Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Met 2 jonge kinderen op de achterbank is zo'n 4GC meer dan groot genoeg. Ook de koffer is met z'n grote achterklep niet kleiner dan die van een 5 berline.
    Zeker nu je zo'n Individual interieur kan krijgen met lederen dash.
    Yep, is ook maar 10l minder koffer dan de 3 berline, maar nog extra voordeel door de hatchback koffer: grote opening, banken plat en hoedeplank weg en ge hebt toch wel een handig karretje dan denk ik...
    heb zelf 1 kindje van nog geen jaar en meer als 2 zoek ik er ni te maken haha. Ook passagiers achteraan kan ik jaarlijks op 2 handen tellen, dus waarom zou je dan voor een sedan kiezen als je graag iets sportiever hebt? Uiteraard denkt niet iedereen zo, maar zag ergens op een forum deze zin: "this car is not for everyone, because it's not for everyone..." :-p

Die lederen dashbekleding maakt het ook wel af, kost wel 900eur ofzo...
    BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
      Hoeveel versies kan je daar als merk nu nog van uitbrengen? Misschien nog een soort 'allroad versie', die het gat in de markt kan opvullen tussen een 3 GT en een X1?
      Die 4 GC is echt wel geslaagd, maar die 3 GT mag er van mijn part gewoon uitgeflikkerd worden.
      Wat design betreft: volledig mee eens. De 4GC is wat de 3GT had meoten zijn. Maar design is neit het enige dat telt. In de 4GC zit men lager, de wagen heeft ook een stuggere onderstelafstemming. In de 3GT zit men juist hoger dan in de 3 reeks berline. Men mikt dus toch op een andere doelpubliek. Eigenlijk maakt dit van de gewone 3 serie het ideale compromis tussen sportiviteit en comfort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk Berichten
        Yep, is ook maar 10l minder koffer dan de 3 berline (...)
        Ow, wacht effe, is de koffer van de 4GC 10L KLEINER dan die van de 3 berline?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
          Ow, wacht effe, is de koffer van de 4GC 10L KLEINER dan die van de 3 berline?
          Sry heb verkeerd gekeken, is toch hetzelfde als 3 berline: 480l en 1300l met neergeklapte stoelen... Berline neergeklapt vind ik nergens, maja de 4gc is in ieder geval veel bruikbaarder met zijn hatch klep...
          BMW E91 318d Touring

Comment

• Koffervergelijking:

3 berline: 480l-?
            3 touring: 495l-1500l
            3 gt: 520l-1600l
            4 coupe: 445l-?
            4 gc: 480l-1300l

audi a5 sportback: 480l-980l
            mb cla: 470l-?
            Opel insignia hatchback: 530l-1470l

.... ben nu eindelijk wel eens benieuwd naar de prijzen hier in België hoor...
            Last edited by Jase; 12/02/2014, 16:40.
            BMW E91 318d Touring

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• OO 00 OO

Comment

• Knap, en imo een must als ik dat ooit nieuw zou kunnen betalen.
                  Maar de bovenkant van dat dashboard dat langs de rechterzijde zo naar beneden valt vind ik echt afschuwelijk bij deze generatie. Misschien dat het beter meevalt als je in de wagen zelf zit..

Comment

• Het dashboard is qua design ook minder mijn ding. Ik kijk nu elke dag naar het dashboard van mijn 5 dat toch wel een stuk knapper en edeler is. Wel vind ik bij deze 3/4 dat leder beter geslaagd. Bij mijn 5 heb ik wel leder op het dashboard, maar niet aan de onderzijde van het dashboard, en het leder loopt ook niet door in de bovenzijde van de deuren. Hier klopt het geheel veel beter. Moest ik een 3 of 4 kopen, dan zou het met een volledig Individual interieur zijn.
                    OO 00 OO

Comment

Het dashboard is qua design ook minder mijn ding. Ik kijk nu elke dag naar het dashboard van mijn 5 dat toch wel een stuk knapper en edeler is. Wel vind ik bij deze 3/4 dat leder beter geslaagd. Bij mijn 5 heb ik wel leder op het dashboard, maar niet aan de onderzijde van het dashboard, en het leder loopt ook niet door in de bovenzijde van de deuren. Hier klopt het geheel veel beter. Moest ik een 3 of 4 kopen, dan zou het met een volledig Individual interieur zijn.
                      Idem hier! En dat nieuwe "Nutmeg" interieur is perfect qua kleur!

Comment

• Dat lichtbriun leer is super.
                        Maar algemeen ben ik blij datik niet op de 4 gc gewacht hebt en een 5 touring gekocht heb.
                        Uiterlijk is het verschil met een gewone 3 berline veel te klein.
                        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Ik begin em stillekes aan wel heel knap te vinden

Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Allez waar blijven die 'in the wild' foto's nu, toch al tijdje geleden dat het official is gemaakt... Meestal verschijnen er dan foto's die ongecamoufleerd zijn. Moeten we dan echt wachten tot salon van geneve??
                            En ook nog steeds geen prijzen op de BE site terwijl de UK en DE site er al van't begin opstaan.

Ik denk deze bak in Tanzanite Blue en gele M-performance remmen moet echt dik zijn
                            En doe er dan nog die Nutmeg individual leder en dash bij met anthracite lijstjes en t'is af denk...
                            BMW E91 318d Touring

Comment

Allez waar blijven die 'in the wild' foto's nu, toch al tijdje geleden dat het official is gemaakt... Meestal verschijnen er dan foto's die ongecamoufleerd zijn. Moeten we dan echt wachten tot salon van geneve??
                              En ook nog steeds geen prijzen op de BE site terwijl de UK en DE site er al van't begin opstaan.

Ik denk deze bak in Tanzanite Blue en gele M-performance remmen moet echt dik zijn
                              En doe er dan nog die Nutmeg individual leder en dash bij met anthracite lijstjes en t'is af denk...
                              420i (modelcode 4A11) € 36.500,- incl. BTW
                              428i (modelcode 4A51) € 41.900,- incl. BTW
                              428i xDrive (modelcode 4A71) € 44.450,- incl. BTW
                              435i (modelcode 4B11) € 51.600,- incl. BTW
                              418d (modelcode 4D51) € 36.700,- incl. BTW
                              420d (modelcode 4B51) € 39.500,- incl. BTW
                              420d xDrive (modelcode 4B71) € 42.050,- incl. BTW

Comment

• Jammer dat er geen 6-cil dieselmotoren zijn bij de lancering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                  420i (modelcode 4A11) € 36.500,- incl. BTW
                                  428i (modelcode 4A51) € 41.900,- incl. BTW
                                  428i xDrive (modelcode 4A71) € 44.450,- incl. BTW
                                  435i (modelcode 4B11) € 51.600,- incl. BTW
                                  418d (modelcode 4D51) € 36.700,- incl. BTW
                                  420d (modelcode 4B51) € 39.500,- incl. BTW
                                  420d xDrive (modelcode 4B71) € 42.050,- incl. BTW
                                  Aha! Bedankt mijn beste man! Ziet er goed uit, rond de 300-700eur meer dan de coupe afhankelijk van de motorisatie dus...
                                  BMW E91 318d Touring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                                    Jammer dat er geen 6-cil dieselmotoren zijn bij de lancering.
                                    Die komen onmiddellijk na de zomer.
                                    OO 00 OO

Comment

Dus:
                                      420i GC 36.500
                                      420d GC 39.850

320i GT 36.300
                                      320d GT 38.550
                                      Zat er dus ni ver naast met de voorspelling van hierboven...

En prijs dus in ongeveer dezelfde categorie als de 3gt... En ook dikke concurrentie met de A5 sportback. Ik denk dat audi in dat segment wel verschil gaat voelen de komende jaren vrees ik...
                                      BMW E91 318d Touring

Comment

• Ik wilde er nog een lederen dashboard bij, maar dan MOET je voor een modern line of volledig Individual gaan

mein.bmw.de/m6x3m2t3
                                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

Die komen onmiddellijk na de zomer.
                                          is er al een datum voor de toonzaalpresentatie?
                                          wanneer zullen de eerste uitgeleverd kunnen worden?

Comment

Working...
                                          X