Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog even gevonden op't net, luxury line:

BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• 'k Twijfel nog tussen een zwarte modern line (heeft de mooie matte alu look, dus mooi contrast met het zwart) of de glacier silver sportline. Die laatste heeft dan de zwarte accenten wat mooi contrasteert met het zilver. 'k Zie eigenlijk nog het liefst de zwarte modern line maar met de styling 397 velgen van de sportline. Maar dat kon niet blijkbaar. Luxury line neem ik zeker niet want die velgen zijn niet zo mooi en teveel spaken (moeilijk om te kuisen).

Comment

• De luxury line bestellen met de meest standaard velgen, hier winterbanden op leggen, en dan die mooi velgen van de sportline via het magazijn bestellen.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Merci voor de tip...maar...'t is zo simpel niet ... is leasing via werk dus dat mag niet. Bovendien zitten winterbanden in de leasingprijs inbegrepen. 'k Zit wel met een luxeprobleem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
            'k Twijfel nog tussen een zwarte modern line (heeft de mooie matte alu look, dus mooi contrast met het zwart) of de glacier silver sportline. Die laatste heeft dan de zwarte accenten wat mooi contrasteert met het zilver. 'k Zie eigenlijk nog het liefst de zwarte modern line maar met de styling 397 velgen van de sportline. Maar dat kon niet blijkbaar. Luxury line neem ik zeker niet want die velgen zijn niet zo mooi en teveel spaken (moeilijk om te kuisen).
            Ik vind de modern line zijn turbine velgen net wel mooi hoor, ik zou hem voor mij zo doen dan:

- modern line 19", sparkling brown, anthrazit houtlijsten, muskat individual leder met leder op dash, sportstoelen en M-sportstuur. Vind ik een zeer klassieke en tegelijk sportieve maar mooie uitstraling

BMW E91 318d Touring

Comment

• Die plastieken zilvergeverfde dingen rond de mistlapmen dat verknoeit toch het ganse vooraanblik van de auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                Die plastieken zilvergeverfde dingen rond de mistlapmen dat verknoeit toch het ganse vooraanblik van de auto?
                Valt nogal mee vind ik, maakt de modern line net ietsje agressiever dan bv een sportline in een donkere kleur... Al zou ik persoonlijk wel resoluut voor een M-pack gaan
                BMW E91 318d Touring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk Berichten
                  Valt nogal mee vind ik, maakt de modern line net ietsje agressiever dan bv een sportline in een donkere kleur... Al zou ik persoonlijk wel resoluut voor een M-pack gaan
                  Persoonljik vind ik de luxury line wel mooi maar dan ben je weer opgescheept met dat donkere hout in het interieur. De sportline heeft dan weer mooie velgen maar die el cheapo rode of blauwe lijn in het interieur. Een basisuitrusting dan maar? Is niet te combineren met bepaalde ledersoorten of met een sportautomatische versnellingsbak. Het configureren is een vreselijke terging geworden. Vroeger was een optielijst een waslijst van mogelijkheden. Nu is het een waslijst van onmogelijkheden. Foutmeldingen, opties die niet verenigbaar zijn, opties die enkel tesamen kunnen genomen worden, opties die in een pack zitten, de ene optie aanvinken zrogt ervoor dat de andere topies wordt afgevinkt. Uiteindelijk kun je nooit de auto zoals je hem wilt samenstellen.

Comment

• Als he echt eentje zoekt te bestellen dan kan je bij de dealer wel meer dan de configurator laat uitblijken hoor.
                    BMW E91 318d Touring

Comment

• alleen jammer dat de 4 niet meer van het interieur van de 6 heeft ipv een 1:1 kopie van het interieur van de 3

Exterieur een knappe wagen, maar het interieur had m.i. anders MOETEN zijn dan de 3
                      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                      current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                        alleen jammer dat de 4 niet meer van het interieur van de 6 heeft ipv een 1:1 kopie van het interieur van de 3

Exterieur een knappe wagen, maar het interieur had m.i. anders MOETEN zijn dan de 3
                        Vind ik ook wel beetje spijtig.
                        Wel leuk dat ze voor de 4 reeks hebben voorzien dat ge het dashboard kunt laten overtrekken in leder, maar daar moet ge dan uiteraard diep voor in uwe buidel tasten...
                        BMW E91 318d Touring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk Berichten
                          Vind ik ook wel beetje spijtig.
                          Wel leuk dat ze voor de 4 reeks hebben voorzien dat ge het dashboard kunt laten overtrekken in leder, maar daar moet ge dan uiteraard diep voor in uwe buidel tasten...
                          Dit gaat voor de 3 serie overigens ook hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vintage Bekijk Berichten
                            Dit gaat voor de 3 serie overigens ook hoor.

Inderdaad blijkbaar wel, wist ik niet...
                            BMW E91 318d Touring

Comment

• Voilà, kogel is door de kerk. Het wordt een 418d steptronic in modern uitvoering, in saphirschwarz. Met allerlei zaken die het leven aanboord leuk maken: comfort pack,donkere ramen, professional gps, schuifdak, pdc, lichtpack, driving assistant, electrische trekhaak, sportstuur, ... . Kost schandalig duur en dan nog voor "maar" een 418. En dan staat er eigenlijk nog niet alles op wat ik wou. Maar ja, ik klaag niet.
                              Gelukkig geven ze een deftige korting want leasing via 't werk . Leveringsdatum ken ik nog niet, ergens tussen eind juli en eind agustus.
                              Ben benieuwd, zal mijn eerste BMW zijn na jaren van audi, saab, vw. Laatste keer dat ik een bmw had was 15j geleden, een 318i.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
                                Voilà, kogel is door de kerk. Het wordt een 418d steptronic in modern uitvoering, in saphirschwarz. Met allerlei zaken die het leven aanboord leuk maken: comfort pack,donkere ramen, professional gps, schuifdak, pdc, lichtpack, driving assistant, electrische trekhaak, sportstuur, ... . Kost schandalig duur en dan nog voor "maar" een 418. En dan staat er eigenlijk nog niet alles op wat ik wou. Maar ja, ik klaag niet.
                                Gelukkig geven ze een deftige korting want leasing via 't werk . Leveringsdatum ken ik nog niet, ergens tussen eind juli en eind agustus.
                                Ben benieuwd, zal mijn eerste BMW zijn na jaren van audi, saab, vw. Laatste keer dat ik een bmw had was 15j geleden, een 318i.
                                Congrats! Zal zeker een leuke wagen zijn, al had ik persoonlijk een kleurtje gekozen

T'zal zoiets ongeveer zijn dan wss:

BMW E91 318d Touring

Comment

• Inderdaad dat is 'em, op de foto mankeert alleen het schuifdak nog. En dus met die "plastieken omhulsels" rond de mistlichten zoals iemand eerder zei .
                                  Qua kleur vind ik het heel moeilijk om te kiezen zonder de wagen te zien in die kleur. Want als je je vergist zit je er wel enkele jaren mee opgescheept. Dus is inderdaad een redelijk conservatieve kleur.

Comment

• Bestaat er geen optie 'gespoten blablabla' ? ik weet dat dan de zijvinnen in koetswerkkleur gespoten worden, mss de omhulsels voor ook ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koen39 Bekijk Berichten
                                      Bestaat er geen optie 'gespoten blablabla' ? ik weet dat dan de zijvinnen in koetswerkkleur gespoten worden, mss de omhulsels voor ook ???
                                      Dat zou pas helemal belachelijk zijn. Stel je koopt een witte dan zouden die dingen nog extra opvallen, terwijl het voor de vinnen juist de bedoeling is dat ze minder opvallen.

Comment

• 'gespoten aanbouwdelen in koetswerkkleur' is enkel van toepassing op de zijvinnen, de voorkant blijft hetzelfde. Enfin lelijk vindt ik het niet hoor die kieuwen en voorkant, past wel op een modern met chromeline rond de ramen... Als het een M-pack moet zijn dan zou ik mss kiezen voor die kieuwen in koetswerkkleur
                                        BMW E91 318d Touring

Comment

• Die vinnen in koetswerkkleur, zou ik zeggen, maar dat is niet steeds mooi, soms zijn ze mooier in't zwart.

Comment

Working...
                                          X