Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Moet nog uitkijken.Eerst enkele cm droppen en de spacers eronder.
En de chroom niertjes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDan toch droppen? Zalig kerel, you tha man!!!!
Vermoedelijk met 'n Eibach Pro Kit (30mm vooraan, 25mm achteraan). Ook mogelijk is de H&R verenset (40à45mm vooraan, 25mm achteraan), maar die is 100 EUR duurder. Ofwel een Eibach Sportline (45-50mm vooraan, 35mm achteraan).
Mijn eend heeft de M sportophanging, en die zit (als ik me niet vergis) ongeveer 1,5cm dieper dan de standaardophanging. Ik zou vooraan toch zo'n 2 cm dieper willen dan een standaard LSE (maar niet veel meer), en achteraan 1 à 2 cm. De Eibach Pro Kit wordt dus een beetje "nipt", de Sportline wordt dan weer "net teveel". Denk ik. 'k Zou graag 'es foto's zien van BMW '1 met die verschillende kits, maar 'k vind er eigenlijk geen.
De H&R lijken me inzake verlaging eigenlijk perfect, maar ze schijnen duidelijk harder te zijn en dat is de reden waarom ik ze hoogst waarschijnlijk niet neem.
Nog iets anders is die Hartge-uitlaat. M'n "tuner"-garage kan ze bestellen en monteren, maar 'k twijfel nog.
Comment
-
Ik vind die Eibach Pro-Kit voor 100 EUR goedkoper in Duitsland. Oké, daarvan zal nog een dik kwart (of meer) opgesoupeerd worden door de verzendingskosten, maar 't scheelt nog.
Iemand 'n idee of je je verlagingsveren bij de BMW-concessiehouder kan laten monteren, incl. validatierapport en montage-attest? En dat laatste, gaat dat ook als je ze niet bij je dealer koopt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenOp het eerste zicht lijkt me dat toch iets te laag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Is een LSE.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenNeen, lager mag niet want dit is de ideale combinatie tussen stijl en sportiviteit. Gewoon de perfecte '1 vind ik. Ben benieuwd ernaar.Heeft hij ook die uitlaatstukken of is dat iets wat er achteraf op is geplaatst bij die op de foto's?
Ik wil er - for the record - geen wannabe 130i van maken, 'k heb 'm besteld mét type-aanduiding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDie op de foto is een 130i, maar ik heb de "ideale" tune gevonden voor een 120d, bij Hartge. De einddemper wordt gewoon vervangen door een gekrulde pijp, en de eindpijpjes lijken dan als 2 druppels water op die van de 130i.
Ik wil er - for the record - geen wannabe 130i van maken, 'k heb 'm besteld mét type-aanduiding.
Comment
-
op die eerst foto van de zwarte lijkt hij volgens mij lager doordat die velgen zo breed komen en de kassen goed vullen.
Op die zilveren zullen de veren net gestoken zijn en moet hij zich nog zetten en komt dan ook wat lager nadat er wat km's onder zitten hé.
Ik zou wel geen veren steken. Volgens mij gaat die de wegligging geen goed doen
Neem een goeie schroefkit of combineer de veren met de koni FSD schokdempers.
Over die FSD + eibach heb ik al veel goeie reacties gehoord. Gebied van zowel verlaging, comfort als wegligging
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk zou wel geen veren steken. Volgens mij gaat die de wegligging geen goed doen
Jij wil van jouw eend iets anders dan ik van de mijne. Ik rijd daar dagelijks veel kilometers mee, of beter: ik zit er dagelijks enorm veel in. En ik wil comfort behouden, de verlaging is 'm enkel maar om de (imo betere) looks te doen.
En waarom zou ik meteen nieuwe schokdempers vervangen? Als ze hun beste tijd hebben gehad, kan ik nog altijd vervangen door iets dat beter *zou moeten* zijn.
Comment
Comment