Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die is er enkel om potentiële klanten van de A5 sportback in te pikken...
    Ik van de 4GC gewoon lelijk, net als de sportback

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
      Sparkling Brown is wat hetzelfde effect, maar dan in bruin. Ik zag er eentje (een 4 cabrio) staan op de parking in Bornem en dacht (van ver) dat het zwart was. Toen ik de verkopers daar vroeg welk kleur het was zeiden ze me Sparkling Brown en idd, van dichtbij en met de zon er op was het eerder bruin. Heb getwijfeld of ik dat niet zou nemen, maar 'k vind het geriskeerd dat te nemen op een auto die je nog maar amper gezien hebt. Dus werd het een spetterend zwart
      Citrinschwarz heeft dat nog meer. Zwart, maar in de zon bruin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
        Hm ik had meer het gevoel van "dat lijkt keihard op een gewone 3 berline, gelukkig dat ik hier niet op gewacht heb en me gewoon een mooie 5 touring gekocht heb".
        Binnen de 3 reeks vind ik het wel de mooiste auto, maar de "gran coupé"-uitstraling van de 6 GC heeft hij helemaal niet, daarvoor is hij te klein.
        Ik heb hem eigenlijk alleen nog maar gezien op fotos, ik ben benieuwd naar de voorstelling ervan... Ik moet wel toegeven als ik de garagepoort open doe dat ik steeds zeg tegen mezelf, man wat een ferm spel is onze 5 toch.

Comment

• Zelf heb ik gisteren 428ix drive gran coupe met sportautomaat besteld, M-pakket, 442 19" velgen, frozen grey, individual golden brown interieur (ook dashboard),m-remmen enz., enfin en 1reek aan opties.
          Ik kijk er naar uit.

Comment

• Heerlijk! Proficiat. Levering?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arno69 Bekijk Berichten
              Zelf heb ik gisteren 428ix drive gran coupe met sportautomaat besteld, M-pakket, 442 19" velgen, frozen grey, individual golden brown interieur (ook dashboard),m-remmen enz., enfin en 1reek aan opties.
              Ik kijk er naar uit.

NICE!!
              Wanneer is de levering? Ik hoop de mijne ergens midden juli in ontvangst te mogen nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M1974 Bekijk Berichten
                NICE!!
                Wanneer is de levering? Ik hoop de mijne ergens midden juli in ontvangst te mogen nemen
                Oktober waarschijnlijk, nog niet 100% duidelijk ivm de speciale kleur naar verluid...

Comment

Oktober waarschijnlijk, nog niet 100% duidelijk ivm de speciale kleur naar verluid...
                  Oktober, dat is nog wel even dromen dan Blij dat ik de mijne reeds half juli ga hebben want blijkbaar zijn de wachttijden al redelijk aan het oplopen.
                  Nogmaals, een fraaie combinatie die je gekozen hebt met het frozen grey.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M1974 Bekijk Berichten
                    Oktober, dat is nog wel even dromen dan Blij dat ik de mijne reeds half juli ga hebben want blijkbaar zijn de wachttijden al redelijk aan het oplopen.
                    Nogmaals, een fraaie combinatie die je gekozen hebt met het frozen grey.
                    Dat vind ik niet erg, een goede reden om deze zomer nog cabrio te rijden en mijn Saab gewoon te houden wegens minwaarde in de winter en in de lente vergeten te verkopen :-).
                    Zo sus ik mijn eigen.

Comment

Dat vind ik niet erg, een goede reden om deze zomer nog cabrio te rijden en mijn Saab gewoon te houden wegens minwaarde in de winter en in de lente vergeten te verkopen :-).
                      Zo sus ik mijn eigen.
                      Ik zou die Saab gewoon bijhouden. Die heeft ook wel iets

Comment

• Dat is ook de bedoeling hoor, 7 jaar en maar 40000 km, een bloedmooie wagen en ook een matte, maar dan zwart.
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Zelf heb ik gisteren 428ix drive gran coupe met sportautomaat besteld, M-pakket, 442 19" velgen, frozen grey, individual golden brown interieur (ook dashboard),m-remmen enz., enfin en 1reek aan opties.
                          Ik kijk er naar uit.
                          Foto van dat interieur ?
                          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Dit dus
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Amai, prachtig interieur! Zal een zeer knappe wagen worden, proficiat!

Comment

• arno69 is dat interieur mogelijk bij een M-pakket? Volgens de online configurator niet vandaar de vraag

Comment

• Een individual interieur kan je normaalgezien altijd bestellen, ongeacht welk buitenpakket je hebt. Die online configurator mist soms wat steken op het vlak van interieur/exterieur keuzes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexieke Bekijk Berichten
                                    arno69 is dat interieur mogelijk bij een M-pakket? Volgens de online configurator niet vandaar de vraag
                                    Er is maar 1 Individual interieur niet beschikbaar en dat is Kashmirbeige/Oyster Dunkel. Je moet gewoon de sierlijst in het interieur vervangen van Estoril naar Zwart en dan kan je de Individual interieurs kiezen.

Comment

Dit dus
                                      Heb je een staal van dat goldbrown gezien?
                                      Mijn broer had initieel Mondstein en Goldbrown voor zijn 428i xDrive Cabrio. Tot er in de garage een levering van een cabrio in Mondstein was. We waren beiden toch niet zo overtuigd van de kleur, maar het staal dat we daar te zien kregen van het Goldbrown leek eerder op oranje. Dit zag mijn broer helemaal niet echt zitten.

Interieur Cabrio 428i xDrive.jpg

Uiteindelijk is de keuze gevallen op Pyritbraun in combinatie met Muskat.

BMW 428i xDrive Bro.jpg

Comment

• Dat Muskat is inderdaad een zeer knappe kleur.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steve-O Bekijk Berichten
                                          eind juni in de showroom (zie hierboven)

Heb gisteren hier in Bornem een 435i GC zien rijden met Z-plaat. Carbon zwart.
                                          Dus mogelijk vanaf nu al te bezichtigen @ BMW HQ voor wie niet zo lang meer kan wachten :-)
                                          Betrapt

Comment

Working...
                                          X