Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Staat mss nog op transportblokken? Heb hem toen gezien in de closed room in brussel en daar leek het mij toch dat hij veel lager lag en de wielkasten mooier gevuld waren...
Enfin toch wel dikke bak hoor, en voor mij mogen die andere 19" (van de F30) er ook op
Maar de bovenkant van dat dashboard dat langs de rechterzijde zo naar beneden valt vind ik echt afschuwelijk bij deze generatie. Misschien dat het beter meevalt als je in de wagen zelf zit..
Het dashboard is qua design ook minder mijn ding. Ik kijk nu elke dag naar het dashboard van mijn 5 dat toch wel een stuk knapper en edeler is.
Volledig mee eens.
Om die reden vallen de huidige 3 en 4, hoe mooi ook langs de buitenkant, sowieso af voor mij als volgende.
De X4 daarentegen, dat is al iets anders vanbinnen.
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
If you're not living on the edge, you're taking up too much space!
Vanuit esthetisch oogpunt vind ik het altijd veel mooier wanneer de C-stijl begint ter hoogte van de wielnaaf en niet erachter. Daarom vind ik de 6 grancoupe ook een meer geslaagd concept dan de 4 grancoupé.
(dashboard) Volledig mee eens.
Om die reden vallen de huidige 3 en 4, hoe mooi ook langs de buitenkant, sowieso af voor mij als volgende.
De X4 daarentegen, dat is al iets anders vanbinnen.
Anderzijds snap ik wel dat ze iets anders wilden dan die triestige grote lap plastiek uit de vorige generatie 3-reeks, dat zag er zo verouderd uit. Al vind ik het huidige gewoon te druk.
VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Mooie rendering, maar ik vrees dat de verhoudingen van de achterklep toch wat anders gaan zijn. Hier in deze rendering is de 3-deurs 4 Coupé als basis gebruikt, maar ik vrees dat die kont toch wat dikker en hoger gaat worden. Ik vind dat er iets mis is met die daklijn/koffer van de 4 Gran Coupé achteraan. Net hetzelfde als de A5 Sportback. Ze missen toch wat elegantie in tegenstelling tot de 3-deurs versies.
Met 2 jonge kinderen op de achterbank is zo'n 4GC meer dan groot genoeg. Ook de koffer is met z'n grote achterklep niet kleiner dan die van een 5 berline.
Zeker nu je zo'n Individual interieur kan krijgen met lederen dash.
Comment