Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    Ook nieuw : verlichte deurdorpellijsten in 't geborsteld aluminium met een lichtblauw schijnende "BMW" in een blauw glimmend ovaaltje. Best knap !
    *kwijl*

We want pics

Comment

• Aangezien ik nog niet zeker ben van de kleur die ik wil voor mijn 118d, zou ik willen vragen of er iemand foto's heeft van een 1 in de volgende kleuren:

Saffierzwart
      Titanzilver
      Sparkling Grafiet

Graag foto's met meegespoten aanbouwdelen en alu velgen type 141 (17")

Ik dank jullie reeds bij voorbaat voor de foto's en natuurlijk jullie mening.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• 550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" border=0>

fijn fotootje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue propeller
          Zijn er hier eigenlijk leden, die er zoveel geld aan willen geven??
          Jep op enkele voorwaarden.

- Mocht ik net zoveel budget krijgen op mijn 19e als maat van mij (€50.000), dan zou ik het niet in een Jeep Cherokee steken, maar in deze wagen.
          - Als hij net datzelfde zalige geluid maakt als de E90 330i (zie filmpje in E90 topic)
          - Mocht ik geen rekening moeten houden met verzekering, benzine, taxen en Boetes (ken jezelf)

Dan direct.
          Zwart modelletje, rood leder indien beschikbaar, sportpakketje, eisenmann uitlaat die deurdrempels met ford logo van gTa en 19" BBSjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
            Jep op enkele voorwaarden.

- Mocht ik net zoveel budget krijgen op mijn 19e als maat van mij (€50.000), dan zou ik het niet in een Jeep Cherokee steken, maar in deze wagen.
            - Als hij net datzelfde zalige geluid maakt als de E90 330i (zie filmpje in E90 topic)
            - Mocht ik geen rekening moeten houden met verzekering, benzine, taxen en Boetes (ken jezelf)

Dan direct.
            Zwart modelletje, rood leder indien beschikbaar, sportpakketje, eisenmann uitlaat die deurdrempels met ford logo van gTa en 19" BBSjes

Inderdaad. Alleen zou ik wachten op de 1 Coupé/2 Serie. Voor de rest helemaal mijn gedacht .

Dit is zowaar nog een stapje hoger dan een Mini Cooper S.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
              Aangezien ik nog niet zeker ben van de kleur die ik wil voor mijn 118d, zou ik willen vragen of er iemand foto's heeft van een 1 in de volgende kleuren:

Saffierzwart
              Titanzilver
              Sparkling Grafiet

Graag foto's met meegespoten aanbouwdelen en alu velgen type 141 (17")

Ik dank jullie reeds bij voorbaat voor de foto's en natuurlijk jullie mening.
              Foto's in die kleuren vinden kan geen probleem zijn. Check eens op www.germancarfans.com

Mijn mening? Wij hebben een (hoe heet die kleur?) havanna 118d en persoonlijk vind ik dat origineel en geslaagd. Grijs en zwart rijden reeds zoveel rond.
              Voor foto's zie topic "eigen auto".
              Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
              • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
              • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
              • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Net in het (intussen gesloten) topic over de 130i de officiële foto's gezien. Valt goed mee. Ik dacht dat het M-pack standaard zou zijn geweest. Blijkbaar niet. Wel anders dan de gewone 1, maar discreet. Niet echt de moeite om M-pack op te zetten, vind ik. Surtout die roosters in de achterbumper van het M-pack, vind ik niet mooi. Is toch fake en overbodig.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• tweedehands ééntjes:

Comment

• bjqmdlkjqmldfkjdqsmlfksdqlkf

Comment

• Spoiler pakketje vind ik maar niks...

Comment

• Mooi kleurke en zalige velgskes!

Comment

• Of toch een zwartje?

*twijfel*

Comment

• Zwart. En inderdaad, dat sportpakket vind ik ook niet mooi. Smakeloos...

Comment

• Wat me net opvalt is dat hij getinte ruiten heeft. Knap op dat zwart!

Doe mij toch maar een zwarte 118d met die 142-style velgjes!
                              (of toch een A3 Sportback)

*weeral twijfel*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba

Of toch een zwartje?

*twijfel*
                                Nu ik deze foto's gezien heb, ben ik overtuigd om het bij Saffierzwart te houden.
                                Ik heb wel de andere velgen type 141 gekozen. Vinden jullie dat ik €105 moet bijleggen voor deze velgen type 142?
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• De zwarte vind ik het knapst!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                    Nu ik deze foto's gezien heb, ben ik overtuigd om het bij Saffierzwart te houden.
                                    Ik heb wel de andere velgen type 141 gekozen. Vinden jullie dat ik €105 moet bijleggen voor deze velgen type 142?
                                    Ik persoonlijk vind het type 142 véél sportiever!
                                    Proficiat met je keuze wat je ook doet!
                                    Ik begin de 1 steeds meer te appricieren. In het begin vond ik hem echt lelijk maar nu doet hij me twijfelen als ik ooit voor de keuze A3 vs 1 zou staan!

Comment

• een zwarte buitenkleur maakt de auto toch altijd zoveel mooier zeker als de auto zelf al mooi is

Comment

• hier wat foto's van de 120d die ik getest heb

Een zeer mooie combinatie van kleuren enkel de velgen vielen tegen !
                                        Last edited by davy; 04/03/2005, 15:31.

Comment

• vind ik persoonlijk een erg mooie foto..

Comment

Working...
                                          X