Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4 Gran Coupé
Collapse
X
-
'k Twijfel nog tussen een zwarte modern line (heeft de mooie matte alu look, dus mooi contrast met het zwart) of de glacier silver sportline. Die laatste heeft dan de zwarte accenten wat mooi contrasteert met het zilver. 'k Zie eigenlijk nog het liefst de zwarte modern line maar met de styling 397 velgen van de sportline. Maar dat kon niet blijkbaar. Luxury line neem ik zeker niet want die velgen zijn niet zo mooi en teveel spaken (moeilijk om te kuisen).
Comment
-
De luxury line bestellen met de meest standaard velgen, hier winterbanden op leggen, en dan die mooi velgen van de sportline via het magazijn bestellen.
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van TapatalkOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten'k Twijfel nog tussen een zwarte modern line (heeft de mooie matte alu look, dus mooi contrast met het zwart) of de glacier silver sportline. Die laatste heeft dan de zwarte accenten wat mooi contrasteert met het zilver. 'k Zie eigenlijk nog het liefst de zwarte modern line maar met de styling 397 velgen van de sportline. Maar dat kon niet blijkbaar. Luxury line neem ik zeker niet want die velgen zijn niet zo mooi en teveel spaken (moeilijk om te kuisen).
- modern line 19", sparkling brown, anthrazit houtlijsten, muskat individual leder met leder op dash, sportstoelen en M-sportstuur. Vind ik een zeer klassieke en tegelijk sportieve maar mooie uitstraling
BMW E91 318d Touring
Turbo... The replacement for displacement....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenDie plastieken zilvergeverfde dingen rond de mistlapmen dat verknoeit toch het ganse vooraanblik van de auto?BMW E91 318d Touring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk BerichtenValt nogal mee vind ik, maakt de modern line net ietsje agressiever dan bv een sportline in een donkere kleur... Al zou ik persoonlijk wel resoluut voor een M-pack gaan
Comment
-
alleen jammer dat de 4 niet meer van het interieur van de 6 heeft ipv een 1:1 kopie van het interieur van de 3
Exterieur een knappe wagen, maar het interieur had m.i. anders MOETEN zijn dan de 3previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichtenalleen jammer dat de 4 niet meer van het interieur van de 6 heeft ipv een 1:1 kopie van het interieur van de 3
Exterieur een knappe wagen, maar het interieur had m.i. anders MOETEN zijn dan de 3
Wel leuk dat ze voor de 4 reeks hebben voorzien dat ge het dashboard kunt laten overtrekken in leder, maar daar moet ge dan uiteraard diep voor in uwe buidel tasten...BMW E91 318d Touring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk BerichtenVind ik ook wel beetje spijtig.
Wel leuk dat ze voor de 4 reeks hebben voorzien dat ge het dashboard kunt laten overtrekken in leder, maar daar moet ge dan uiteraard diep voor in uwe buidel tasten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vintage Bekijk BerichtenDit gaat voor de 3 serie overigens ook hoor.
Inderdaad blijkbaar wel, wist ik niet...BMW E91 318d Touring
Comment
-
Voilà, kogel is door de kerk. Het wordt een 418d steptronic in modern uitvoering, in saphirschwarz. Met allerlei zaken die het leven aanboord leuk maken: comfort pack,donkere ramen, professional gps, schuifdak, pdc, lichtpack, driving assistant, electrische trekhaak, sportstuur, ... . Kost schandalig duur en dan nog voor "maar" een 418. En dan staat er eigenlijk nog niet alles op wat ik wou. Maar ja, ik klaag niet.
Gelukkig geven ze een deftige korting want leasing via 't werk. Leveringsdatum ken ik nog niet, ergens tussen eind juli en eind agustus.
Ben benieuwd, zal mijn eerste BMW zijn na jaren van audi, saab, vw. Laatste keer dat ik een bmw had was 15j geleden, een 318i.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk BerichtenVoilà, kogel is door de kerk. Het wordt een 418d steptronic in modern uitvoering, in saphirschwarz. Met allerlei zaken die het leven aanboord leuk maken: comfort pack,donkere ramen, professional gps, schuifdak, pdc, lichtpack, driving assistant, electrische trekhaak, sportstuur, ... . Kost schandalig duur en dan nog voor "maar" een 418. En dan staat er eigenlijk nog niet alles op wat ik wou. Maar ja, ik klaag niet.
Gelukkig geven ze een deftige korting want leasing via 't werk. Leveringsdatum ken ik nog niet, ergens tussen eind juli en eind agustus.
Ben benieuwd, zal mijn eerste BMW zijn na jaren van audi, saab, vw. Laatste keer dat ik een bmw had was 15j geleden, een 318i.
T'zal zoiets ongeveer zijn dan wss:
BMW E91 318d Touring
Comment
-
Inderdaad dat is 'em, op de foto mankeert alleen het schuifdak nog. En dus met die "plastieken omhulsels" rond de mistlichten zoals iemand eerder zei.
Qua kleur vind ik het heel moeilijk om te kiezen zonder de wagen te zien in die kleur. Want als je je vergist zit je er wel enkele jaren mee opgescheept. Dus is inderdaad een redelijk conservatieve kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koen39 Bekijk BerichtenBestaat er geen optie 'gespoten blablabla' ? ik weet dat dan de zijvinnen in koetswerkkleur gespoten worden, mss de omhulsels voor ook ???
Comment
-
'gespoten aanbouwdelen in koetswerkkleur' is enkel van toepassing op de zijvinnen, de voorkant blijft hetzelfde. Enfin lelijk vindt ik het niet hoor die kieuwen en voorkant, past wel op een modern met chromeline rond de ramen... Als het een M-pack moet zijn dan zou ik mss kiezen voor die kieuwen in koetswerkkleurBMW E91 318d Touring
Comment
Comment