
                - verkeersbord autosnelweg = 120 km/h
                - 2x2 rijstroken met middenberm = 120 km/h
                - 2x2 rijstroken met witte lijn in het midden = 90 km/h
                - verkeersbord bebouwde kom = 50 km/h
                - verkeersbord met maximumsnelheid = maximumsnelheid km/h
                - enz...

Aangezien er 0,0 borden staan i.v.m. snelheid voor dat stuk R4 geldt m.i. het vetgedrukte.

Tenzij je mij een bord kan aangeven die de snelheid op dat stuk bepaalt of de wetgeving die ondertussen verandert is zou mijn redenering correct moeten zijn.
                ook mijn redenering hoor. ik ga zelfs nog een stapje verder door te zeggen dat wanneer je van de E40 komt er op de afrit geen bord staat dat je de autostrade verlaat. dus is da tin mijn ogen zelfs nog steeds autostrade dus punt 1 in uw kolom

wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                  De foto is niet zichtbaar. Normaalgezien is het een Golf IV break die daar staat. KIH en nog ietske.
                  Ik kan die foto perfect zien, k'weet niet wat er mis is. Anders host ik ze wel eens op imageshack ofzo, ik ben de maker van de foto. De zwarte golf variant die op de E19 wel eens staat, is per definitie altijd de SRI-825. (Of een donkerblauwe Passat Berline LPM-938 of een zwarte Vectra LPM-928 ). De KIH die jij opnoemt bestaat niet bij de Federale, maar wel bij de lokale politie van Turnhout, dus niet actief op autosnelwegen.

Let op : al deze rakkers hebben de keuze tussen vast opgesteld in de grille van het voertuig, of op 3-pikkel, zodat ze zelf niet in het zicht hoeven te staan.
                  Last edited by ; 19/02/2010, 13:49.

Comment

De foto is niet zichtbaar. Normaalgezien is het een Golf IV break die daar staat. KIH en nog ietske.
                    is wel zichtbaar , maar flitsservice staat geen hotlinking toe medunkt
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zjust, ze jatten al genoeg
                      Thx voor de tip over de Provida, is genoteerd. De flitswagen van Geel is een nieuwe rode Volvo C30, maar k'heb er nog geen foto van (hoog genoteerd op de *wanted*-list), voorts maken ze daar veelal gebruik van hun statieven, met oa. de donkere Opel Signum als pakezel.

Comment

• Momenteel staat PZ Aalter te flitsen met een nieuwe wagen. En dat op zaterdag om 23.30

grijze opel astra nummerplaat RQG.xxx

pics volgen :o
                        Captain Turbo
                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                          ook mijn redenering hoor. ik ga zelfs nog een stapje verder door te zeggen dat wanneer je van de E40 komt er op de afrit geen bord staat dat je de autostrade verlaat. dus is da tin mijn ogen zelfs nog steeds autostrade dus punt 1 in uw kolom

Inderdaad een vreemde zone daar, aan 120km/u wordt je daar nooit voorbijgestoken.

Ik ben er eens aan 120km/u een flitswagen voorbijgereden zonder resulterende boete dus ik vermoed ook dat het 120 is
                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Daarnet er nog eens gepasseerd, en bij het begin van de R4 stond er wel degelijk een autostrade bord, 120 dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                              Ik kan die foto perfect zien, k'weet niet wat er mis is. Anders host ik ze wel eens op imageshack ofzo, ik ben de maker van de foto. De zwarte golf variant die op de E19 wel eens staat, is per definitie altijd de SRI-825. (Of een donkerblauwe Passat Berline LPM-938 of een zwarte Vectra LPM-928 ). De KIH die jij opnoemt bestaat niet bij de Federale, maar wel bij de lokale politie van Turnhout, dus niet actief op autosnelwegen.

Let op : al deze rakkers hebben de keuze tussen vast opgesteld in de grille van het voertuig, of op 3-pikkel, zodat ze zelf niet in het zicht hoeven te staan.
                              Dat is eigenaardig. Ik ben zelf een 4 tal jaar geleden geflitst op de snelweg (A12) ter hoogte van Ekeren/Merksem. Aan de afrit van de Noorderlaan. Daar stond toen altijd de zwarte Golf met nummerplaat KIH en nog iets. Op uw foto zie ik in ieder geval ook de Golf met nummerplaat SRI... Eigenaardig...

Haja, vrijdag ben ik naar Nederland gereden. Ter hoogte van Sint Job ben ik een zwarte Peugeot 406 4d tegengekomen. Die hadden een BMW 5 aan de kant gezet. Blijkbaar ook een anonieme wagen.

En in Nederland waren het dan weer échte bestelwagens genre VW Transporter die er werkelijk massaal stonden te flitsen. Telkens langs voor met één of andere grote logge bak als flitser.
                              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Dat is eigenaardig. Ik ben zelf een 4 tal jaar geleden geflitst op de snelweg (A12) ter hoogte van Ekeren/Merksem. Aan de afrit van de Noorderlaan. Daar stond toen altijd de zwarte Golf met nummerplaat KIH en nog iets. Op uw foto zie ik in ieder geval ook de Golf met nummerplaat SRI... Eigenaardig...

Haja, vrijdag ben ik naar Nederland gereden. Ter hoogte van Sint Job ben ik een zwarte Peugeot 406 4d tegengekomen. Die hadden een BMW 5 aan de kant gezet. Blijkbaar ook een anonieme wagen.

En in Nederland waren het dan weer échte bestelwagens genre VW Transporter die er werkelijk massaal stonden te flitsen. Telkens langs voor met één of andere grote logge bak als flitser.
                                Zwarte Golf IV met plaat KIH-... is nochtans toch al enkele jaren actief in de regio Turnhout. Woensdag stond men overigens op Klein Engeland te flitsen, de Golf aan de bushalte bij het gerenoveerde kasteeltje, en de Peugeot YGB-... stond een kleine 500m verder te flitsen. Beide in dezelfde richting. Anonieme grijze Golf IV ook met KIH-... reed er constant in de buurt rond.

Comment

• Gisteren avond in aalter: de grijze astra van, ik denk, de LoWa zone:

Eerst een foto gemaakt van ver om de wagen te kunnen herkennen + de plaat te lezen.

Daarna nog een beetje de politie terug flitsen, da's altijd leuk
                                  Captain Turbo
                                  General Von Driftenstein

Comment

• Way to go, gij hebt gewoon in't donker teruggeflitst, lol !

Comment

• doe da wel vaker. Flikken pesten is de max

Geeft drive by shooting een nieuwe betekenis é
                                      Captain Turbo
                                      General Von Driftenstein

Comment

• Waar was dat in Aalter?

Comment

• Ik claxonneer altijd ff als ik een flitser zie staan. Of ik steek ook wel eens mijn gevarenpinkers aan.

Comment

Working...
                                          X