Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
    Dat is frozen grey. Een mat kleur op een daily is ook niet alles.
    Neen zeker niet, vettige vingers overal en moeilijker om proper te houden...
    Maar buiten zwart/grijs zijn er toch ook nog andere leuke kleuren vind ik hoor, tanzanite blau, carbonschwarz, melbourne red... Estoril is me net iets te licht blauw.
    BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Wat ik niet begrijp, en ook heel spijtig vind, is dat het leder op het dashboard niet doorloopt aan de bovenzijde van de deuren. Bij de 3 en de 4 coupé/cabrio is dat wel het geval. Shame on BMW
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Vandaag dezelfde bedenking zitten maken tijdens een ritje. Ik overweeg een F31 in de toekomst en als een M3 F30 dezelfde deurpanelen heeft als een F31(wat ik wel denk), zou ik de deurpanelen gewoon bestellen om toch het leder op de deuren te hebben (in de veronderstelling dat de M3 dat wel heeft). Wel niet goedkoop denk ik, maar ja is wel een vereiste.
        Last edited by Sinof; 29/05/2014, 20:08.

Comment

• Ik heb het voor alle zekerheid eens opgezocht. Op bmw.de kan je de prijslijsten downloaden. Het klopt wel degelijk dat bij de 3 berline/touring ook de 'türbrüstungen' in leder zijn, terwijl dat met de 4 GC niet het geval is. Meerprijzen zijn respectievelijk €1.250,- en €950,-. Voor €300,- zijn dus ook de bovenste deurlijsten in leder. Denk er wel aan dat deze optie met volledig leder enkel kan icm het Individual leder. Icm dakota is het steeds enkel het bovendeel van het dashboard, wat ook €950,- kost. Ik vind die meerprijzen best meevallen.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Inderdaad vreemde beslissing: bij de F31 deuren inbegrepen voor 1250€ en niet beschikbaar bij de 4GC. Zoveel te beter als ik een F31 zou kopen. Meerprijzen vallen inderdaad zeer goed mee.

Comment

• Ik heb eens uit curieuziteit een 435d GC samengesteld naar mijn gedacht, ik kwam uit op 75875 eurotjes, dat zijn zo een beetje de prijzen van een rijkelijk uitgerust 5. Onze 5 is nu 5 maand oud en ben der heel content van. Mocht ik nu een auto willen kopen dan zou deze GC op mijn oprit komen te staan. Nu de 5 wegdoen die 5 maand oud is en 6000km heeft zou me financieel een serueuze kater bezorgen vermoed ik. Ik blijf de GC een prachtige wagen vinden maar toen we vorig jaar onze 5 kochten was er nog onvoldoende info ter beschikking om de 435d GC te bestellen, gemiste kans zeker....Wanneer zou hij in de showrooms staan, ik ben echt benieuwd om hem in het echt te zien?

Comment

• eind juni in de showroom (zie hierboven)

Heb gisteren hier in Bornem een 435i GC zien rijden met Z-plaat. Carbon zwart.
                Dus mogelijk vanaf nu al te bezichtigen @ BMW HQ voor wie niet zo lang meer kan wachten :-)
                2015 Mercedes C250 break AMG line

Comment

• IK heb die zwarte 4 GC (435i) ook zien rijden .
                  Hij reed rond 18u45 op de Antwerpse ring.
                  Zeer mooie wagen ...................

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shoemaker Bekijk Berichten
                    IK heb die zwarte 4 GC (435i) ook zien rijden .
                    Hij reed rond 18u45 op de Antwerpse ring.
                    Zeer mooie wagen ...................
                    Vandaag gespot in Brugge om 18.15u op de expresweg.

Comment

• In Bornem staat hij al van begin april.
                      Dat was een 420d gran coupe in Carbon zwart met M-sportpakket.
                      Stond daar ongeveer zoals ik hem in bestelling heb.

Special 2.JPG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M1974 Bekijk Berichten
                        In Bornem staat hij al van begin april.
                        Dat was een 420d gran coupe in Carbon zwart met M-sportpakket.
                        Stond daar ongeveer zoals ik hem in bestelling heb.

[ATTACH=CONFIG]104035[/ATTACH]

En als het weggegooide geld nu eens aan een echte bmw motor zou gegeven worden , een 428 of 435 i ??????

Comment

• En als je dat niet nodig hebt/vindt?????
                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Heb die in Bornem ook gaan bekijken, stond er idd bijna de ganse maand april, in een aparte ruimte. Wel vreemd dat ze dat blauw kleur "carbon zwart" noemen. Voor mij was dat gewoon blauw, niks te zien met zwart.

Comment

• Kleur bestaat al een hele tijd en lijkt zwart als er geen fel licht opstaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                                En als het weggegooide geld nu eens aan een echte bmw motor zou gegeven worden , een 428 of 435 i ??????
                                Ik heb een 420i in bestelling. Enkel wat verschil in pk's met de 428i.
                                Liefst van al zou ik ook een M3/M4 op mijn oprit zetten, maar jammer genoeg zijn er grenzen
                                Jammer genoeg moet ik ook een beetje rekening houden met het VAA. Anders zou het bij mij ook iets meer mogen zijn.
                                Nu vraag ik mij wel af wat er mis is met een 420d?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
                                  Heb die in Bornem ook gaan bekijken, stond er idd bijna de ganse maand april, in een aparte ruimte. Wel vreemd dat ze dat blauw kleur "carbon zwart" noemen. Voor mij was dat gewoon blauw, niks te zien met zwart.
                                  Ik heb een aantal jaar geleden een 5-reeks in Carbon zwart gehad. Geeft in daglicht een wat zwart-paarse schijn. Persoonlijk vind ik het wel mooi en vandaar dat ik terug deze kleur gekozen heb.
                                  De locatie in Bornem deed de kleur nu niet echt goed uitkomen. Nu dat probleem heb ik met de Individual kleuren ook wel een beetje.
                                  Mijn broer heeft eentje in bestelling in "Individual Pyritbraun" (428i xdrive coupé). Heel mooi op foto, maar bij gewoon daglicht zonder zon gaan de schakeringen ook verloren.
                                  En gelukkig verschillen de smaken van mensen of het zou maar een saaie boel worden.

Comment

• Sparkling Brown is wat hetzelfde effect, maar dan in bruin. Ik zag er eentje (een 4 cabrio) staan op de parking in Bornem en dacht (van ver) dat het zwart was. Toen ik de verkopers daar vroeg welk kleur het was zeiden ze me Sparkling Brown en idd, van dichtbij en met de zon er op was het eerder bruin. Heb getwijfeld of ik dat niet zou nemen, maar 'k vind het geriskeerd dat te nemen op een auto die je nog maar amper gezien hebt. Dus werd het een spetterend zwart

Comment

Omdat er in de berekening niet enkel rekening wordt gehouden met de aankoop, maar ook het verbruik ea. De aankoop van een 20d met m pack zal ongeveer evenveel kosten dan een 28i zonder. Maar de benzine ben je kwijt. Een tweedehands 28i geniet de voorkeur...

Comment

Als we zo beginnen is een 428i ook maar een flutmotor en mag je enkel met een 435i rijden.
                                        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk Berichten
                                          Ik heb eens uit curieuziteit een 435d GC samengesteld naar mijn gedacht, ik kwam uit op 75875 eurotjes, dat zijn zo een beetje de prijzen van een rijkelijk uitgerust 5. Onze 5 is nu 5 maand oud en ben der heel content van. Mocht ik nu een auto willen kopen dan zou deze GC op mijn oprit komen te staan. Nu de 5 wegdoen die 5 maand oud is en 6000km heeft zou me financieel een serueuze kater bezorgen vermoed ik. Ik blijf de GC een prachtige wagen vinden maar toen we vorig jaar onze 5 kochten was er nog onvoldoende info ter beschikking om de 435d GC te bestellen, gemiste kans zeker....Wanneer zou hij in de showrooms staan, ik ben echt benieuwd om hem in het echt te zien?
                                          Hm ik had meer het gevoel van "dat lijkt keihard op een gewone 3 berline, gelukkig dat ik hier niet op gewacht heb en me gewoon een mooie 5 touring gekocht heb".
                                          Binnen de 3 reeks vind ik het wel de mooiste auto, maar de "gran coupé"-uitstraling van de 6 GC heeft hij helemaal niet, daarvoor is hij te klein.
                                          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Working...
                                          X