Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op welke plaatsen staan er allemaal flitspalen op de Genkersteenweg in Hasselt? Enkel als je van Hasselt afkomt eentje of nog meer?

Comment

• Op N60 staan er ook alweer twee bij, aan versmalling in Nukerke....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
        (sommigen maken er een sport van om er zo snel mogelijk te passeren )
        Dat doen klein kinderen in een zone 30

Comment

• Net een boetje binnen gehad. 134 waar 120 mocht. Na correctie : 124 km/u. 50 euro terug lichter.
          Last edited by ; 19/12/2008, 15:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
            Net een boetje binnen gehad. 134 waar 120 mocht. Na correctie : 124. 50 euro terug lichter.
            pfff da's toch weer genoeg geld dat, altijd klote

Comment

• lol, ik las het eerst zo

Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
              Net een boetje binnen gehad. 134 waar 120 mocht na correctie : 124.50 euro terug lichter.
              kvond 124,50 al veel geld voor 10 kmh te snel
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                lol, ik las het eerst zo

Ja ik had meer ruimte gelaten eerst. Nu heb ik het toch duidelijker aangepast.

Comment

Vandaag raar geflitst geweest. Op de e403 richting kortrijk terhoogte van het esso station. Blijkbaar staat er daar een bak net op het einde van de oprit. Ik keek net in me achterkijkspiegel en opeens flash. Persoonlijk denk ik dat dat voor die vrachtwagen was die reed op het eerste vak. iemand uitsluitsel?

Ik reed er maar 130-135 dus echt zot kan het niet zijn zeker
                  Blijkbaar was het de vuilbak ofzo die er stond. Een wagend heb ik niet direct gezien.

Comment

• bak stond gisterenavond ook op de pechstrook, stukje voor Aalter op de E40 richting kust
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                      bak stond gisterenavond ook op de pechstrook, stukje voor Aalter op de E40 richting kust

bak?,,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                        bak?,,
                        Vuilnisbak. vergezeld door een witte camionette.

Comment

Vuilnisbak. vergezeld door een witte camionette.
                          Oei die zijn dus effectief ingebruik dus?Gebruike ze die smeerlapperij ook tss brussel en gent?

Comment

• staat ook regelmatig op e17 net voor afrit naar r4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                              staat ook regelmatig op e17 net voor afrit naar r4
                              dus ge hebt da bakske en een beetje beter verstopt een camionette ofwa?

Comment

• als ik het me nog goed herinner stond de vuilbak opgesteld richting antwerpen en de kamionet stond de andere kant. Al ben ik niet zeker.

Heb wel duidelijk de vuilbak en een witte kamionet (ik denk de opel vivaro/renault dinges/ nissan dinges reeks)

Comment

• Ik dacht ooit te hebben gelezen dat het een ford transit connect was?

Comment

• PzMaasmechelen heeft ook zo'n container, die al enkele jaren in gebruik is, met Ford Connect. Federale politie gebruikt verschillende voertuigen om de containers te vervoeren, gekend oa 2xVivaro, 307sw en Avensis.

Comment

• Gisteren stonden ze te flitsen in Tielt. Een Mondeo laatste generatie, donker kleur, flitst vooraan én achteraan. Flitstoestel waarschijnlijk achter radiatorrooster of aan raam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                        Op N60 staan er ook alweer twee bij, aan versmalling in Nukerke....
                                        daar kan het helemaal geen kwaad ...

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                        vroeger was dat de tarief voor zulk een overschreiding.
                                        M'n enige en eerste boete was zo veel voor zulk een marge, 1997.
                                        Dat was pas zuur geld. Sindsdien gun ik de staat dat geld niet meer.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk Berichten
                                          Gisteren stonden ze te flitsen in Tielt. Een Mondeo laatste generatie, donker kleur, flitst vooraan én achteraan. Flitstoestel waarschijnlijk achter radiatorrooster of aan raam.
                                          Hoe laat? In welke richting?

Comment

Working...
                                          X