I know, maar kijk eens naar de totaalprijs ... ik denk eerder dat er opties afmoeten, dan bijmogen ... xenon is 825 pleuros extra !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2I know, maar kijk eens naar de totaalprijs ... ik denk eerder dat er opties afmoeten, dan bijmogen ... xenon is 825 pleuros extra !Anders misschien de radio pro eraf, en genoegen nemen met 't standaardradiootje ... zo slecht is die niet, vind ik.
Schuifdak zou ik ook weglaten, en met een manuele airco is niks mis
maar luxe is fijn1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
is een 1serie echt zo klein van achter of overdrijven die mannen van Top Gear? Want ik ga in het najaar van 2006 een andere auto kopen en de bmw 1serie hoort bij één van men topfavorieten maar nu ik bijna over lees dat die super klein van achter is begin ik te twijfelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemois een 1serie echt zo klein van achter of overdrijven die mannen van Top Gear? Want ik ga in het najaar van 2006 een andere auto kopen en de bmw 1serie hoort bij één van men topfavorieten maar nu ik bijna over lees dat die super klein van achter is begin ik te twijfelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemois een 1serie echt zo klein van achter of overdrijven die mannen van Top Gear? Want ik ga in het najaar van 2006 een andere auto kopen en de bmw 1serie hoort bij één van men topfavorieten maar nu ik bijna over lees dat die super klein van achter is begin ik te twijfelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2Misschien een bald statement, maar ik denk dat elke hatchback klein is ... Als je geluk hebt, is de chauffeur niet van de grootste, en moet ie zijn zetel niet teveel naar achteren zetten, en dan valt het mee, maar als je er 4 grote mensen moet in krijgen, dan is elke hatchback af te raden, meen ik.
Comment
-
Ik meet ongeveer 1m80 en achterin de 1 serie had ik nog voldoende plaats als ik "achter mezelf" ging zitten
Pas als je met z'n drieën achterin wilt kruipen, of als de voorzetel écht ver naar achteren staat, is het te klein.
Een Golf is ruimer, maar ja ... da's geen BMW 1 hè1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexIk meet ongeveer 1m80 en achterin de 1 serie had ik nog voldoende plaats als ik "achter mezelf" ging zitten
Pas als je met z'n drieën achterin wilt kruipen, of als de voorzetel écht ver naar achteren staat, is het te klein.
Een Golf is ruimer, maar ja ... da's geen BMW 1 hè
BTW, alex: da videotje gezien van dien jumper?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteKlopt, de dag dat een Golf kan tippen aan het weggedrag van de 1 is nog niet voor morgen! Vorige week nog met eentje gereden, een 118d en dat rijdt echt super dan werkelijk super leuk!
BTW, alex: da videotje gezien van dien jumper?
hier nog eens grand-père
http://video.google.com/videoplay?do...45&q=jumpstyle1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofVolgens mij zijn de velgen hier wel verkleind! Een Ferrari met 12-inchers ziet er ook niet uit!
Over zitruimte:
Ben zelf ook een knaap van 1m87, in de garage ook eens achter mezelf gaan zitten, en idd: afschuwelijk klein.
But then again: ik moet nooit achterin zitten, heb geen kids, en als ik outdoor sporten wil beoefenen (duiken, parapente binnenkort) dan leg ik de zetels effe plat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofExtra alu's ja,
optionele alu's nee!
Trouwens zo gratis is die auto niet.
als er nog budget over is: waarom niet ?
als er geen budget over is: hell no !1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment