Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW 4 Gran Coupé

De eerste persfoto’s van BMW’s nieuwste vierdeurs coupé liggen op straat en lijken echt. Maak kennis met de 4 Serie Gran Coupé in vol ornaat. We moesten het een tijdje doen met gelekt beeld van een patentbureau, maar no more. Want zojuist verscheen dit persbeeld op Autofilou.at. Trots in het midden staat de 4 Serie Gran Coupé (F36). De vierdeurs coupé zou zo’n vier centimeter langer worden dan de 4 Serie met twee deuren, en 1,4 meter hoog.
    Stiekem is het natuurlijk een beetje een 3 Serie met andere daklijn, maar goed. Of er ook een M4 Gran Coupé komt, durven we niet te zeggen. Volgens Autofilou wordt er op 4 februari meer van BMW’s A5 Sportback-killer getoond.

Bron: www.autoblog.nl
    freude am fahren

Bron: www.autoblog.nl
    freude am fahren

Comment

Voor zover ik er al iets van kan zien, vind ik 'm prachtig!
      freude am fahren

Comment

Heel mooi!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Ik hoop stiekem dat dit de opvolger wordt van onze A5 SB.
          freude am fahren

Comment

Echt knap - denk dat ik eindelijk een opvolger voor m'n 3 touring gevonden heb ...

Dit in mineralgrau met een bruin of zwart interieur = af!

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Knap
                    BMW E61 525d LCI '09
                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                    Fiesta Red Edition '16

Comment

Ik vind'm prachtig !
                      freude am fahren

Comment

Natuurlijk weer wel met M-pack er op zo te zien (als ik me niet vergis). Benieuwd hoe ie is met een modalere jas.. Lijkt me niet echt de koppendraaier zoals de 6 GC, maar dat zal dan wel inherent zijn aan de grootte waarmee de ontwerpers mochten/moesten spelen. Hoe dan ook, in deze livrei mag ie best gezien worden en komt precies beter tot z'n recht in een lichte kleur..

Comment

Een dure 3 reeks dus

Comment

De 6 GC is prachtig, een lust voor het oog.
                            Ik kan niet hetzelfde zeggen over deze 4 GC. Net zoals de A5 sportback, vind ik hem lelijk.

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

Is die nu met vijfde deur of niet? Zou deze wel zien zitten als opvolger van mijn f10 ...

Comment

Dik in orde - zou wel eens de opvolger van m'n huidige 3 kunnen worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                                  De 6 GC is prachtig, een lust voor het oog.
                                  Ik kan niet hetzelfde zeggen over deze 4 GC. Net zoals de A5 sportback, vind ik hem lelijk.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                                  Is die nu met vijfde deur of niet? Zou deze wel zien zitten als opvolger van mijn f10 ...
                                  Deze is inderdaad met 5de deur, een hatchbak dus, zoals de A6 Sportback. Hij is zeker minder 'edel' qua vormgeving dan de 6 grancoupé, maar deze heeft dan ook het voordeel van langer te zijn. BMW heeft toch een mooie prestatie geleverd. Hij is sowieso veel knapper dan de A5 Sportback.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

hij ziet er met zijn klep en dat 3de zijruitje, om genoeg hoofdruimte te voorzien, er wat passat eerste generaties of simca 1510 uit

Comment

Inderdaad. Noemde dat vroeger niet een 'liftback'?
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

bij toy alleszins

Comment

Working...
                                        X