Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik denk trouwens dat de 3GT nog minder zal verkopen nu met de komst van de 4 GC.

Comment

waarom? de 3GT heeft een andere doelgroep.
      lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
        de F30 - F31 - F36 - F10 liggen nu toch wel allemaal dicht bijeen vind ik, voor ieder wat wils. Voor mezelf zou ik al geen enkele reden kunnen bedenken waarom ik voor een 3GT zou kiezen met zo'n groot aanbod van modellen.

Comment

das net de bedoeling he, voor elk wat wils. ik vind het verschil veel groter tussen de 3GT en de rest van het 3/4 gamma dan tussen de 4GC en de 3 berline
          lets have some more member berries

Comment

das net de bedoeling he, voor elk wat wils. ik vind het verschil veel groter tussen de 3GT en de rest van het 3/4 gamma dan tussen de 4GC en de 3 berline
            Klopt ergens wel. Is allemaal ook sterk afhankelijk van wat de leaseprijs zal worden, de meeste zijn toch leasings. Voor mezelf zal dat ook de eerste vergelijking worden: terug 520d, of 320d touring, of 3gt, of 4gc. En dan kijken wat er best in past met de opties die ik wil. Zal niet de enige parameter zijn, maar toch een belangrijke ... Stel dat ik binnen mn budget een quasi full option gt heb, tegenover vrij basic 4gc (puur hypothetisch, zal wel niet zo zijn in realiteit), dan zal dat de beslissing heel sterk beinvloeden. En dat kan dan onafhankelijk zijn van catalogusprijzen, misschien schatten de leasingmaatschappijen de restwaardes volledig anders in, is altijd koffiedik kijken.

Comment

welke?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                welke?

Mensen die oa kunnen tevreden zijn met een hogere instap .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                  welke?
                  Iemand met een gezin die ook wel eens op vakantie gaat met de auto, graag veel ruimte heeft ( koffer en beenruimte achteraan) en liefst geen te lage zitpositie heeft....

4gc is voor diezelfde doelgroep maar toch liever sportiever heeft en een compromis wil doen wat beenruimte voor de kinderen betreft... Dus ongeveer dezelfde doelgroep maar toch net anders :-) De 4gc is denk ik vooral voor mensen die hun hart volgen en willen inboeten wat comfort betreft, enfin das wat ik er van denk. Begrijp me ni verkeerd, de 3gt is ook een mooie wagen met de juiste uitrusting en kleur, maar zet die dan naast dezelfde 4gc en op uitstraling alleen al zullen de meeste de 4gc aanwijzen. We leven nu eenmaal in een wereld waar we onze ogen de kost willen geven. Sommigen zijn wat rationeler en zullen hun verstand meer gebruiken...
                  BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

Gigantisch knap! Gaat verkopen als zoete broodjes...

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G525-U00 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk Berichten
                      Iemand met een gezin die ook wel eens op vakantie gaat met de auto, graag veel ruimte heeft ( koffer en beenruimte achteraan) en liefst geen te lage zitpositie heeft....

4gc is voor diezelfde doelgroep maar toch liever sportiever heeft en een compromis wil doen wat beenruimte voor de kinderen betreft... Dus ongeveer dezelfde doelgroep maar toch net anders :-) De 4gc is denk ik vooral voor mensen die hun hart volgen en willen inboeten wat comfort betreft, enfin das wat ik er van denk....
                      In die verstandhouding kunnen ze nog wel 101 modellen creëren, een beetje hoger, een beetje lager, een beetje langer... Maar laat ze maar doen, zo hebben wij lekker (te?) veel keus. Het duidt ergens ook wel aan dat BMW het erg goed doet natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeePee1 Bekijk Berichten
                        In die verstandhouding kunnen ze nog wel 101 modellen creëren, een beetje hoger, een beetje lager, een beetje langer... Maar laat ze maar doen, zo hebben wij lekker (te?) veel keus. Het duidt ergens ook wel aan dat BMW het erg goed doet natuurlijk.
                        inderdaad, als bmw dat kan des te beter, iedereen heeft graag een ruime keuze nietwaar?
                        Ge leeft maar ene keer en dan mag het een beetje naar uw goesting zijn he..,
                        BMW E91 318d Touring

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeePee1 Bekijk Berichten
                          In die verstandhouding kunnen ze nog wel 101 modellen creëren, een beetje hoger, een beetje lager, een beetje langer...
                          Gezien de moderne technieke waarmee auto's vandaag geproduceerd worden is dat ook een mogelijkheid geworden. Vroeger zou zo iets tot torenhoge kosten geleid hebben die niet meer te recupereren vallen. Tegenwoordig kan dit tegen een aanvaardbare meerkost die men terugverdient door op bepaalde modellen een hogere marge te realiseren.

Ik vind het een mooie wagen maar zie iets te weinig verschil tov de 3 serie. Ik had toch graag een iets ander interieur gezien in de 4 serie. Tenslotte is een gewone 3 serie al niet goedkoop. Als deze auto 6000 EUR meer moet opbrengen had men toch iets visueels extra kunnen doen vind ik, net zoals met 6 serie wel mogelijk blijkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                            Ik had toch graag een iets ander interieur gezien in de 4 serie.
                            Daar kan ik u gelijk in geven, is idd een beetje spijtig wel... Er zijn wel de individual verfraaiingen beschikbaar voor de 4-reeks (exclusiever dan de 3) maar deze kosten uiteraard een bom geld...
                            BMW E91 318d Touring

Comment

met m-pack vind ik em bloedmooi. Te weinig plaats voor mij, maar echt geslaagd !

Comment

Knap, maar ik zie vooral 'n verlaagde 3gt... Toch wat jammer dat er nog weinig onderscheid is tussen de "verschillende" modellen.

mcs clubman

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichten
                                  Knap, maar ik zie vooral 'n verlaagde 3gt... Toch wat jammer dat er nog weinig onderscheid is tussen de "verschillende" modellen.

Comment

GT is echt veel groter.

Comment

De 4GC is een 3 berline met een andere vorm van carrosserie.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Je kan hem configureren op de Duitse site.

Comment

Ik ben verkocht denk ik. Volledig Individual graag met M-pack: Tansanitblau met aluminium raamomlijsting, Kaschmirbeige en inleglijsten van plataan.
                                          Last edited by C'Mon; 08/02/2014, 13:47.

Comment

Working...
                                          X