Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4 Gran Coupé
Collapse
X
-
-
Alpine white Sportline, ziet er toch ni slecht uit, dacht dat hem echt een M-pack nodig had maar Sportline valt best nog te pruimen!
edit: Enkel het stuk bumper onder de nieren lijkt mij raar, komt wss door het wit?BMW E91 318d Touring
Turbo... The replacement for displacement....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk Berichtenedit: Enkel het stuk bumper onder de nieren lijkt mij raar, komt wss door het wit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Math_23 Bekijk BerichtenDas omdat daar bij ons een nummerplaat hangtBMW E91 318d Touring
Comment
-
Heb de 4GC vandaag gaan bekijken in de "closed room" bij BMW in Bornem. Het was die blauwe die je ook elders op foto's ziet, met m-uitvoering. Mocht absoluut geen foto's nemen. Ik twijfel tussen de 4GC en de 3GT, als opvolger voor de a4 avant die in augustus weg moet. Tot voor ik hem in 't echt zag vandaag was ik 100% overtuigd om een 4GC te nemen. Maar nu begin ik te twijfelen: de koffer is niet echt supergroot (hoewel toch nog altijd 480L...maar ik zie dat er niet echt in) en achterin is hij nogal laag. Ben zelf maar 1,76m groot maar kwam achterin toch tegen het plafond. Nu zal ik normaal altijd wel vooraan zitten, de 2 kids achteraan, dus niet echt een probleem. Maar over 't algemeen had ik er een meer 'bekrompen' gevoel in dan in de 3GT. Die laatste is echt wel megagroot binnenin, zeker achteraan. Koffer idem.
De ambetantigheid is nu echter dat de 4GC in leasing (ja 't is ne leasingbak...dus geen 18" velgen waarschijnlijk) blijkbaar toch goedkoper is dan de 3GT. Toch bij Arval waar wij moeten gaan.
Dus we zijn er nog niet aan uit nu ik hem gezien heb. Oh ja, 't is maar een 418d hoor dat ik zal nemen, geen 435 of zoiets.
Comment
-
Ge moet voor uzelf uitmaken of ge de ruimte nodig hebt van de 3gt he... En een 18d is geen ramp hoor, vlot genoeg. Wat ik wel spijtig zou vinden is ne 4gc met 17 duimers, die wielkasten smeken om 19 duimers....
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van TapatalkBMW E91 318d Touring
Comment
-
'k Zou de looks van een GC willen met de ruimte van een GT. Ben ik een moeilijke mens ?
Verschil in prijs komt oa van feit dat ze op de GC een pack met metaalkleur etc aanbieden en bovendien zijn de xenons op een GC standaard.
Die velgen dat is natuurlijk een probleem, ik weet het. Misschien hoogstens, als ik braaf ben, 18" maar 19" is uitgesloten.
Comment
-
Al vind ik de 4gc zeker mooi zou ik altijd voor de gt gaan. Is gewoon meer auto, heeft veel voordelen, zeker de ruimte.
je moet wel uitkijken met de kleur, zelden een auto gekend waar de kleur het uiterlikk zo veel verandert. Ik zou voor zilver gaan btw, mijn biur heeft hem in donkerblauw en dan vind ik het maar ineens een lelijk hok worden
Comment
-
Heb een GT gezien in Mineraalgrau. Was ook heel mooi, denk hem in die kleur te nemen. Als ik een GT neem tenminste.
Net beide eens vergeleken: een 418d gc met exclusive pack tegenover een 318 gt met exclusive pack, beide in sportline met open dak en trekhaak en nog wat kleinigheden. De prijs komt, als je ook de standaarduitrusting vergelijkt en gelijkschakelt, voor de eerste 44.339 en voor de 2e op 44.918 (btw in en korting af). Dus eigenlijk maar 600 euro duurder die GT. Nu nog eens zien wat het verschil in leasing is, die GT heeft immers in sportline maar 17" tegenover de GC die 18" heeft. Dus in leasing misschien zelfde. Wordt vervolgd.... verscheurende keuze...maar luxeprobleem
Comment
-
Ik vind heel persoonlijk de 3GT toch niet echt mooi hoor. Zeker niet vgl met de 4GC, die ik wel heel knap en sportief vind!
die GT lijkt mij persoonlijk zo groot en lomp.. staat precies veel te hoog en lijkt daardoor ook zo smal.
Ik zou graag wat binnenruimte opofferen om een sexier voorkomen te hebben hoor
Maarja, dat is natuurlijk een keuze die je zelf moet maken he! Succes ermee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk BerichtenIk wist het dat er iets ni klopte he... stom van mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Math_23 Bekijk BerichtenIk vind heel persoonlijk de 3GT toch niet echt mooi hoor. Zeker niet vgl met de 4GC, die ik wel heel knap en sportief vind!
die GT lijkt mij persoonlijk zo groot en lomp.. staat precies veel te hoog en lijkt daardoor ook zo smal.
Ik zou graag wat binnenruimte opofferen om een sexier voorkomen te hebben hoor
Maarja, dat is natuurlijk een keuze die je zelf moet maken he! Succes ermee
Comment
Comment