Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenstaat wel op de site hoor
bmw.de --> gebrauchtwagen --> jahreswagen en daar staat de uitleg (auto's met leeftijd 6-12 maand)Wist ik niet. Ge kunt zelfs online iemand zoeken met nog 'n vrije slot. Zalig.
Ik houd in ieder geval de contactgegevens van mijn mannetje geheim.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAh ja, inderdaad !Wist ik niet. Ge kunt zelfs online iemand zoeken met nog 'n vrije slot. Zalig.
Ik houd in ieder geval de contactgegevens van mijn mannetje geheim.
waar mag ik m'n oorkonde gaan afhalen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAh ja, inderdaad !Wist ik niet. Ge kunt zelfs online iemand zoeken met nog 'n vrije slot. Zalig.
Ik houd in ieder geval de contactgegevens van mijn mannetje geheim.!
Comment
-
Kan niet als bij-job, je moet BMW-medewerker zijn. Bandarbeider is wel al voldoende, dacht ik.
En je moet ze wel met je eigen centen aankopen, hè. Dus als je niet meteen een koper hebt voor je nieuwe bestelling, rijd je er na die 6 maand nog zo lang mee rond tot 'ie verkocht is. Sommige karren geraken moeilijk(er) verkocht, dan.
Als je continu op bestelling werkt, dan ben je vrij zeker natuurlijk. Dan hoef je enkel het initiële bedrag te investeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKan niet als bij-job, je moet BMW-medewerker zijn. Bandarbeider is wel al voldoende, dacht ik.
En je moet ze wel met je eigen centen aankopen, hè. Dus als je niet meteen een koper hebt voor je nieuwe bestelling, rijd je er na die 6 maand nog zo lang mee rond tot 'ie verkocht is. Sommige karren geraken moeilijk(er) verkocht, dan.
Als je continu op bestelling werkt, dan ben je vrij zeker natuurlijk. Dan hoef je enkel het initiële bedrag te investeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKan niet als bij-job, je moet BMW-medewerker zijn. Bandarbeider is wel al voldoende, dacht ik.
En je moet ze wel met je eigen centen aankopen, hè. Dus als je niet meteen een koper hebt voor je nieuwe bestelling, rijd je er na die 6 maand nog zo lang mee rond tot 'ie verkocht is. Sommige karren geraken moeilijk(er) verkocht, dan.?
Als ik zie op de Gebrauchtwagenbörse, dan zie je direct dat die Jahreswagens moeilijk verkopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenWat heeft die kerel van voordeel dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenEr zijn dus ook downsides... Waarom zij je dan dat er een kinderloze 58-jarige leraar mee reed?
Comment
-
120d - Montegoblauw - Leder Boston Beige
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Vet, enkel de kleurencombo kon beter.
Dit in donkerblauw, chrome niertjes en een donker interieur is...
Die voorkant is zo hard verbeterd, kan het haast niet begrijpen want de voorkant van de pré-FL was ook al.
De grootste pro is de zwarte achtergrond voor de koplampen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNeen, ik ben niet bang dat er mankementen zullen zijn. Ik bestel m'n HJW ook niet zomaar bij gelijk welke medewerker, hè. De man in kwestie is een kinderloze 58-jarige "schoolmeester", die op 5 km van de fabriek van Dingolfing woont, en met de auto's doorgaans maar 4.000 tot 6.000 km doet (contractueel is er maximaal 7.500 km afgesproken, indien meer dan volgt er een prijsvermindering). De man wast de auto wekelijks tot 2 maal toe, en rijdt supervoorzichtig. Als 'ie in de winter een auto heeft, haalt 'ie er de gewone velgen van en rijdt met eigen wintervelgen en -banden de 6 maand uit (zal nu 't geval niet zijn). De auto's worden zéér voorzichtig gereden, en we hebben tot nu toe (al zo'n 6-tal auto's bij die man besteld) nog nooit een auto gehad die er minder nieuw uit zag dan eentje met 10 km in de showroom.
En inderdaad, contractueel staat gestipuleerd dat bij de BMW-dealer de Premium Selection controle wordt doorlopen. Als er mankementen zijn o.i.d., wordt dat door de verkoper nog verholpen.
Damn, dat is wel freaky! Dan ben je echt wel helemaal zeker dat je er een koopje aan doet. Ik zou het ook wel weten in jouw plaats.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenMaar beige is daar niet combineerbaar mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten120d - Montegoblauw - Leder Boston Beige
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDe grootste pro is de zwarte achtergrond voor de koplampen.
Ik vind de kop van de prefacelift (met standaardbumpers dan) een beetje te "kinds", te "speels", niet serieus genoeg. Nu is 'ie een pak volwassener geworden, 't staat 'm goed.
Comment
Comment