Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
    Ik wilde er nog een lederen dashboard bij, maar dan MOET je voor een modern line of volledig Individual gaan

mein.bmw.de/m6x3m2t3
    die configurator laat dikwijls bepaalde combo's niet toe, maar uiteindelijk kan dit dikwijls wel hoor. Ik ben er zeker van dat dat lederen dash op zo goed als alle lines/combo's kan alst erop aankomt. Is voor bmw in ieder geval een goede verdienste, 1000eur voor een lapje leder erop... Maar kzou het zelf ook wel aanvinken hoor... :-)
    BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Bron + meer foto's: [www.autobild.de]
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Zou de ultieme droomwagen zijn. Looks en sportiviteit van een coupe. Gemak van een berline/ touring en wat een klasse. Gaat volgens mij een succesnummer worden.

Comment

• Int grijs valt het iets beter mee, doet me minder aan de A5 sportback denken.

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• Sportieve buitenkleur, zwart binnenin met stiksels in de buitenkleur, 5 spaaksvelg eronder,...
              Ik ben verkocht...

Comment

• Spijtig dat de 435d geen gescheiden uitlaat meer krijgt, want dat maakt het bij de 4GC echt wel 'af'.
                In 't zilver met M-sportpakket is 'm idd zeer knap.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Spijtig dat de 435d geen gescheiden uitlaat meer krijgt, want dat maakt het bij de 4GC echt wel 'af'.
                  In 't zilver met M-sportpakket is 'm idd zeer knap.
                  van mij hadden ze er zelfs de 550i F10 uitlaten mogen onderzetten.

Vind ik veel knapper dan die die veel te kleine uitlaatjes die op de 335i staan.
                  previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                  current : BMW 330D F30

Comment

• Zeer knap en geslaagd design. Vind de koffer geweldig à la Panamera. Maakt deze zoveel praktischer en toegangelijker zeker met de neerklapbare achterbank. Ze zouden de 6 serie dezelfde kofferklep moeten geven

Comment

• Belgische configurator is online.

Comment

• Melbourne Rot valt niet te combineren met het Mpack...

Comment

• Dat is wel te combineren als je het doet via 'Individual'. Dit zal je dan een goede € 1.000,- extra kosten. Ik heb dit ook betaald om destijds mijn 530d met M-sportpakket in het saffierzwart te kunnen hebben.
                          OO 00 OO

Comment

• Ik heb het via Individual ook geprobeerd, maar de configurator maakt er direct terug "ne witte" van...

Comment

• De configurator kent dat niet. Om de juiste mogelijkheden, combinaties en prijzen te kennen, moet je een dealer raadplegen.
                              OO 00 OO

Comment

• Amaai, de keuze wordt er niet gemakkelijker op, ik was net uit de keuze berline of touring, in het voordeel van de laatste en nu komt de 4GC ter beschikking, hier gaan we weer.......
                                2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                                2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                                2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                                2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                                2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Ik begrijp het ni... op foto vind ik het echt een supermooie auto en als ik die dan in de closed room zag staan, was ik ni overtuigd.

Het moet de config zijn geweest die er stond, want dit is echt mooi...
                                  Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Idem hier. Daarom ben ik des te meer benieuwd om 'm zien te rijden.
                                    OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                                      van mij hadden ze er zelfs de 550i F10 uitlaten mogen onderzetten.

Vind ik veel knapper dan die die veel te kleine uitlaatjes die op de 335i staan.
                                      het had zo moeten zijn idd maar voor een goeie 1000 euro zal je wel een mooie diffuser en deftige sierstukken vinden binnenkort
                                      lets have some more member berries

Comment

• mein.bmw.de/w0d0g6o6

Maar dan wel als 435d

of een ander kleurke...

Last edited by BMWMB; 04/03/2014, 21:43.
                                        OO 00 OO

Comment

• Is dit het leder Dakota Korallrot dat op deze foto wat oranje oogt of een oranje individual ?
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X