Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    wat ik eigenlijk raar vind is dat een ééntje gauw een miljoen ouwe belgische franken kost in basis uitvoering en dat daar zelfs nog geen manuele airco opzit???
    Nope, geen manuele airco op de basisuitvoering. Maar als je het option-line pakket (Manuele airco, mistlichten vooraan, armsteun en opbergpakket) voor 1150 EUR. neemt, heb je dus wel airco.
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• combineerbaar met m-pack?

Comment

combineerbaar met m-pack?
        Neen, maar het dynamic -en performance line pakket wel. (Hebben ook allebei airco)
        1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• ik snap soms die configurator niet, ge klikt m pack aan, ge klikt op één of ander pakket en vlam, uwen mpack kwijt

wss ben je goedkoper af als je de packs neemt ipv de losse onderdelen?

Comment

ik snap soms die configurator niet, ge klikt m pack aan, ge klikt op één of ander pakket en vlam, uwen mpack kwijt

wss ben je goedkoper af als je de packs neemt ipv de losse onderdelen?
            Jep, komt voordeliger uit.

Over die configurator, als je eerst op het pakket of op de optie gaat staan, dan zie je of het combineerbaar is met het m-pakket. En als je het al aangeklikt hebt, en je m-pakket is weg, kan je altijd op de pijl (rechtsboven) klikken.
            1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• ik hoef eigenlijk geen M-pack, vind de standaardbumper met mistlicht eigenlijk ook al knap

mijn bestelbare config:

Fahrzeug-Konfiguration

120d 3-Türer 26.800,00 EUR

Lackierung, Interieur und Felgen

Stoff-/Lederkombination Pearlpoint Orange/Schwarz 540,00 EUR

Alpinweiss III uni 0,00 EUR

Leichtmetallräder V-Speiche 217 mit Mischbereifung
              vorn: 7,5 J x 18 Zoll, Bereifung 205/45 R18; hinten: 8J x 18 Zoll, Bereifung 225/40 R18 1.850,00 EUR

Sonderausstattungen

Multifunktion für Lenkrad 150,00 EUR
              Exterieurumfänge in Wagenfarbe Standard
              Chrome Line Exterieur 140,00 EUR
              Glasdach, elektrisch mit Schiebe- und Hebefunktion 980,00 EUR
              Sportsitze für Fahrer und Beifahrer 570,00 EUR
              Sitzheizung für Fahrer und Beifahrer 330,00 EUR
              Interieurleisten Titan hell Standard
              Scheinwerfer-Waschanlage 270,00 EUR
              Park Distance Control (PDC) hinten 420,00 EUR
              Nebelscheinwerfer 210,00 EUR
              Xenon-Licht für Abblend- und Fernlichtfunktion 550,00 EUR
              Klimaautomatik 1.540,00 EUR
              Geschwindigkeitsregelung 260,00 EUR
              Radio BMW Professional 210,00 EUR
              USB-/Audio-Schnittstelle 300,00 EUR
              M Sportfahrwerk 340,00 EUR
              M Lederlenkrad & kürzerer Schaltknauf in Leder "Walknappa" mit M-Emblem 390,00 EUR

Gesamt 35.850,00 EUR
              Netto 30.126,05 EUR
              MwSt 19% 5.723,95 EUR

als ze mij dan nog es 7% korting geven & een gratis alarmpje hebben ze een deal

dan komt ie op 28000 en een scheet, binnen budget dus

Bijgevoegde Bestanden

Comment

dan komt ie op 28000 en een scheet, binnen budget dus
                heb je plannen?
                2015 BMW F11 520dA
                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                  heb je plannen?
                  Altijd

de leon gaat idd de deur uit (met de opbrengst ga ik mijn keuken in mijn nieuw huis betalen ) het is immers een privéwagen

ik ga een nieuwe firmawagen kopen en was aan het kijken naar occazies rond de 30K ex btw maar voor dit geld heb ik eigenlijk een nieuwe 1 serie naar mijn zin

twijfel dus alom

een 5deurs was totaal geen optie maar nu met de komst van de 3deurs moet ik wel toegeven dat de 1 er echt knap begint uit te zien, hij had van in het begin met 2 deuren minder moeten zijn, imho was het een verkoopssucces voor BMW geweest

Comment

• Tomskitis... the comeback, vanavond in koppen.

Comment

• en dan de vraag: laat ik deze chippen bij Schnitzer of wacht ik op de 120sd (123d)

heb toch nog wat tijd om te beslissen, als mijn keuken geleverd wordt moet ik de leoncash in mijn pollen hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        Tomskitis... the comeback, vanavond in koppen.

De leon was nooit een langetermijn oplossing, daarom dat ie ook zo goedkoop mogelijk moest zijn, dan verlies ik er minder op

Comment

• Dat pearlpoint orange is echt

Comment

De leon was nooit een langetermijn oplossing, daarom dat ie ook zo goedkoop mogelijk moest zijn, dan verlies ik er minder op
                            Knap gezien.
                            Ik zou misschien wel wachten op de 120sd moest die er komen, alhoewel, zo'n 120d gaat toch ook al goed vooruit hé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Knap gezien.
                              Ik zou misschien wel wachten op de 120sd moest die er komen, alhoewel, zo'n 120d gaat toch ook al goed vooruit hé!
                              I know maar tegen welke prijs???

moest schnitzer hem veilig rond de 200pk willen brengen dan ben ik content, een diesel voelt zowiezo al sneller aan dan een gelijkwaardige-pk benzine, me more than happy dan

Comment

Dat pearlpoint orange is echt

we kunnen ons weer aan tientallen polls verwachten dezer dagen

die zetels zien er zeer goed uit! niet alleen optisch, maar ook om in te zitten
                                2015 BMW F11 520dA
                                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                                  we kunnen ons weer aan tientallen polls verwachten dezer dagen

die zetels zien er zeer goed uit! niet alleen optisch, maar ook om in te zitten
                                  BMW zetels zijn

die van Tsmetjen zijn Z4 zien er ook zo geweldig uit

Comment

• de enige die me nog van gedacht kan doen veranderen (nieuwe 1 of tweedehandse 1) is een eventuele jonge tweedehandse LSE (maar dan moet ie wel met xenon & open dak zijn)

of ééntje zoals ik hierboven geconfigureerd heb met krak dezelfde opties, met max 10.000km maar wel 5000 euro goedkoper én Mwst uitwijsbaar

Comment

• EN 3 DEURS!!!!!

Comment

• en alpijns wit + ringdoop + rood ringstickertje op de poep is

Comment

I know maar tegen welke prijs???

moest schnitzer hem veilig rond de 200pk willen brengen dan ben ik content, een diesel voelt zowiezo al sneller aan dan een gelijkwaardige-pk benzine, me more than happy dan
                                          Inderdaad, ik denk dat die al rap 5000 euro meer zal kosten! Hoeveel heeft 'ie nu? 150 of 163 pk?
                                          Feit is dat je nu een wagen hebt waar je volledig content van bent, binnen budget. Dan zou ik eigelijk niet meer twijfelen.

Comment

Working...
                                          X