Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts



  • (Bron)
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

      Moet nog uitkijken. Eerst enkele cm droppen en de spacers eronder. En de chroom niertjes!
      Dan toch droppen? Zalig kerel, you tha man!!!!

      Comment


      • Wat zijn de kortingen die je op een 118d kan verwachten met het salon?

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Dan toch droppen? Zalig kerel, you tha man!!!!
          Yep, wordt gedropt.

          Vermoedelijk met 'n Eibach Pro Kit (30mm vooraan, 25mm achteraan). Ook mogelijk is de H&R verenset (40à45mm vooraan, 25mm achteraan), maar die is 100 EUR duurder. Ofwel een Eibach Sportline (45-50mm vooraan, 35mm achteraan).

          Mijn eend heeft de M sportophanging, en die zit (als ik me niet vergis) ongeveer 1,5cm dieper dan de standaardophanging. Ik zou vooraan toch zo'n 2 cm dieper willen dan een standaard LSE (maar niet veel meer), en achteraan 1 à 2 cm. De Eibach Pro Kit wordt dus een beetje "nipt", de Sportline wordt dan weer "net teveel". Denk ik. 'k Zou graag 'es foto's zien van BMW '1 met die verschillende kits, maar 'k vind er eigenlijk geen.

          De H&R lijken me inzake verlaging eigenlijk perfect, maar ze schijnen duidelijk harder te zijn en dat is de reden waarom ik ze hoogst waarschijnlijk niet neem.



          Nog iets anders is die Hartge-uitlaat. M'n "tuner"-garage kan ze bestellen en monteren, maar 'k twijfel nog.

          Comment


          • Dit zou er eentje zijn met 'n Eibach Pro Kit. Jammer genoeg zie je niet veel, plus 'ie heeft 19" en ik zou 't eigenlijk eerst en vooral 'es willen zien met (indien mogelijk OEM BMW) 18".

            Comment


            • Aha, meer nieuws.

              klik klik -> zou ook 'n Eibach Pro Kit zijn.

              Vind ik voldoende verlaagd.

              Comment


              • Op het eerste zicht lijkt me dat toch iets te laag.

                edit: die zwarte 1-serie é posts hoger)

                Comment


                • Ik vind die Eibach Pro-Kit voor 100 EUR goedkoper in Duitsland. Oké, daarvan zal nog een dik kwart (of meer) opgesoupeerd worden door de verzendingskosten, maar 't scheelt nog.

                  Iemand 'n idee of je je verlagingsveren bij de BMW-concessiehouder kan laten monteren, incl. validatierapport en montage-attest? En dat laatste, gaat dat ook als je ze niet bij je dealer koopt?

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Op het eerste zicht lijkt me dat toch iets te laag.
                    Daar oordeel ik wel over.

                    Comment


                    • Hmm, dit is een voor/na met een Eibach Pro Kit (beginnend van een standaardophanging, niet de verlaagde M-ophanging). Vind ik dan wederom net niet laag genoeg.

                      Comment


                      • Welke velgen heb jij?

                        Comment


                        • 't Is een LSE.

                          Comment


                          • Zo gaat 'ie er exact uitzien.

                            Eerste foto = stock. Tweede foto = verlaagd met PhotoShop, en ook PhotoShop-spacertjes gestoken.






                            Meer dan dat moet het niet zijn. Of neen, MAG het niet zijn.

                            Comment


                            • En van achteraan bekeken.



                              Comment


                              • Neen, lager mag niet want dit is de ideale combinatie tussen stijl en sportiviteit. Gewoon de perfecte '1 vind ik. Ben benieuwd ernaar. Heeft hij ook die uitlaatstukken of is dat iets wat er achteraf op is geplaatst bij die op de foto's?

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  't Is een LSE.
                                  Wow knap! Veruit de knapste 1-serie op de markt. Ik heb onlangs nog in zo één gezeten, vol met leuke details.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                    Neen, lager mag niet want dit is de ideale combinatie tussen stijl en sportiviteit. Gewoon de perfecte '1 vind ik. Ben benieuwd ernaar. Heeft hij ook die uitlaatstukken of is dat iets wat er achteraf op is geplaatst bij die op de foto's?
                                    Die op de foto is een 130i, maar ik heb de "ideale" tune gevonden voor een 120d, bij Hartge. De einddemper wordt gewoon vervangen door een gekrulde pijp, en de eindpijpjes lijken dan als 2 druppels water op die van de 130i.

                                    Ik wil er - for the record - geen wannabe 130i van maken, 'k heb 'm besteld mét type-aanduiding.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Die op de foto is een 130i, maar ik heb de "ideale" tune gevonden voor een 120d, bij Hartge. De einddemper wordt gewoon vervangen door een gekrulde pijp, en de eindpijpjes lijken dan als 2 druppels water op die van de 130i.

                                      Ik wil er - for the record - geen wannabe 130i van maken, 'k heb 'm besteld mét type-aanduiding.
                                      Nu ja, een kleine 180 pk en veel koppel zullen ook al veel goed maken?

                                      Comment


                                      • op die eerst foto van de zwarte lijkt hij volgens mij lager doordat die velgen zo breed komen en de kassen goed vullen.

                                        Op die zilveren zullen de veren net gestoken zijn en moet hij zich nog zetten en komt dan ook wat lager nadat er wat km's onder zitten hé.

                                        Ik zou wel geen veren steken. Volgens mij gaat die de wegligging geen goed doen
                                        Neem een goeie schroefkit of combineer de veren met de koni FSD schokdempers.

                                        Over die FSD + eibach heb ik al veel goeie reacties gehoord. Gebied van zowel verlaging, comfort als wegligging

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                          Ik zou wel geen veren steken. Volgens mij gaat die de wegligging geen goed doen
                                          Ook zéker geen kwaad. Het rijgedrag verslecht, als je de reviews leest, niet. Het comfort is nagenoeg hetzelfde omdat de Eibach Pro Kit niet te hard is, zoals vele andere kits.

                                          Jij wil van jouw eend iets anders dan ik van de mijne. Ik rijd daar dagelijks veel kilometers mee, of beter: ik zit er dagelijks enorm veel in. En ik wil comfort behouden, de verlaging is 'm enkel maar om de (imo betere) looks te doen.

                                          En waarom zou ik meteen nieuwe schokdempers vervangen? Als ze hun beste tijd hebben gehad, kan ik nog altijd vervangen door iets dat beter *zou moeten* zijn.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X