Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk Berichten
    Zojuist stevig in de remmen moeten gaan voor een nieuwe flitspaal in de middenberm op de E313 in Ham/Tessenderlo (klein stukje voor het Total-tankstation) richting Lummen.. Opletten daar dus! Hij staat er volgens mij (en ik hoop dat ik gelijk heb of ik kan me binnenkort vrijwel zeker aan onaangename post in mijn brievenbus verwachten) nog maar pas, want ik kom daar vaak (zo'n 3 keer per week) langs en het was de eerste keer dat ik hem opmerkte.
    Staat die net achter een brug?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
      Gisteren stonden ze op de E403 weer te flitsen rond km 53 richting Brugge ... dat is vlak na een brug, op een wegje dat loodrecht op de autostrade staat. De flitswagen staat ook loodrecht op de autosnelweg gericht (was een donkere Golf IV). Ik begrijp niet hoe ze zo de nummerplaat kunnen vasthebben ik heb nergens een driepekkel gezien.

Ze flitsen zeker want het is een punt waar ik altijd afrem omdat ik er al eens gepakt werd
      Die driepikkel staat normaal achter 't Unesco-bord...ben er al 's geflitst geweest. Auto staat idd loodrecht op de snelweg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Donni Bekijk Berichten
        Daarstraks van Brussel richting Kust bij afslag Eeklo ne flitspaal te laat opgemerkt...

Iemand enig idee of daar weldegelijk iets inzit, want ik zat +- aan 140 en heb geen flits gezien?
        Ik passeer daar heel regelmatig en nog nooit zien flitsen, veiligheidshalve vertraag ik altijd naar ong. 135 op de teller.

Nochtans van ver zichtbaar he kerel

Comment

• Gisteren, donderdag, stonden ze volgens stubru te flitsen tussen Rumst en Mechelen Noord. Ik rijd daar regelmatig voorbij en de melding kwam op de radio toen ik net de snelweg af was.
          Iemand enig idee waar ze dan zoal kunnen staan als ze zich niet achter hun flitsplaten bevinden ?

Comment

• Fuck, mss geflitst daarnet op E40 in Haasrode...
            Was rustig aan het cruisen aangezien er om half 9 nog niet veel volk is...
            Zag ne toyota verdacht op een zijbaantje staan (bij die electriciteitscabine, 500 m voor de brug).
            Dus ben ik ff naar daar gereden en toen zag ik het flitstoestel staan, ff gaan vragen aan die mannen of ze konden ze ggen of ik geflitst was, maar ze konden/wouden niks zeggen.
            Het was nog geen digitaal toestel.

Afwachten dus. (ik reed max 140-145 denk ik)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
              Fuck, mss geflitst daarnet op E40 in Haasrode...
              Was rustig aan het cruisen aangezien er om half 9 nog niet veel volk is...
              Zag ne toyota verdacht op een zijbaantje staan (bij die electriciteitscabine, 500 m voor de brug).
              Dus ben ik ff naar daar gereden en toen zag ik het flitstoestel staan, ff gaan vragen aan die mannen of ze konden ze ggen of ik geflitst was, maar ze konden/wouden niks zeggen.
              Het was nog geen digitaal toestel.

Afwachten dus. (ik reed max 140-145 denk ik)

Volgens Q-Music stond (staat?) daar inderdaad een vallende ster... Of hoe die 250€ jobkorting gerecupereerd wordt

Comment

• Ja, ze zijn weer goe bezig, en het zal er niet op beteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                  Ja gotver dat was schrikken... Net na de brug en de geluidsmuur waar ze normaal staan te flitsen gaf ik gas bij, maar kon 50 meter verder al terug op de rem door deze verrassingspaal . Ik heb nog geen groeven in het asfalt gezien, dus zal waarschijnlijk nog niet werken.

Ideale plaats. 's Ochtends sta je er toch stil, en als er nog gereden wordt zorgt deze paal er wel voor dat iedereen spontaan op de rem gaat en er zeker een file staat.
                  Deze middag waren ze er aan het werken, dus misschien is de flitspaal ondertussen actief.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                    Ik wel. Heb er zelfs foto's van. Doorgaans, als de auto nog loodrecht op de autosnelweg staat, zijn de metingen nog aan de gang. De auto wordt pas parallel naast de asw gebracht om de hele zooi in de kofferbak te laden, of uit te laden. Hoe laat was je daar ?
                    dat moet rond 13u15 geweest zijn
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                      Die driepikkel staat normaal achter 't Unesco-bord...ben er al 's geflitst geweest. Auto staat idd loodrecht op de snelweg...
                      en staat dat unesco-bord voor of na de brug? hopelijk erna
                      ik reed +/- 155 en ben op mijn rem gaan staan van zodra ik de auto zag ... maar als dat bord dus voor de brug staat, ben ik eraan voor de moeite ...
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

ik reed +/- 155 en ben op mijn rem gaan staan van zodra ik de auto zag ... maar als dat bord dus voor de brug staat, ben ik eraan voor de moeite ...
                        Erna...zo'n 50meter erachter...BRUGGE - Unesco Werelderfgoed.

'k Heb 'm ook al gezien tss Lichtervelde en Torhout...zo'n huis aan de rechterkant met sparretjes, daar staat ie geparkeerd. 3 pikkel niet gezien , maar ie zal er wel ergens gestaan hebben. Ik reed 110

Comment

• What the hell??

Blijkbaar is er een firma uit UK (Euro Parking Collection plc) die parkeerboetes int in Budapest

Krijg hier een brief binnen met foto's en alles d'r op en d'r aan.

Hier de hele lijst, zijn ook actief in Nederland bv.

Iemand ervaring mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            What the hell??

Blijkbaar is er een firma uit UK (Euro Parking Collection plc) die parkeerboetes int in Budapest

Krijg hier een brief binnen met foto's en alles d'r op en d'r aan.

Hier de hele lijst, zijn ook actief in Nederland bv.

Iemand ervaring mee?
                            Wat wil je, in de meeste parkeerboetes bedrijven zitten een paar ex ministers in de raad van bestuur.

Comment

• Ik denk dat ik voor dat bedrag wel ff de gok ga wagen en kijken wat er van komt. Ze hebben wel een volmacht van 1 of andere overheidsorganisatie uit Budapest, maar ik vind het allemaal nogal fishy.

Comment

• Net 'n nieuwe binnen

Gemeten snelheid: 70 km/u
                                Toegelaten Snelheid: 50 km/u
                                Gecorrigeerde Snelheid: 64 km/u

90 euro ...

Comment

ben ook al geflitst op die plaats. Driepikkel staat soms gewoon op / tussen de vangrail, vlak na een van de brugpijlers.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Misschien staat het hier al ergens, maar ik wil het toch nog eens vermelden.
                                    Het kan misschien nuttig zijn voor mensen die af en toe eens naar de zee rijden.

De politie heeft namelijk een nieuw plaatsje langs de E-40 waar ze regelmatig flitsen. Komende van Gent richting kust rijdende, dan moet men nu oppassen vlak voor de afrit Jabbeke. Vlak voor het tankstation (200m - 300m er voor) stelt de politie nu regelmatig een pekkel op tussen de struiken. Onzichtbaar voor wie op de E-40 rijdt.

De combi zelf staat naast de autostrade, op een oud stuk snelweg dat niet meer in gebruik is. Velen die de afrit Jabbeke willen nemen (om zo richting De Haan te gaan), willen vlak voor de afrit nog vlug enkele auto's of vrachtwagens inhalen die op het rechter vak rijden en geven nog een beetje gas bij.

Vandaag nog zo iemand zien geflitst worden.

Oppassen dus als je naar de kust gaat.

Comment

• Echt 'nieuw' is dat niet, die locatie wordt al meer dan 2 jaar gebruikt ...
                                      http://www.flitsservice.be/cm_php/main_repo.php?id=135

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk Berichten
                                        Zojuist stevig in de remmen moeten gaan voor een nieuwe flitspaal in de middenberm op de E313 in Ham/Tessenderlo (klein stukje voor het Total-tankstation) richting Lummen.. Opletten daar dus! Hij staat er volgens mij (en ik hoop dat ik gelijk heb of ik kan me binnenkort vrijwel zeker aan onaangename post in mijn brievenbus verwachten) nog maar pas, want ik kom daar vaak (zo'n 3 keer per week) langs en het was de eerste keer dat ik hem opmerkte.
                                        Die werkt nog niet. Zijn er eigenlijk al flitspalen op autosnelwegen in Vlaanderen die al wel werken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                                          Die werkt nog niet. Zijn er eigenlijk al flitspalen op autosnelwegen in Vlaanderen die al wel werken?
                                          Zien flitsen : Gentbrugge, Kennedytunnel, E19 Craeybeeckxtunnel.
                                          Van horen leuteren : al de rest ...

Comment

Working...
                                          X