Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het is toch wel doodjammer dat ze er bij de basisversies nog van die wieldoppen onder durven steken, velgen maken hem zoveel knapper...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
      Het is toch wel doodjammer dat ze er bij de basisversies nog van die wieldoppen onder durven steken, velgen maken hem zoveel knapper...
      Is bij de 3-reeks ook hoor. Jammer genoeg uiteraard.
      Vandaag een Mini gezien met wieldoppen. Ook niet echt mooi. Voor de rest was de wagen wel mooi (zwart ).
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Deze week wordt mijn eentje geleverd.
        Volgens de garage zal dat vrijdag zijn.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
          Deze week wordt mijn eentje geleverd.
          Volgens de garage zal dat vrijdag zijn.
          Gelukzak! Ik moet nog een eindje wachten

Dit zijn nieuwe velgjes:

Comment

• 01286345034

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie

Dit zijn nieuwe velgjes:

wow, mooie velgen!

Comment

• Inderdaad knap !

Comment

• Helemaal niet mis, die nieuwe velgen

Comment

• Vandaag in onze school een mysticblauwe 1 met deze velgen: ****terend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                      Vandaag in onze school een mysticblauwe 1 met deze velgen: ****terend!

Deze velg vind ik het mooist voor de 1-reeks. Ze lagen spijtig genoeg iets boven mijn budget.
                      OO 00 OO

Comment

• Mooi! Wat kosten die velgen dan als optie?
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                          Mooi! Wat kosten die velgen dan als optie?
                          Tot voor kort was dat €2666,16, maar ik dacht dat de prijzen alweer gestegen zijn. Voor minder dan de helft heb je al de 17'ers type 142. Ik vond de meerprijs echt teveel.
                          OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                            Tot voor kort was dat ?2666,16, maar ik dacht dat de prijzen alweer gestegen zijn. Voor minder dan de helft heb je al de 17'ers type 142. Ik vond de meerprijs echt teveel.
                            Is normaal hé. Een 1-reeks zou ik ook niet kopen als ik toch genoeg geld had om een 3-reeks met een aantal opties te kopen.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Mooi! Wat kosten die velgen dan als optie?
                              Die velgen zijn niet te krijgen als optie. Ze staan niet op de optielijst, en hebben dus geen officiële optiecode die in de productielijn en -software in te poeten valt.

Ze zijn dus accessoire. De dealer installeert ze achteraf op je auto. Uiteraard rekent 'ie wel (als 'ie wil) het verschil tussen de velgen waarop je je '1 laat leveren en de prijs van die set als extra, en krijg je 'm dan zo ...

... maar een optie is het niet.

Comment

• Dan vind ik de meerprijs verantwoord. Ofwel lever je de originele wielen (met wieldeksels) in, ofwel hou je deze velgen voor in de winter.
                                Voor mij was het toch te duur, het budget was opgebruikt...
                                OO 00 OO

Comment

Is normaal hé. Een 1-reeks zou ik ook niet kopen als ik toch genoeg geld had om een 3-reeks met een aantal opties te kopen.
                                  Ik denk toch dat je al bijna een full option 118d kan kopen voor de prijs van een standaard 320d.
                                  Ik had natuurlijk ook liever een 3 reeks gehad, maar als tweede wagen voldoet een 1 reeks ruimschoots.
                                  OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie

Dit zijn nieuwe velgjes:

Zeer knappe velg! Lekker sportief zonder daarom op te vallen!

Comment

• Vandaag werd mijn ééntje geleverd. Ik ben onmiddellijk naar de dealer gereden.
                                      Ik ben blij met mijn keuze: saffierzwart met velgen type 142.
                                      Eind volgende week zal ik wel aan het bollen zijn.
                                      OO 00 OO

Comment

• Zeker topic aanmaken in Eigen Auto en foto's posten he

Geef me ook adres en nummerplaat door, dan kom ik volgende week wel even wisselen

Comment

• Weet iemand of de I-drive van de 1 serie upgradable is om er een Nederlandstalige versie van te maken, en misschien zelfs om MP3's af te spelen?

Comment

Working...
                                          X