Oorspronkelijk geplaatst door Rachid
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, half de fun weg.
Dan kan ik mijn investeringen in het fonds voor verongelukte kinderen niet laten renderenOorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenDie opmerking is best hard
...
Ik hoop dat jij je leven lang gepest wordt door kinderen. Op reis, op uitstap, op straat, tijdens je slaap, overal.
Niveau voor onze moderators ook, die dit zo maar toelaten.
Carlito, jij bent een ongelofelijke dwaze zak. Nu het nog zelf beseffen.Last edited by Bompa; 15/08/2008, 20:00.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenVolgens mij ben jij geen echte Rachid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenDoet je ergens wel eens nadenken, op banen waar die borden staan zal je dus extra geldboete krijgen (in mijn geval was dit 50€).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk BerichtenOver die verongelukte kinderen of over die extra boete?
Ik vind het wel vrij willekeurig gekozen dan, op sommige banen waar er veel mensen sterven vind je zoiets niet, waaronder een gevaarlijk kruispunt in ravels.
Op een ring dan weer wel... ik heb daar nog nooit iemand weten doodgaan, buiten eens een motorijder die geschept werd in de flank door een range rover...
Als ze het geld voor iets nuttigs gebruiken zit ik er niets mee in, maar niet om hun wagenpark uit te breiden ofzo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenVandaag eens op gelet en de ring in Turnhout staat idd vol met van die borden...
Doet je ergens wel eens nadenken, op banen waar die borden staan zal je dus extra geldboete krijgen (in mijn geval was dit 50€).
Meestal staat een x-aantal meter na zo een bord een flitspaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk BerichtenMoet een flitskar reglementair staan om te mogen flitsen ? Verkeerde rijrichting op de rijbaan bvb.
Geen idee, trouwens. Ik weet alleen dat ze niet op privaat eigendom mogen staan. Enkele jaren geleden toch...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenVandaag eens op gelet en de ring in Turnhout staat idd vol met van die borden...
Doet je ergens wel eens nadenken, op banen waar die borden staan zal je dus extra geldboete krijgen (in mijn geval was dit 50€).Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk vind die borden best handig.
Meestal staat een x-aantal meter na zo een bord een flitspaal'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenVolgens mij ben jij geen echte Rachid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenVolgens mij ben jij geen echte Nemo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenKlopt,ik ben geen vis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenJe moet vooral regelementair rijden
Geen idee, trouwens. Ik weet alleen dat ze niet op privaat eigendom mogen staan. Enkele jaren geleden toch..............
(mét laxeermiddel)
Is eigenlijk een graptje... dat ze maar flitsen in mijn straat, liever daar dan ergens anders...
Denken we daar niet allemaal zo over?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDat is zowat in heel de kempen zo dat er telkens voor een flitspaal een dergelijk bord staat. Wel straf dat je dat nog niet opgemerkt had Ken.
Was me nog nooit opgevallen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichtendat ze maar flitsen in mijn straat, liever daar dan ergens anders...
Denken we daar niet allemaal zo over?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenBoete toegekomen.
158 op Cruise Control is 152-151 op GPS en 149 op Multanova 6F.
Na correctie 140 dus een mooi rond bedrag van 100 euro van het flitsbudget. Bonneke is al getekend
Amper een overtreding te noemenAmper een boete te noemen ook
Comment
Comment