Oorspronkelijk geplaatst door AdriH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenNa een poosje aan legale snelheden rijden ben je dat zo gewoon dat je niet constant je teller moet in de gaten houden hoor. Het is maar tijdens die overgangsperiode, die bij de een wat langer kan duren dan bij de andere, dat je dat moet doen (je teller bezien) ....
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenHoort deze post eigenlijk niet in "het grote ik kan eigenlijk niet zo goed autorijden topic"?
Als je doelt op het feit dat ik niet aanvoel wanneer ik 90 rij... dan is dit weer een andere zaak.
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenMie toe (of is 't mie open ??).(Spijtig dat de mijne niet werkt onder de 40, anders bezigde ik hem ook in zone 30. Nu is het vanaf zone 50 en hoger)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenAl meedenkend en anticiperend zou je je misschien beter wat vaker aan de voorgeschreven snelheids limieten houden.. is dat geen idee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat doe je dan met al die personen die 90-100-110 rijden?Alsof er zo'n mensen bestaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenAllé Calipo, wat zeg jij nuAlsof er zo'n mensen bestaan.
Ik ben de laatste week aan een poging bezig om mij overal aan de verkeersregels te houden. Als ik dan op de snelweg 120 rij, steek ik nog altijd mensen voorbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk weet dat
Ik ben de laatste week aan een poging bezig om mij overal aan de verkeersregels te houden. Als ik dan op de snelweg 120 rij, steek ik nog altijd mensen voorbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenAl meedenkend en anticiperend zou je je misschien beter wat vaker aan de voorgeschreven snelheids limieten houden.. is dat geen idee?
Dat doet hier denk ik niet ter zake? Hinder ik mensen door mijn hogere snelheid?
Ik zeg ook niet dat mensen mij hinderen omdat ze trager rijden, of dat ze maar even tot 180 moeten accelereren speciaal voor mij.
Als je dat denkt, heb je m'n tekst duidelijk verkeerd geïnterpreteerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik vind jou hoegenaamd niet asociaal
maar ik vind uw niet aan de regels houden asociaal gedrag, hetzij niet pinken, hetzij onder invloed rijden, hetzij bumperkleven
das alles
In principe zou het asociaal zijn, maar als je d'r niemand mee hindert zie ik geen probleem. Integendeel, met wat geluk sponsor je de staatskas zelfs nog!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIn principe zou het asociaal zijn, maar als je d'r niemand mee hindert zie ik geen probleem. Integendeel, met wat geluk sponsor je de staatskas zelfs nog!
In feite is er niks mis mee bijvoorbeeld dat iemand hem tegen hoge snelheid tegen een boom plakt maar de gevolgen zijn er altijd voor anderen.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDe vraag is wat is hinder natuurlijk ... , het feit dat door snelheid een fout zwaarder afgestraft wordt maakt het wel een beetje asociaal voor mij om snel te rijden.
In feite is er niks mis mee bijvoorbeeld dat iemand hem tegen hoge snelheid tegen een boom plakt maar de gevolgen zijn er altijd voor anderen.
Het zal altijd asociaal blijven de regels zelf wat in te kleuren.
Iemand die 70 op de autostrade rijdt met een personenwagen houdt zich wél aan de regels, maar zorgt voor bakken irritatie én gevaarlijke toestanden.
Beter kan ik het echt niet uitleggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDe vraag is wat is hinder natuurlijk ...
Met "bumperkleven" hinder je eigenlijk ook niemand, maar velen vinden het wel hinderlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHet zal altijd asociaal blijven de regels zelf wat in te kleuren.
Iemand die 70 op de autostrade rijdt met een personenwagen houdt zich wél aan de regels, maar zorgt voor bakken irritatie én gevaarlijke toestanden.
Beter kan ik het echt niet uitleggen.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenJa, wat is dat eigenlijk?
Met "bumperkleven" hinder je eigenlijk ook niemand, maar velen vinden het wel hinderlijk.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHet zal altijd asociaal blijven de regels zelf wat in te kleuren.
Beter kan ik het echt niet uitleggen.
Niemand zegt hier toch dat zich aan de regels houden per definitie niet asociaal is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenJa, wat is dat eigenlijk?
Met "bumperkleven" hinder je eigenlijk ook niemand, maar velen vinden het wel hinderlijk.
Zo kan je blijven doordrammen natuurlijk hé...
Maar je hebt wel gelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDat hindert mij wel want het zorgt er voor dat ik meer veiligheidsafstand moet inbouwen op mijn voorganger en ik dus moet gaan "vertragen".
Dat moet je in elk geval doen, veiligheidsafstand inbouwen.
Uiteraard hindert dat, bumperkleven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenNiemand zegt hier toch dat zich aan de regels houden per definitie niet asociaal is.
Comment
Comment