Ik rijd nu al een tijdje met een 1-serie met de standaard ophanging. In vergelijking met mijn vorige 118d met sportophanging (geen M) is er een duidelijk (positief) verschil wat betreft comfort, bij het stuurgedrag is het verschil minder uitgesproken enkel bij een sportieve rijstijl merk je dat een 1 met sportophanging strakker en met nog meer gevoel stuurt. Ikzelf heb de sportophanging op mijn nieuwe 1 niet genomen,jammer voor het optische effect ervan, maar des te beter voor het comfort.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nvdd Bekijk BerichtenIkzelf heb de sportophanging op mijn nieuwe 1 niet genomen,jammer voor het optische effect ervan, maar des te beter voor het comfort.Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenhoeveel % kan je afpingelen op een wel uitgeruste 1 serie??
Weet niet!Misschien eens proberen bij de BMWdealer in Turkmenistan,afpingelen zijn ze daar gewoon.Nora!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenhoeveel % kan je afpingelen op een wel uitgeruste 1 serie??Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1Welke velgen heb je nu gekozen?
Het is gewoon zo'n moeilijk keuze maar ik vind de styling 181 nog altijd het mooiste...Ik heb de BBS CK in 19" ook in overweging genomen maar ik vrees dat ze zeer hard zullen zijn en ze zijn zoiezo meer gevoelig voor borduurschade dus ik denk dat ik die niet zal nemen.
De velgen kunnen een wagen maken of kraken en ik wil niet de verkeerde keuze maken dus wacht ik nog heel ff om te bestellen. Van de moment dat ze besteld zijn post ik het hierSenna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenDie 1,5cm verschil zie je toch niet zo fel?.
Na de nieuwe catalogus gezien te hebben, ben ik ook echt te vinden voor een witte 1 reeks (indien alle koetswerkonderdelen ook meegespoten zijn). Wit is nu meer dan ooit echt het kleur voor de komende jaren. De knappe lijnen van de wagen komen nog veel meer tot hun recht en het is nog lekker exclusief. Ik zou ook niet meer twijfelen en voor de OEM Styling 217 velgen gaan.Last edited by GregV; 31/03/2007, 11:30.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk BerichtenEen autoliefhebber ziet zo'n klein verschil toch vrij makkelijk hoor.
Na de nieuwe catalogus gezien te hebben, ben ik ook echt te vinden voor een witte 1 reeks (indien alle koetswerkonderdelen ook meegespoten zijn). Wit is nu meer dan ooit echt het kleur voor de komende jaren. De knappe lijnen van de wagen komen nog veel meer tot hun recht en het is nog lekker exclusief. Ik zou ook niet meer twijfelen en voor de OEM Styling 217 velgen gaan.Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Ja dat klopt althans voor België. Maar in meer exotische landen worden alle luxe wagens meer en meer in het wit verkocht.
Mocht ik een witte 1 gekocht hebben dan zat ik nu waarschijnlijk met zwarte velgen (Breyton Flame Sport Black). Zo ziet mijn ideale 1 er nu uit:
Last edited by GregV; 31/03/2007, 11:30.
Comment
-
Ik ben stillaan aan het uitkijken naar een nieuwe wagen voor mijn vrouw. Een BMW 1-reeks staat op haar verlanglijst. Weet er iemand hoe lang dit model al loopt en of dat er iemand al ervaring heeft met de 1.6 en 1.8 benzine.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenIk ben stillaan aan het uitkijken naar een nieuwe wagen voor mijn vrouw. Een BMW 1-reeks staat op haar verlanglijst. Weet er iemand hoe lang dit model al loopt en of dat er iemand al ervaring heeft met de 1.6 en 1.8 benzine.
het model is dacht ik al een 3tal jaar op de markt en is nu recentelijk gefacelift, het zal dus nog wel zeker 3-4 jaar blijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenIk ben stillaan aan het uitkijken naar een nieuwe wagen voor mijn vrouw. Een BMW 1-reeks staat op haar verlanglijst. Weet er iemand hoe lang dit model al loopt en of dat er iemand al ervaring heeft met de 1.6 en 1.8 benzine.
Comment
-
Zo'n eentje rijdt toch nog altijd férm leuker dan de rest in deze klasse, vind ik. Van 't weekend nog eens gaan vergelijken met z'n concurrenten en 't was weer duidelijk
Vooral de C30 was een (onverwachte) teleurstelling. Zo rauw klinken... Nadien met een 407 met zelfde motor (2.0d) gereden en die z'n stem is quasi tweemaal stiller
Niet dat 't écht slecht is, maar 't verschil met de 118d is frappant!
Comment
Comment