Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik heb een maandje geleden een 120d besteld in Sydneyblauw metallic. Ik heb de één nog nooit in deze kleur gezien (behalve in het boekske en de car configurator), ook op mobile.de kan ik geen ééntje vinden in die kleur. Heeft iemand van jullie misschien echte foto's (dus geen officiele studiofoto's of car configurator) van de één in deze kleur???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stigIk heb een maandje geleden een 120d besteld in Sydneyblauw metallic. Ik heb de één nog nooit in deze kleur gezien (behalve in het boekske en de car configurator), ook op mobile.de kan ik geen ééntje vinden in die kleur. Heeft iemand van jullie misschien echte foto's (dus geen officiele studiofoto's of car configurator) van de één in deze kleur???
mooie kleur
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDat denk ik er ook van.
't Is de éérste foto waarop 'k de '1 echt knap vind.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D SqualoidOorspronkelijk geplaatst door gTaDat denk ik er ook van.
't Is de éérste foto waarop 'k de '1 echt knap vind.
Als 'ie niet in een (naar mijn mening) knappe kleur staat, met minstens 18" en liefst ook een iets sportievere uitrusting, dan ben ik er niet aan.
Heb al véél eentjes gezien hoor ... en ik meende wat ik zei : die blauwe is de eerste '1 die ik wérkelijk knap vind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijnDie kleur lijkt enorm hard op het Topasblau vroeger voor de E461963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stigAan de reacties te merken heb ik wel een goede keuze gemaakt met deze kleur. Ik denk wel dat het zeker nie zal misstaan samen met het grijs lederen interieur en de 17" vijf spaakse velgen.
Als ik em heb zal ik wel wa fotookes posten
proficiat in elk geval
welke styling velgen precies?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door nfonteijnDie kleur lijkt enorm hard op het Topasblau vroeger voor de E46
Dit moet Topaz-blauw zijn.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQDpAi8U97Xl*r*EZUz188z1rhpQw*!HBkB7KK32YXMfOcD*W f9TgjQXkLec1!nnbnCbZ3g4Np20EE5gcgEUGjIH1lCV5NsqeJQ 7WiMl860/525voor.JPG?dc=4675469655876027637[/img]BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
Comment