Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtencombineerbaar met m-pack?1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik snap soms die configurator niet, ge klikt m pack aan, ge klikt op één of ander pakket en vlam, uwen mpack kwijt
wss ben je goedkoper af als je de packs neemt ipv de losse onderdelen?
Over die configurator, als je eerst op het pakket of op de optie gaat staan, dan zie je of het combineerbaar is met het m-pakket. En als je het al aangeklikt hebt, en je m-pakket is weg, kan je altijd op de pijl (rechtsboven) klikken.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
ik hoef eigenlijk geen M-pack, vind de standaardbumper met mistlicht eigenlijk ook al knap
mijn bestelbare config:
Fahrzeug-Konfiguration
120d 3-Türer 26.800,00 EUR
Lackierung, Interieur und Felgen
Stoff-/Lederkombination Pearlpoint Orange/Schwarz 540,00 EUR
Alpinweiss III uni 0,00 EUR
Leichtmetallräder V-Speiche 217 mit Mischbereifung
vorn: 7,5 J x 18 Zoll, Bereifung 205/45 R18; hinten: 8J x 18 Zoll, Bereifung 225/40 R18 1.850,00 EUR
Sonderausstattungen
Multifunktion für Lenkrad 150,00 EUR
Exterieurumfänge in Wagenfarbe Standard
Chrome Line Exterieur 140,00 EUR
Glasdach, elektrisch mit Schiebe- und Hebefunktion 980,00 EUR
Sportsitze für Fahrer und Beifahrer 570,00 EUR
Sitzheizung für Fahrer und Beifahrer 330,00 EUR
Interieurleisten Titan hell Standard
Scheinwerfer-Waschanlage 270,00 EUR
Park Distance Control (PDC) hinten 420,00 EUR
Nebelscheinwerfer 210,00 EUR
Xenon-Licht für Abblend- und Fernlichtfunktion 550,00 EUR
Klimaautomatik 1.540,00 EUR
Geschwindigkeitsregelung 260,00 EUR
Radio BMW Professional 210,00 EUR
USB-/Audio-Schnittstelle 300,00 EUR
M Sportfahrwerk 340,00 EUR
M Lederlenkrad & kürzerer Schaltknauf in Leder "Walknappa" mit M-Emblem 390,00 EUR
Gesamt 35.850,00 EUR
Netto 30.126,05 EUR
MwSt 19% 5.723,95 EUR
als ze mij dan nog es 7% korting geven & een gratis alarmpje hebben ze een deal
dan komt ie op 28000 en een scheet, binnen budget dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
dan komt ie op 28000 en een scheet, binnen budget dus2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenheb je plannen?
de leon gaat idd de deur uit(met de opbrengst ga ik mijn keuken in mijn nieuw huis betalen
) het is immers een privéwagen
ik ga een nieuwe firmawagen kopen en was aan het kijken naar occazies rond de 30K ex btw maar voor dit geld heb ik eigenlijk een nieuwe 1 serie naar mijn zin
twijfel dus alom
een 5deurs was totaal geen optie maar nu met de komst van de 3deurs moet ik wel toegeven dat de 1 er echt knap begint uit te zien, hij had van in het begin met 2 deuren minder moeten zijn, imho was het een verkoopssucces voor BMW geweest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenTomskitis... the comeback, vanavond in koppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenDe leon was nooit een langetermijn oplossing, daarom dat ie ook zo goedkoop mogelijk moest zijn, dan verlies ik er minder op
Ik zou misschien wel wachten op de 120sd moest die er komen, alhoewel, zo'n 120d gaat toch ook al goed vooruit hé!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKnap gezien.
Ik zou misschien wel wachten op de 120sd moest die er komen, alhoewel, zo'n 120d gaat toch ook al goed vooruit hé!
moest schnitzer hem veilig rond de 200pk willen brengen dan ben ik content, een diesel voelt zowiezo al sneller aan dan een gelijkwaardige-pk benzine, me more than happy dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenDat pearlpoint orange is echt
die zetels zien er zeer goed uit! niet alleen optisch, maar ook om in te zitten2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenwe kunnen ons weer aan tientallen polls verwachten dezer dagen
die zetels zien er zeer goed uit! niet alleen optisch, maar ook om in te zitten
die van Tsmetjen zijn Z4 zien er ook zo geweldig uit
Comment
-
de enige die me nog van gedacht kan doen veranderen (nieuwe 1 of tweedehandse 1) is een eventuele jonge tweedehandse LSE (maar dan moet ie wel met xenon & open dak zijn)
of ééntje zoals ik hierboven geconfigureerd heb met krak dezelfde opties, met max 10.000km maar wel 5000 euro goedkoper én Mwst uitwijsbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenI know maar tegen welke prijs???
moest schnitzer hem veilig rond de 200pk willen brengen dan ben ik content, een diesel voelt zowiezo al sneller aan dan een gelijkwaardige-pk benzine, me more than happy dan
Feit is dat je nu een wagen hebt waar je volledig content van bent, binnen budget. Dan zou ik eigelijk niet meer twijfelen.
Comment
Comment