Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou de eerste dag geen tijd willen voor vrij maken om foto's te trekken
Bwa, ik ben zo geen nerveuse kl**t
Het is natuurlijk leuk dat ik m'n wagen bijna heb, maar ik sta hier niet nerveus te huppelen dat ik hem nu meteen moet hebben... Als ik hem deze week niet heb is het volgende week en anders de week erachter. We zien wel
Het is natuurlijk leuk dat ik m'n wagen bijna heb, maar ik sta hier niet nerveus te huppelen dat ik hem nu meteen moet hebben... Als ik hem deze week niet heb is het volgende week en anders de week erachter. We zien wel
Ik blijf momenteel ook nog heel rustig.... al ben ik wel een zenuwachtig type van nature
Zonder een uiteindelijke investering steeds met nieuwe BMW's kunnen rijden. Die kerel betaalt dus geen minderwaarde uit eigen zak. Da's een serieuze hap uit 't gezinsbudget.
Al een paar facelifts in het echt gezien en allesinds de voorkant ziet er pakken volwassener uit dan de pré-facelift. Een grote stap voorwaarts voor BMW
Dat was hier indertijd ook zo toen mensen bij de Renault werkten, dat ze daar als arbeider of bediende om de zoveel tijd een auto mochten kopen met een zeker korting.
Ik denk trouwens dat dat zo overal is!
Natuurlijk zou ik hem graag nu al hebben maar je kan er toch niets aan veranderen en ik jaag me er echt niet in op. Ik ben niet echt een zenuwachtig type
Ik heb zonet te horen gekregen dat ze hem elke minuut verwachten in de garage Maandag of dinsdag zijn de papieren daar dus volgende week rij ik rond Straks toch eens gaan piepen...
Ja, op sommige foto's valt 't keihard op. 'k Ben er nog niet uit wat ik ermee ga doen. Spuiten schijnt moeilijk te zijn wegens oppervlaktebehandelde plastic (zoals de bumpers van de prefacelift X3, dat pelt af op den duur als je die laat spuiten), maar als je die door 'n carrossier laat opschuren moet dat toch gaan?
Prachtige kleurencombinatie. Ik zou niet weten hoe je hem nog mooier zou kunnen krijgen! Eventueel een volledig witte met zwarte accenten (maar dat is een volledig andere stijl).
EDIT: Diffusor vind ik best wel meevallen in real life, zeker op donkere exterieur kleuren.
Ja, op sommige foto's valt 't keihard op. 'k Ben er nog niet uit wat ik ermee ga doen. Spuiten schijnt moeilijk te zijn wegens oppervlaktebehandelde plastic (zoals de bumpers van de prefacelift X3, dat pelt af op den duur als je die laat spuiten), maar als je die door 'n carrossier laat opschuren moet dat toch gaan?
Moet in principe wel lukken denk ik. Zou hem alleszinds afmaken volgens mij!
Comment