Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Al meedenkend en anticiperend zou je je misschien beter wat vaker aan de voorgeschreven snelheids limieten houden.. is dat geen idee?
    No can do. En het is niet dat dat het probleem gaat oplossen.

Comment

• lolbroeken
      wat was het probleem ook alweer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
        Na een poosje aan legale snelheden rijden ben je dat zo gewoon dat je niet constant je teller moet in de gaten houden hoor. Het is maar tijdens die overgangsperiode, die bij de een wat langer kan duren dan bij de andere, dat je dat moet doen (je teller bezien) ....
        Ik rij ook meestal aan legale snelheden. Maar ik ga geen marge van 20km/u inbouwen als ik ergens 90 mag rijden...

Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
        Hoort deze post eigenlijk niet in "het grote ik kan eigenlijk niet zo goed autorijden topic"?
        Dan zijn er vele Belgen die daar zouden mogen inposten.
        Als je doelt op het feit dat ik niet aanvoel wanneer ik 90 rij... dan is dit weer een andere zaak.

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
        Mie toe (of is 't mie open ??). (Spijtig dat de mijne niet werkt onder de 40, anders bezigde ik hem ook in zone 30. Nu is het vanaf zone 50 en hoger)?
        Mijn oude Japanse krel heeft geen cruise control.

Comment

Al meedenkend en anticiperend zou je je misschien beter wat vaker aan de voorgeschreven snelheids limieten houden.. is dat geen idee?
          Wat doe je dan met al die personen die 90-100-110 rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Wat doe je dan met al die personen die 90-100-110 rijden?
            Allé Calipo, wat zeg jij nu Alsof er zo'n mensen bestaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Allé Calipo, wat zeg jij nu Alsof er zo'n mensen bestaan.
              Ik weet dat

Ik ben de laatste week aan een poging bezig om mij overal aan de verkeersregels te houden. Als ik dan op de snelweg 120 rij, steek ik nog altijd mensen voorbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Ik weet dat

Ik ben de laatste week aan een poging bezig om mij overal aan de verkeersregels te houden. Als ik dan op de snelweg 120 rij, steek ik nog altijd mensen voorbij
                Irritant hé. En ik heb zo de neiging om te versnellen als ik iemand inhaal. En om dan die snelheid aan te houden

Comment

Dat doet hier denk ik niet ter zake? Hinder ik mensen door mijn hogere snelheid?
                  Ik zeg ook niet dat mensen mij hinderen omdat ze trager rijden, of dat ze maar even tot 180 moeten accelereren speciaal voor mij.
                  Als je dat denkt, heb je m'n tekst duidelijk verkeerd geïnterpreteerd.

Comment

• ik vind jou hoegenaamd niet asociaal

maar ik vind uw niet aan de regels houden asociaal gedrag, hetzij niet pinken, hetzij onder invloed rijden, hetzij bumperkleven

das alles

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      ik vind jou hoegenaamd niet asociaal

maar ik vind uw niet aan de regels houden asociaal gedrag, hetzij niet pinken, hetzij onder invloed rijden, hetzij bumperkleven

das alles

In principe zou het asociaal zijn, maar als je d'r niemand mee hindert zie ik geen probleem. Integendeel, met wat geluk sponsor je de staatskas zelfs nog!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        In principe zou het asociaal zijn, maar als je d'r niemand mee hindert zie ik geen probleem. Integendeel, met wat geluk sponsor je de staatskas zelfs nog!
                        De vraag is wat is hinder natuurlijk ... , het feit dat door snelheid een fout zwaarder afgestraft wordt maakt het wel een beetje asociaal voor mij om snel te rijden.

In feite is er niks mis mee bijvoorbeeld dat iemand hem tegen hoge snelheid tegen een boom plakt maar de gevolgen zijn er altijd voor anderen.
                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                          De vraag is wat is hinder natuurlijk ... , het feit dat door snelheid een fout zwaarder afgestraft wordt maakt het wel een beetje asociaal voor mij om snel te rijden.

In feite is er niks mis mee bijvoorbeeld dat iemand hem tegen hoge snelheid tegen een boom plakt maar de gevolgen zijn er altijd voor anderen.

Het zal altijd asociaal blijven de regels zelf wat in te kleuren.

Iemand die 70 op de autostrade rijdt met een personenwagen houdt zich wél aan de regels, maar zorgt voor bakken irritatie én gevaarlijke toestanden.

Beter kan ik het echt niet uitleggen.

Comment

De vraag is wat is hinder natuurlijk ...
                            Ja, wat is dat eigenlijk?

Met "bumperkleven" hinder je eigenlijk ook niemand, maar velen vinden het wel hinderlijk.

Comment

Iemand die 70 op de autostrade rijdt met een personenwagen houdt zich wél aan de regels, maar zorgt voor bakken irritatie én gevaarlijke toestanden.

Voila zo is dat, eigenlijk zou men de minimumsnelheid moeten optrekken. Iets dat trager is dan een vrachtwagen (90) hoort niet op de snelweg.
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten

Met "bumperkleven" hinder je eigenlijk ook niemand, maar velen vinden het wel hinderlijk.
                                Dat hindert mij wel want het zorgt er voor dat ik meer veiligheidsafstand moet inbouwen op mijn voorganger en ik dus moet gaan "vertragen".
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

Niemand zegt hier toch dat zich aan de regels houden per definitie niet asociaal is.

Comment

Zo kan je blijven doordrammen natuurlijk hé...
                                    Maar je hebt wel gelijk.

Comment

Dat hindert mij wel want het zorgt er voor dat ik meer veiligheidsafstand moet inbouwen op mijn voorganger en ik dus moet gaan "vertragen".

Dat moet je in elk geval doen, veiligheidsafstand inbouwen.

Uiteraard hindert dat, bumperkleven.

Comment

Niemand zegt hier toch dat zich aan de regels houden per definitie niet asociaal is.
                                        Bij sommigen heb ik dat wel als dusdanig geïnterpreteerd, denk dat je me dat moeilijk kwalijk kan nemen

Comment

• Ik erger mij meer aan de mensen die je gewoon niet doorlaten omdat ze het niet willen. "Ikke 120, iedereen 120" en als je sneller rijdt, willen ze gewoon dat je zo snel mogelijk geflitst wordt.. Van zo'n mensen krijg ik het.

Comment

Working...
                                          X