Op welke plaatsen staan er allemaal flitspalen op de Genkersteenweg in Hasselt? Enkel als je van Hasselt afkomt eentje of nog meer?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten(sommigen maken er een sport van om er zo snel mogelijk te passeren)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenNet een boetje binnen gehad. 134 waar 120 mocht. Na correctie : 124. 50 euro terug lichter.
Comment
-
lol, ik las het eerst zo
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenNet een boetje binnen gehad. 134 waar 120 mocht na correctie : 124.50 euro terug lichter.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenlol, ik las het eerst zo
kvond 124,50 al veel geld voor 10 kmh te snel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenVandaag raar geflitst geweest. Op de e403 richting kortrijk terhoogte van het esso station. Blijkbaar staat er daar een bak net op het einde van de oprit. Ik keek net in me achterkijkspiegel en opeens flash. Persoonlijk denk ik dat dat voor die vrachtwagen was die reed op het eerste vak. iemand uitsluitsel?
Ik reed er maar 130-135 dus echt zot kan het niet zijn zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenbak stond gisterenavond ook op de pechstrook, stukje voor Aalter op de E40 richting kust
bak?,,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtenbak?,,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenVuilnisbak. vergezeld door een witte camionette.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenstaat ook regelmatig op e17 net voor afrit naar r4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenOp N60 staan er ook alweer twee bij, aan versmalling in Nukerke....
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenkvond 124,50 al veel geld voor 10 kmh te snel
M'n enige en eerste boete was zo veel voor zulk een marge, 1997.
Dat was pas zuur geld. Sindsdien gun ik de staat dat geld niet meer.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk BerichtenGisteren stonden ze te flitsen in Tielt. Een Mondeo laatste generatie, donker kleur, flitst vooraan én achteraan. Flitstoestel waarschijnlijk achter radiatorrooster of aan raam.
Comment
Comment