Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
    Hoor net van een oom die in Frankrijk woont dat ze daar een nieuw systeem hebben om de controles te omzeilen.

Blijkbaar kan je een bakje kopen om in je auto te zetten waar je als je een flitser ziet dat ingeeft op het bakje. Zodra 6 personen dat gedaan hebben op die locatie wordt dat doorgegeven aan de andere bakjes en krijgt de chauffeur een waarschuwing dat er op die plaats controle is.
    Blijkbaar is het ook 100% legaal.

Nog iemand die hier al van gehoord heeft?

Is in principe hetzelfde als het doorgeven van locaties via de radiozenders. Dus natuurlijk is het legaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
      Leuk ... die heb ik helpen "sponsoren" dus
      Ik heb die half betaald

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        Opletten in Gent voor een donkergrijze Passat variant vorige generatie. Nummerplaat begon met een Y.
        Heb die echt al veel gespot...

Comment

• Daarnet reden ik en mijn pa achter elkaar van Brugge naar Kortrijk. Mijn pa rijdt voor aan 180 dus ik ook om te volgen. 2 X *flits*...

Wordt pijnlijk.
          Last edited by ; 30/08/2008, 14:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
            Hoor net van een oom die in Frankrijk woont dat ze daar een nieuw systeem hebben om de controles te omzeilen.

Blijkbaar kan je een bakje kopen om in je auto te zetten waar je als je een flitser ziet dat ingeeft op het bakje. Zodra 6 personen dat gedaan hebben op die locatie wordt dat doorgegeven aan de andere bakjes en krijgt de chauffeur een waarschuwing dat er op die plaats controle is.
            Blijkbaar is het ook 100% legaal.

Nog iemand die hier al van gehoord heeft?

Hier in België heeft men dat ook al een paar keer van de grond willen krijgen, het systeem is idd legaal, via een pda geef je controle's in, die gedeeld worden met andere pda-gebruikers. Uiteraard tegen betaling, want er hangt een prijskaartje aan.
            Ik dacht, één van de firma's die het al geprobeerd heeft, is die firma die in antwerpen het "ruilen van de parkeertickets" trachtte te lanceren, kan niet meer op de naam komen, iets met computer company ofzo.

@alle gebruikers, regio Turnhout :
            De nieuwe Peugeot is denkelijk de opvolger voor de grijze Astra (awd-557) , als iemand de Astra nog mocht spotten, graag pb'ke, dan kunnen we de kentekenlijst up-to-date houden.
            @alle gebruikers, regio Gent :
            info flitswagen via pb of reportages@flitsservice.be
            @al de rest : thx !
            Last edited by ; 30/08/2008, 11:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
              Daarnet reden ik en mijn pa achter elkaar van Brugge naar Kortrijk. Mijn pa rijdt voor aan 180 dus ik ook om te volgen. 2 X *flits*...

Wordt pijnlijk.
              Ge leest hier toch raar dingen hoor!
              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Ik geniet ervan.
                Vereeuwigd. Jaren aan een stuk als het moet. En dan ineens janken om hun account te wissen of te wijzigen

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                  Ge leest hier toch raar dingen hoor!
                  Maar das wel stoer en cool hé, gelukkig moet je hier alles met een dikke korrel zout nemen.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Daarnet gepasseerd in Middelkerke op de E40 aan een redelijk hoge snelheid.. Ik ben niet zeker als ik geflits ben (hopelijk niet). Iemand anders daar vannacht ook toevallig gepasseerd ? Ik ben nog eens opnieuw gepasseerd, maar dan wel aan 90 om te kijken als ik iets zag. Niets gezien.
                    Bestaat er geen site waar je kan zien waar ze aan het flitsen zijn, zoals je hoort op Q-music ?

Mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                      Daarnet gepasseerd in Middelkerke op de E40 aan een redelijk hoge snelheid.. Ik ben niet zeker als ik geflits ben (hopelijk niet). Iemand anders daar vannacht ook toevallig gepasseerd ? Ik ben nog eens opnieuw gepasseerd, maar dan wel aan 90 om te kijken als ik iets zag. Niets gezien.
                      Bestaat er geen site waar je kan zien waar ze aan het flitsen zijn, zoals je hoort op Q-music ?

Mvg
                      Ik kijk regelmatig voor m'n lange ritten op http://flits.bnet.be/controles/index.jsp maar die site heeft geen historiek, dus enkel info over controles van vandaag/morgen.

Op deze site heb je wel een historiek http://www.flitsservice.be/ (flitsers en files - meldingen - historie)
                      Kijk daar eens of je een melding vindt in middelkerke.

Comment

• Shit!.....
                        My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CDTI'ke Bekijk Berichten
                          Shit!.....
                          'gewoon' wat euro's of ook je papieren bewijsje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CDTI'ke Bekijk Berichten
                            Shit!.....
                            Waar? Wanneer? Hoe snel? ...

Comment

• Ramptoeristen .. Op zich is het helemaal ni zo erg maar gewoon spijtig omdat het men eerste boete is sinds ik men rijbewijs heb (5 jaar).

Ik was naar huis aan t rijden om 2u 's nachts en in t dorp van Merksplas stond blijkbaar ne fotograaf.. De nieuwe flitswagen van de streek hier. Ne grijze 307 sw.. Ik zat op men teller ergens tussen 65 a 70 en ge mocht daar 50. T zal dus wel geen zware boet zijn maar toch wel kak..

Kunt ge trouwens ook beboet worden voor het onnodig gebruik van uw mistlampen? Want die staan ook op de foto..
                              My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• Ik heb een vraagje maar ik weet niet als dit het juiste topic is

Ik zag daarstraks tijdens het programma wegmisbruikers dat een belgische bestuurder in nederland meer als 50km/h te hard rijdt en dat de politie zijn rijbewijs afpakt.

Mag men in het buiteland ook je rijbewijs afpakken ?

grtz

Comment

• Ze stonden weer goed te flitsen na de gp in spa, aan de parking te Hoeselt, stond een statief verstopt, achter een elektriciteitkast.
                                  Was er op voorbereid, want het is klassiek dat ze na de F1 flitsen.
                                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam-051- Bekijk Berichten
                                    Ik heb een vraagje maar ik weet niet als dit het juiste topic is

Ik zag daarstraks tijdens het programma wegmisbruikers dat een belgische bestuurder in nederland meer als 50km/h te hard rijdt en dat de politie zijn rijbewijs afpakt.

Mag men in het buiteland ook je rijbewijs afpakken ?

grtz
                                    Belgie en Nederland werken normaal samen, dus als je wordt tegengehouden kunnen ze het intrekken ja, afnemen na geflitst worden niet normaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                                      Ze stonden weer goed te flitsen na de gp in spa, aan de parking te Hoeselt, stond een statief verstopt, achter een elektriciteitkast.
                                      Was er op voorbereid, want het is klassiek dat ze na de F1 flitsen.

Gisteren stond er een in't gaan tussen Verviers en Francorchamps. Gelukkig was'm opvallend genoeg om files te maken (de voertuigen voor mij remden naar 90kmh )

In't terugrijden 130-140 op de teller gereden, dus ik was een trage slak

Comment

• wat is de boete voor op de pechstrook rijden?

vroeg me dat even af

Comment

• asociaal weggedrag, rond de 250 euro voor een ex-collega en nog steeds cowboy.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X