Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• bron: bimmerpost
      BMW E91 318d Touring

Comment

• Alpine white Sportline, ziet er toch ni slecht uit, dacht dat hem echt een M-pack nodig had maar Sportline valt best nog te pruimen!

edit: Enkel het stuk bumper onder de nieren lijkt mij raar, komt wss door het wit?
        BMW E91 318d Touring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk Berichten
          edit: Enkel het stuk bumper onder de nieren lijkt mij raar, komt wss door het wit?
          Das omdat daar bij ons een nummerplaat hangt

Comment

• En inderdaad, ik vind dat de sportline op de 4 wel nog mooi is. Iets subtieler mss dan het M-pack..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Math_23 Bekijk Berichten
              Das omdat daar bij ons een nummerplaat hangt
              Ik wist het dat er iets ni klopte he... stom van mij
              BMW E91 318d Touring

Comment

• Had hier nu echt geen BMW in herkent .

Comment

• Heb de 4GC vandaag gaan bekijken in de "closed room" bij BMW in Bornem. Het was die blauwe die je ook elders op foto's ziet, met m-uitvoering. Mocht absoluut geen foto's nemen. Ik twijfel tussen de 4GC en de 3GT, als opvolger voor de a4 avant die in augustus weg moet. Tot voor ik hem in 't echt zag vandaag was ik 100% overtuigd om een 4GC te nemen. Maar nu begin ik te twijfelen: de koffer is niet echt supergroot (hoewel toch nog altijd 480L...maar ik zie dat er niet echt in) en achterin is hij nogal laag. Ben zelf maar 1,76m groot maar kwam achterin toch tegen het plafond. Nu zal ik normaal altijd wel vooraan zitten, de 2 kids achteraan, dus niet echt een probleem. Maar over 't algemeen had ik er een meer 'bekrompen' gevoel in dan in de 3GT. Die laatste is echt wel megagroot binnenin, zeker achteraan. Koffer idem.
                  De ambetantigheid is nu echter dat de 4GC in leasing (ja 't is ne leasingbak...dus geen 18" velgen waarschijnlijk ) blijkbaar toch goedkoper is dan de 3GT. Toch bij Arval waar wij moeten gaan.
                  Dus we zijn er nog niet aan uit nu ik hem gezien heb. Oh ja, 't is maar een 418d hoor dat ik zal nemen, geen 435 of zoiets .

Comment

• Ge moet voor uzelf uitmaken of ge de ruimte nodig hebt van de 3gt he... En een 18d is geen ramp hoor, vlot genoeg. Wat ik wel spijtig zou vinden is ne 4gc met 17 duimers, die wielkasten smeken om 19 duimers....

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
                    BMW E91 318d Touring

Comment

• 'k Zou de looks van een GC willen met de ruimte van een GT. Ben ik een moeilijke mens ?
                      Verschil in prijs komt oa van feit dat ze op de GC een pack met metaalkleur etc aanbieden en bovendien zijn de xenons op een GC standaard.
                      Die velgen dat is natuurlijk een probleem, ik weet het. Misschien hoogstens, als ik braaf ben, 18" maar 19" is uitgesloten.

Comment

• Moeilijke keuze... :-) 18" gaat ook wel hoor ;-)
                        BMW E91 318d Touring

Comment

• Al vind ik de 4gc zeker mooi zou ik altijd voor de gt gaan. Is gewoon meer auto, heeft veel voordelen, zeker de ruimte.
                          je moet wel uitkijken met de kleur, zelden een auto gekend waar de kleur het uiterlikk zo veel verandert. Ik zou voor zilver gaan btw, mijn biur heeft hem in donkerblauw en dan vind ik het maar ineens een lelijk hok worden

Comment

• Heel knap !

Comment

• Heb een GT gezien in Mineraalgrau. Was ook heel mooi, denk hem in die kleur te nemen. Als ik een GT neem tenminste.
                              Net beide eens vergeleken: een 418d gc met exclusive pack tegenover een 318 gt met exclusive pack, beide in sportline met open dak en trekhaak en nog wat kleinigheden. De prijs komt, als je ook de standaarduitrusting vergelijkt en gelijkschakelt, voor de eerste 44.339 en voor de 2e op 44.918 (btw in en korting af). Dus eigenlijk maar 600 euro duurder die GT. Nu nog eens zien wat het verschil in leasing is, die GT heeft immers in sportline maar 17" tegenover de GC die 18" heeft. Dus in leasing misschien zelfde. Wordt vervolgd.... verscheurende keuze...maar luxeprobleem

Comment

• Gt met sportline is ook 18"

Comment

• Idd, volgens boekje is het 18". Had me verkeerdelijk gebaseerd op de offerte waar men me 17" velgen had genoteerd.

Comment

• Die gc ziet er duizend keer beter uit dan de gt, dat bmw maar niet in orde krijgt!

Comment

• Ik vind heel persoonlijk de 3GT toch niet echt mooi hoor. Zeker niet vgl met de 4GC, die ik wel heel knap en sportief vind!
                                      die GT lijkt mij persoonlijk zo groot en lomp.. staat precies veel te hoog en lijkt daardoor ook zo smal.
                                      Ik zou graag wat binnenruimte opofferen om een sexier voorkomen te hebben hoor
                                      Maarja, dat is natuurlijk een keuze die je zelf moet maken he! Succes ermee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk Berichten
                                        Ik wist het dat er iets ni klopte he... stom van mij
                                        Hehe, kan met de beste gebeuren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Math_23 Bekijk Berichten
                                          Ik vind heel persoonlijk de 3GT toch niet echt mooi hoor. Zeker niet vgl met de 4GC, die ik wel heel knap en sportief vind!
                                          die GT lijkt mij persoonlijk zo groot en lomp.. staat precies veel te hoog en lijkt daardoor ook zo smal.
                                          Ik zou graag wat binnenruimte opofferen om een sexier voorkomen te hebben hoor
                                          Maarja, dat is natuurlijk een keuze die je zelf moet maken he! Succes ermee
                                          Vind ik zelf ook! Elke keer ik zo'n gt zie, vind ik die nogal banaal om te zien ... Zeker die achterkant, er klopt precies iets niet. Vanbinnen idd een zee van plaats ...

Comment

Working...
                                          X