Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @ Nemo

Jou 1 Serie is PERFECT!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
      Ik zou de eerste dag geen tijd willen voor vrij maken om foto's te trekken
      Bwa, ik ben zo geen nerveuse kl**t

Het is natuurlijk leuk dat ik m'n wagen bijna heb, maar ik sta hier niet nerveus te huppelen dat ik hem nu meteen moet hebben... Als ik hem deze week niet heb is het volgende week en anders de week erachter. We zien wel
      Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten

Het is natuurlijk leuk dat ik m'n wagen bijna heb, maar ik sta hier niet nerveus te huppelen dat ik hem nu meteen moet hebben... Als ik hem deze week niet heb is het volgende week en anders de week erachter. We zien wel
        Ik blijf momenteel ook nog heel rustig.... al ben ik wel een zenuwachtig type van nature

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Zonder een uiteindelijke investering steeds met nieuwe BMW's kunnen rijden. Die kerel betaalt dus geen minderwaarde uit eigen zak. Da's een serieuze hap uit 't gezinsbudget.
          Moet hij naft (=diesel) en zo betalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
            Mag diene mens nu nog iets betalen AUB!!!

Comment

Ah ja, uiteraard. Hij is eerste eigenaar. Hij koopt dus die auto zelf, met eigen middelen, aan. Hij betaalt dus verzekering, tax, diesel, e.a.

Comment

Ah ja, uiteraard. Hij is eerste eigenaar. Hij koopt dus die auto zelf, met eigen middelen, aan. Hij betaalt dus verzekering, tax, diesel, e.a.
                En als dat nu een vertegenwoordiger is?

Comment

• Een vertegenwoordiger bij BMW AG?

't Betreft Werksangehörigen, dat zijn bedienden of arbeiders van BMW AG. Dus mensen van 't fabriek of van de bureaus, om 't plat te zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                    @ Nemo

Jou 1 Serie is PERFECT!!!
                    merci

Comment

• Al een paar facelifts in het echt gezien en allesinds de voorkant ziet er pakken volwassener uit dan de pré-facelift. Een grote stap voorwaarts voor BMW
                      2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                      2016 Audi A3 G-tron

Comment

En als dat nu een vertegenwoordiger is?
                        Dat was hier indertijd ook zo toen mensen bij de Renault werkten, dat ze daar als arbeider of bediende om de zoveel tijd een auto mochten kopen met een zeker korting.
                        Ik denk trouwens dat dat zo overal is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten

En ik moet dat geloven ?

Dus gij wordt niet zenuwachtig voor dit:

UNK
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                            En ik moet dat geloven ?

Dus gij wordt niet zenuwachtig voor dit:

UNK
                            Natuurlijk zou ik hem graag nu al hebben maar je kan er toch niets aan veranderen en ik jaag me er echt niet in op. Ik ben niet echt een zenuwachtig type

Ik heb zonet te horen gekregen dat ze hem elke minuut verwachten in de garage Maandag of dinsdag zijn de papieren daar dus volgende week rij ik rond Straks toch eens gaan piepen...
                            Senna, Driven To Perfection

Comment

Ik wil 'm niet zien tot ik 'm ga halen, anders word ik gek. En 't is niet dat we niet weten hoe 'ie eruit ziet, hè.
                              Kak.

Mijne Mof heeft toch 'es een verdienstelijke poging gedaan om lousy foto's te nemen.

Helly baby !
                              Last edited by ; 10/06/2008, 17:50.

Comment

• Neen die rubberen voetmatten zijn niet van mij, maar die kerel is dus zo. Koopt zelf nog spulletjes bij om de auto zo goed mogelijk te beschermen.

Comment

• Vet! Enkel 'jammer' van de plastieken 'diffusor'. Ook zou ik er fluwelen matjes inleggen.

Congrats hé!

edit: voetmatten zijn dus niet voor jou

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    Vet! Enkel 'jammer' van de plastieken 'diffusor'.
                                    Ja, op sommige foto's valt 't keihard op. 'k Ben er nog niet uit wat ik ermee ga doen. Spuiten schijnt moeilijk te zijn wegens oppervlaktebehandelde plastic (zoals de bumpers van de prefacelift X3, dat pelt af op den duur als je die laat spuiten), maar als je die door 'n carrossier laat opschuren moet dat toch gaan?

Comment

• Prachtige kleurencombinatie. Ik zou niet weten hoe je hem nog mooier zou kunnen krijgen! Eventueel een volledig witte met zwarte accenten (maar dat is een volledig andere stijl).

EDIT: Diffusor vind ik best wel meevallen in real life, zeker op donkere exterieur kleuren.
                                      Last edited by GregV; 08/06/2007, 21:12.

Comment

• Uitlaatje vind 'k eigenlijk echt knap. Ook al live gezien. 'k Ga daar niks aan veranderen. Knap genoeg zo.

Wel de 130i-niertjes.

Comment

Ja, op sommige foto's valt 't keihard op. 'k Ben er nog niet uit wat ik ermee ga doen. Spuiten schijnt moeilijk te zijn wegens oppervlaktebehandelde plastic (zoals de bumpers van de prefacelift X3, dat pelt af op den duur als je die laat spuiten), maar als je die door 'n carrossier laat opschuren moet dat toch gaan?
                                          Moet in principe wel lukken denk ik. Zou hem alleszinds afmaken volgens mij!

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Uitlaatje vind 'k eigenlijk echt knap. Ook al live gezien. 'k Ga daar niks aan veranderen. Knap genoeg zo.

Wel de 130i-niertjes.
                                          Uitlaatje is idd best knap! Die niertjes... chromé?

Comment

Working...
                                          X