Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wel küt dat 'ie die brede Duitse plaat met de vijzen in de plastic heeft gevezen.

Ik wou nog zo graag een "Belgisch formaat" (reflecterende) nummerplaatsticker om 'm zo clean mogelijk te hebben...

Comment

• Ik heb trouwens zitten zoeken naar 't merk en type van banden dat daarop ligt, door te vergelijken met de foto's van reifendirekt.de. 'k Vind 't niet? Iemand een idee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Wel de 130i-niertjes.
        Dat was m'n enige comment, prachtige wagen!

(imagine this with 19" LM's....)

Comment

Ik heb trouwens zitten zoeken naar 't merk en type van banden dat daarop ligt, door te vergelijken met de foto's van reifendirekt.de. 'k Vind 't niet? Iemand een idee?
          't Lijkt me alleszins niet zo'n sportieve band te zijn, genre MPS2..

Comment

Ik heb trouwens zitten zoeken naar 't merk en type van banden dat daarop ligt, door te vergelijken met de foto's van reifendirekt.de. 'k Vind 't niet? Iemand een idee?
            Jazeker, het zijn banden van goodyear.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten
              Jazeker, het zijn banden van goodyear.
              Yes, gevonden! Thx. Zat te zoeken op 205/40R18 maar 't is 205/45R18.

't Zijn Goodyear Eagle NCT5 Asymmetric RFT.

Is dat wat soeps?

Comment

Yes, gevonden! Thx. Zat te zoeken op 205/40R18 maar 't is 205/45R18.

't Zijn Goodyear Eagle NCT5 Asymmetric RFT.

Is dat wat soeps?
                Tzijn assymetrische. That's all i know.

En Eagle, is dat geen arend, zal semi-sportief zijn denk ik.

Comment

Is dat wat soeps?
                  Say no more.

"Stay away from this tire unless you are looking for an appalling ride on your vehicle. Its true all Run Flats are noisy and have no response, but this one leads the pack. After about 7k miles on this tire ride quality is dissmal."

"Harsh noisy ride and very mediocre handling. I understand that is typical for a run-flat. This is my 1st experience with them and Ill never buy one again. I dumped them after less than 10,000 miles and bought decent handling smoother riding tires."

Bon, we gaan daar dus een paar keer mee op Zolder en we mogen dan nieuwe gaan halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Tzijn assymetrische.
                    't Zijn watte? "As-symetrische"?!? Wat is dát?

Comment

• Weet iemand of de velgen van de LSE beveiligd zijn tegen diefstal?

Comment

• Mothafocka. Stay off my rims.

Comment

Say no more.

"Stay away from this tire unless you are looking for an appalling ride on your vehicle. Its true all Run Flats are noisy and have no response, but this one leads the pack. After about 7k miles on this tire ride quality is dissmal."

"Harsh noisy ride and very mediocre handling. I understand that is typical for a run-flat. This is my 1st experience with them and Ill never buy one again. I dumped them after less than 10,000 miles and bought decent handling smoother riding tires."

Bon, we gaan daar dus een paar keer mee op Zolder en we mogen dan nieuwe gaan halen.
                          Een geluk bij een ongeluk?

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          't Zijn watte? "As-symetrische"?!? Wat is dát?
                          TommekeT heeft dat uitgevonden. Echt ZOTTE eigenschappen!

Man, ik moet leren schrijven...

Comment

• gTa, nice ride !!!

Comment

• Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SurfboY Bekijk Berichten
                                Weet iemand of de velgen van de LSE beveiligd zijn tegen diefstal?
                                Als je ze kan demonteren zonder de wagen al te veel op te heffen zal er normaal geen alarm afgaan. Indien je echter met een krik zou te werk gaan, zou er een systeem moeten inzetten dat de hellingshoek meet waardoor bij een te groot verschil het alarm zou moeten afgaan. Je kan natuurlijk ook veilig spelen en 1 of meerdere anti diefstal bouten laten monteren.

@gta: ik reed eigenlijk redelijk graag met mn runflats rond, nooit problemen meegehad alleen die Michelin die er nu opliggen hebben massa's meer grip in de regen... Natuurlijk op ronde punten weinig grip hebben op het droge is vrij geestig
                                Last edited by GregV; 08/06/2007, 22:08.

Comment

maar als je die door 'n carrossier laat opschuren moet dat toch gaan?
                                  Dan heb je wel volledig vlakke plastic, dus niet meer met dat "schurende" plastic effect
                                  Maar dat zul je zelf ook wel willen

Of het gaat? Waarschijnlijk wel...
                                  Of het lang houdt? Ik hoop het

Knappe kar, ik ben niet zo weg van de snuit, maar irl kan dat meevallen
                                  Die uitlaat is wel knap!

Anyway, bij deze wil ik een ritje op de passagierszetel reserveren de eerstvolgende meeting/trackday whatever dat je kan komen met dat ding en als ik er ook ben (kijk eens aan, een hele lijst voorwaarden )

Owja, Babs + Eran = ik op je passagiersstoel voor een rondje ofzo, remember?

Comment

Uitlaatje vind 'k eigenlijk echt knap. Ook al live gezien. 'k Ga daar niks aan veranderen. Knap genoeg zo.

Wel de 130i-niertjes.
                                    Gezien hoe ik mijn 'chrome' niertjes heb 'geplaatst'?

Is dit Monacoblauw of zwart?
                                    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                      Gezien hoe ik mijn 'chrome' niertjes heb 'geplaatst'?

Is dit Monacoblauw of zwart?
                                      Carbonschwarz
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Chance. De cabrio van m'n ouders wordt namelijk Monaco en ik vind deze kleur wat donker.
                                        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Kak.

Mijne Mof heeft toch 'es een verdienstelijke poging gedaan om lousy foto's te nemen.

Helly baby !
                                          Vooral dienen van het interieur is lousy...

Maar goed, als uwe mof er maar voorzichtig mee is en hem proper aflevert

Maar het is zo VERDOMDE SCHOON eh... met dat lemon

gTA waar kan ik mij al ergens inschrijven voor een ritje ?

Comment

Working...
                                          X