Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oew nee, die zijn veel te teer daarvoor. Gepolierd alu + winterzout = ferme heibel.

DIe ga 'k ooit wel 'es steken voor de gein, of als ik misschien toch nog 'es met de eend op 'n circuit ga rijden.

Comment

• Dus je wilt die limited dingen als wintervelg gaan gebruiken en een 19" zomervelg halen ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Nee, ik denk dat mijne Mof 'm op 16" stalen wielen met winterrubber zal rijden, nu. En die moet ik niet.

'Ie komt dus op 18" zomerrubber.

Wat ik ermee doe ben 'k nog niet zeker. Ofwel laat ik 18" winterrubber leggen op z'n standaardvelgen, ofwel leg ik E46 non-M 17" Styling 68M met verschillende breedte (heb die set 'es bij m'n bandenboer gezien onder een '1 en 't is ENORM knap, zeker qua breedte perfect). Met 17" winterrubber, dan.

Moet nog uitkijken. Eerst enkele cm droppen en de spacers eronder. En de chroom niertjes!
        Nu je dat toch zegt, vraag ik het aan jou. Denk je dat spacers geen kwaad kunnen? Is het gezond voor de auto?
        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
          Nu je dat toch zegt, vraag ik het aan jou. Denk je dat spacers geen kwaad kunnen? Is het gezond voor de auto?
          Als je spacers neemt moet je zorgen dat ze om te beginnen een eigen centreer-ring hebben, en ideaal zijn de spacers zelf vastgevezen op de hubs en vijs je je velg op de draad in je spacers.

Ik heb voor mijn A3 spacers op maat laten maken omdat de centreer ring niet goed aansloot en ik trillingen had.

Die trillingen wil je dus NIET hebben hé

Comment

• Bij wie laat je dit maken? En hoeveel kan me dit kosten?
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
              Dus je wilt die limited dingen als wintervelg gaan gebruiken en een 19" zomervelg halen ofzo?
              Nee gij. Gewoon 's winters 18" winterrubber en 's zomers 18" zomerrubber. Op dezelfde velgen.

Comment

Zie 't bericht van Wax-it. Die van mij (allez, ze liggen op me te wachten maar zijn nog niet betaald ) hebben centreerringen. Als alles goed gaat rijdt dat perfect, en laat ik ze zitten. Heb ik trillingen, dan vliegen ze er vanonder.

Ik zou met "gewone" spacers (zeker indien behoorlijk brede) niet op circuit gaan rijden, ofzo. Maar voor op de weg lijkt me dat niet meteen ongezond. Porsche levert ook spacers voor hun modellen, zelfs OEM!

Comment

Nee gij. Gewoon 's winters 18" winterrubber en 's zomers 18" zomerrubber. Op dezelfde velgen.
                  Ah owke

Niet bang voor schade aan de velgen door dat constante op en af zwieren van banden dan?
                  En de banden zelf, kunnen die daar tegen om altijd gewisseld te worden? (alhoewel ze bij jou waarschijnlijk toch niet zoveel winters zullen meegaan zeker?)

Comment

Ik binnenkort ook. Normaal gezien nog anderhalve week, denk ik, maar aangezien ik de volgende 3 zondagen vast zit met m'n doopduiken (next sunday put van Ekeren, weekend erop Blaarmeersen, en weekend daarop Oosterschelde) ga 'k 't dus een beetje uitstellen.
                    Moet dat op een zondag zijn?

Onlangs nog foto's gezien van het "eentje" of heb je dat bewust verdrongen?
                    BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                      Moet dat op een zondag zijn?
                      Kan niet anders. 't Is te ver om op één dag te doen (allez, voor mij niet maar voor mijne compagnon wel ), dus we moeten uitslapen. En twéé dagen weg, dat kan ik enkel in een weekend.

Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                      Onlangs nog foto's gezien van het "eentje" of heb je dat bewust verdrongen?
                      Mijne Mof denkt ondertussen waarschijnlijk al dat ik dat krel niet meer moet hebben, ofzo. 'k Heb 'm niet één keer gemaild voor foto's, en ik heb nu zelfs nog geen contact gelegd voor afhaling.

Comment

Kan niet anders. 't Is te ver om op één dag te doen (allez, voor mij niet maar voor mijne compagnon wel ), dus we moeten uitslapen. En twéé dagen weg, dat kan ik enkel in een weekend.
                        Ah. Woont uwe Mof in de omgeving van München zelf misschien?

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Mijne Mof denkt ondertussen waarschijnlijk al dat ik dat krel niet meer moet hebben, ofzo. 'k Heb 'm niet één keer gemaild voor foto's, en ik heb nu zelfs nog geen contact gelegd voor afhaling.
                        BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                          Ah. Woont uwe Mof in de omgeving van München zelf misschien?
                          Gelijk Tommie ooit zei in 'n PM : "Waaar? Dingelingdingdongsong? "

Dingolfing dus.

Comment

Zie 't bericht van Wax-it. Die van mij (allez, ze liggen op me te wachten maar zijn nog niet betaald ) hebben centreerringen. Als alles goed gaat rijdt dat perfect, en laat ik ze zitten. Heb ik trillingen, dan vliegen ze er vanonder.

Ik zou met "gewone" spacers (zeker indien behoorlijk brede) niet op circuit gaan rijden, ofzo. Maar voor op de weg lijkt me dat niet meteen ongezond. Porsche levert ook spacers voor hun modellen, zelfs OEM!
                            Ah, mooi. Vind ik dit in een bandencentrale? Moet ik vragen naar spacers met een centreerring? Hoeveel kan dit ongeveer kosten?

Sorry voor het off-topic
                            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Ja, gewone bandencentrales geraken ook aan die dingen.

Bovenstaande foto toont het type spacer waar wax-it 't over had. Je gebruikt je standaard wielbouten om de spacer vast te zetten op de wielflens, en daarna bevestig je je velg over de in de spacer bevestigde bouten en over de centreerring (= die opstaande rand rond het naafgat) en zet je 'm vast met de bijgeleverde bouten.

De meeste spacers die 'n beetje op iets trekken hebben zo'n centreerring.

Comment

Ja, gewone bandencentrales geraken ook aan die dingen.

Bovenstaande foto toont het type spacer waar wax-it 't over had. Je gebruikt je standaard wielbouten om de spacer vast te zetten op de wielflens, en daarna bevestig je je velg over de in de spacer bevestigde bouten en over de centreerring (= die opstaande rand rond het naafgat) en zet je 'm vast met de bijgeleverde bouten.

De meeste spacers die 'n beetje op iets trekken hebben zo'n centreerring.
                                Perfect. Bedankt, gta!! En wax-it ook natuurlijk!
                                Volvo V60 D3 R-design

Comment

Perfect. Bedankt, gta!! En wax-it ook natuurlijk!
                                  gTa, Wanneer ga je je LSE halen ? En wanneer maak je een topic aan ?

Comment

• 8/9 december
                                    kort erna

Comment

• I'm looking forward to it..

Comment

• Ik ook.

Comment

• Maak er anders ineens een mooie fotoshoot van. (in de sneeuw zou mooi zijn bijvoorbeeld)

Comment

Working...
                                          X