Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
    Of het al dan niet binnen de bebouwde kom was (en de aard van de weg) speelt ook een rol. Los van de toegelaten snelheid.
    10u 's avonds op de ring in Turnhout, dus niet echt verzwarende omstandigheden.

@carlito : say what ? Als er al zoiets bestaat, waarom moet ik dat dan betalen en hij niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
      En ik was 175€ kwijt na correctie met 98 in een zone 70 Hier klopt iets nie
      Reken het zelf na: http://www.wegcode.be/snelheidsovertreding.php

Zijn boete klopt, die van jou niet.

Comment

@carlito : say what ? Als er al zoiets bestaat, waarom moet ik dat dan betalen en hij niet
        Omdat dat niet overal is.

Ik moet dat hier in de buurt quasi altijd betalen.

Soms 25, soms 50, soms meer

allemaal om deze webspace te betalen: http://www.ovk.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk Berichten
          Reken het zelf na: http://www.wegcode.be/snelheidsovertreding.php

Zijn boete klopt, die van jou niet.
          Mja daarom net, vroeg het mij indertijd ook af...

maar ik was blij met "maar" 175€ boete, inplaats van rechtbank en rijbewijs kwijt

Comment

Is dat een zone 70 binnen bebouwde kom ?
            50 euro voor de eerste 10 km/u te hard, dan 10euro per km/u te hard erbij..
            98 was het he :
            50 + 18x10 : 230 euro. Dat kan het dus ook ni zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Bijdrage voor ouders van verongelukte kinderen
              Zelf blijkbaar nog geen kinderen?
              Vind die opmerking wel erg kortzichtig... en op z'n minst respectloos...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
                Zelf blijkbaar nog geen kinderen?
                Vind die opmerking wel erg kortzichtig... en op z'n minst respectloos...
                't Is zelf nog een kind dus je moet niet teveel verwachten.

Comment

• Wat is daar respectloos aan? Hij zegt toch gewoon waarom z'n boete meer is?

Of is hij aan het zwanzen?

Comment

• Yeah... alsof dat de echte reden is...
                    en als ge zwanst, dan liever niet over dergelijke dingen en liefst met smiley's

Als hij nu nog zou zeggen dat het om de ministers hun brandstof te betalen is... daarmee zou ik nog kunnen leven lol

Comment

• Ik betwijfel toch serieus of hij wel aan het "zwanzen" is hoor. Ik kan het niet terugvinden, maar van die bijdrage heb ik dacht ik toch ook al gehoord! Ik denk dat Carlito gelijk heeft hoor!

Comment

• Misschien bijdrage aan het slachtofferfonds? Maar da's bij rechtbank dacht ik, niet bij onmiddelijke inning of minnelijke schikking.

Ik denk dat het hier mee te maken heeft:

Edit: Nm, heeft hier niets mee te maken.
                        Last edited by Jerry; 13/08/2008, 10:20.

Comment

• Hij is niet aan het zwanzen hoor. Klik maar eens op de link in zijn post .

Comment

• Wel als het dan ook zo is, heb ik er totaal geen probleem mee...
                            Liever dat ze het geld "voor een stukje" daar naartoe sluizen dan dat ze het verbrassen aan wat anders... Het zal hoe dan ook maar een heel klein stukje zijn...
                            Trouwens, het is hier al wel eens gepost... wie hard wil rijden moet er maar tegen kunnen dat hij gepakt wordt... De boetes kunnen m.i. voor recidivisten niet hoog genoeg zijn...
                            Natuurlijk zijn op veel plaatsen de toegelaten snelheden niet in overeenstemming met wat daar realistisch is, maar daar ga je als burger niets aan veranderen door pertinent te snel te blijven rijden...
                            My 2cents...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                              Misschien bijdrage aan het slachtofferfonds? Maar da's bij rechtbank dacht ik, niet bij onmiddelijke inning of minnelijke schikking.

Ik denk dat het hier mee te maken heeft:

Edit: Nm, heeft hier niets mee te maken.
                              Toch denk ik dat je gelijk hebt.

Die bijdrage is inderdaad niet verschuldigd bij onmiddellijke inning of minnelijke schikking, maar een "bijdrage voor ouders van verongelukte kinderen" evenmin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
                                Yeah... alsof dat de echte reden is...
                                en als ge zwanst, dan liever niet over dergelijke dingen en liefst met smiley's

Als hij nu nog zou zeggen dat het om de ministers hun brandstof te betalen is... daarmee zou ik nog kunnen leven lol
                                Kerel, dat stond letterlijk op het formulier van mijn boete...

Comment

• ja carlito zal het ondertussen wel weten hoor

Comment

• Gecorrigeerd 104 waar ik 50 mocht ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                                      Toch denk ik dat je gelijk hebt.

Die bijdrage is inderdaad niet verschuldigd bij onmiddellijke inning of minnelijke schikking, maar een "bijdrage voor ouders van verongelukte kinderen" evenmin.
                                      Hier is er ook al sprake van:

Jammer dat ik al mijn boetes de vuilbak ingooi zodra ze betaald zijn, anders kon ik ff zwart op wit laten zien.

Ze hebben zelfs speciale borden om zo een wegen waar dat geldt aan te geven

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
                                          Gecorrigeerd 104 waar ik 50 mocht ...
                                          Wel goed doorgeduwd ,rijbewijs kwijt?

Comment

Working...
                                          X