Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Echt heel mooi vind ik de 3gt ook niet, maar met een m-pack 19" en de juiste kleur valt het best wel mee hoor. Maar iddde 4gc is zowieso al mooi...
    BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk Berichten
      Echt heel mooi vind ik de 3gt ook niet, maar met een m-pack 19" en de juiste kleur valt het best wel mee hoor. Maar iddde 4gc is zowieso al mooi...
      BMW had echt wel beter gekund dan dit volgens mij.
      Als BMW-freak moet ik jammer genoeg toegeven dat het design van audi vaak mooier is, een A5 sportback vind ik nog steeds mooier dan een 4GC. Een A4 mooier dan een 3. De F10 vind ik wel mooier dan de A6, daarom rij ik die ook he

Ergens knarst het bij mij als we hier als BMW-freaks uitspraken zitten dan als ‘met een M-pack en 19” duimsvelgen valt hij wel mee ...’ Tja, dan is het op zich dus een lelijk hok he. Een andere badge erop aan dezelfde prijs en hij verkoopt voor geen meter, zo gaat dat nu eenmaal he Ik blijf vinden dat hij er achteraan zo’n beetje japans eruit ziet ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Math_23 Bekijk Berichten
        Ik zou graag wat binnenruimte opofferen om een sexier voorkomen te hebben hoor
        Daar denk ik juist andersom over.
        Ik vind de 3GT overigens helemaal niet zo lelijk, stijlvoller dan mijn 5GT zelfs.
        De 4GC vind ik dan weer teveel op een Audi lijken...
        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
          Ergens knarst het bij mij als we hier als BMW-freaks uitspraken zitten dan als ‘met een M-pack en 19” duimsvelgen valt hij wel mee ...’ Tja, dan is het op zich dus een lelijk hok he. .
          Ja je hebt een punt, maar ik vind zowieso dat de meeste auto's dikke velgen nodig hebben om mooi te zijn, een standaard A5 sportback is ook niet echt mooi hoor... Hoewel die in s-line uitvoering (en ja met 19 duimers) er echt wel mooi uitziet en voor mij ook gewaagd is aan de 4gc
          BMW E91 318d Touring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk Berichten
            Ja je hebt een punt, maar ik vind zowieso dat de meeste auto's dikke velgen nodig hebben om mooi te zijn, een standaard A5 sportback is ook niet echt mooi hoor... Hoewel die in s-line uitvoering (en ja met 19 duimers) er echt wel mooi uitziet en voor mij ook gewaagd is aan de 4gc
            De A5 heeft dan ook van de allerlelijkste standaardvelgen uit, eigenlijk schandalig... :p
            VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
              De A5 heeft dan ook van de allerlelijkste standaardvelgen uit, eigenlijk schandalig... :p
              Da's een feit...

De 4gc in moonstone/mondstein vind ik ook wel knap, ook zie ik precies liever chromeline ipv shadowline aan de buitenkant.

BMW E91 318d Touring

Comment

• Chrome line is een must op de GC (zowel 4 als 6)!

Comment

• kvind hem wel mooi, maar te goed lijken op de 3 sedan. Wel handig van die grote koffer-opening, maar vind hem verder niet echt nodig. Al ik zou ik hem wel verkiezen boven een 3 alleen voor dit :p

Comment

• Ik blijg de gt, zowel de 3 als de 5, een bakbeest vinden...

De 4gc is 1000x mooier en als je ruimte wil is er de touring.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk

Comment

• Nog niet beslist of het nu een gc of gt wordt, 'k ga morgen nog eens naar bornem zien naar de gc. Vooral naar de koffer dan. Vorige keer heb ik niet goed genoeg gekeken, was te mooi, mijn ogen fonkelden teveel toen

Comment

• En het verdikt is ?

Comment

• 99,95% zeker voor een GC. Koffer val goed mee en bovendien, voor die laatste cm's die je soms zou missen in de hoogte kan je de afdekking aan de achterruit er gemakkelijk afnemen. Nu nog de kleur en uitvoering. Er stond een coupé in modern/sparkling brown buiten. Ik dacht eerst dat het zwart was, maar bij nader inzien dus dat donker bruin. Was helemaal niet mis als kleur.

Comment

• Hoe is de afdekking tussen de koffer en het interieur precies? Een hoes zoals de touring, of een vaster materiaal om geluidshinder te voorkomen als er iets in de koffer ligt te rammelen zoals bij de 3GT?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                              Hoe is de afdekking tussen de koffer en het interieur precies? Een hoes zoals de touring, of een vaster materiaal om geluidshinder te voorkomen als er iets in de koffer ligt te rammelen zoals bij de 3GT?
                              Het is een vast stukje hoedeplank hoor, geen hoes!

je kan dit ook verwijderen zoals bij een echte 'hatchback' :-)
                              BMW E91 318d Touring

Comment

• 't Bestaat uit 2 stukken, beide van stevig materiaal, geen "doekje" of zo: het eerste van ongeveer 20 cm hangt aan de achterzetels en blijft hangen als de koffer open gaat. Het tweede (grootste) hangt vast aan de "achterdeur" en gaat mee omhoog als de koffer open gaat. Beide zijn heel gemakkelijk los te en terug vast te klikken. Heb het geprobeerd zaterdag en gaat wel vlot. Bovendien kunnen de achterzetels in 3 delen neer (40/20/40), standaard voorziening (is in de duitse versie blijkbaar een optie).
                                Nog iets: op de duitse bmw site is al de volledige cataloog met opties te downloaden.

Comment

• Ik ben hem daar ook gaan bekijken alvorens mijn handtekening onder de bestelbon te plaatsen. Achteraan inderdaad vrij laag, maar zal hier ook meestal maar gebruikt worden door 2 kids. De kofferafdekking is inderdaad afneembaar, maar waar blijf je met die stukken? Daar hadden ze nu wel iets kunnen op vinden. Voor de rest heb ik hem in Carbon zwart genomen en ben ik volledig voor de 19 duimers gegaan Standaard 18 duimers op M sportpakket leken me wel OK, maar die zijn naar productie toe vorige week vervangen door een ander model. Dat vond ik al iets minder Dus in blijde afwachting van de levering....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M1974 Bekijk Berichten
                                    Ik ben hem daar ook gaan bekijken alvorens mijn handtekening onder de bestelbon te plaatsen. Achteraan inderdaad vrij laag, maar zal hier ook meestal maar gebruikt worden door 2 kids. De kofferafdekking is inderdaad afneembaar, maar waar blijf je met die stukken? Daar hadden ze nu wel iets kunnen op vinden. Voor de rest heb ik hem in Carbon zwart genomen en ben ik volledig voor de 19 duimers gegaan Standaard 18 duimers op M sportpakket leken me wel OK, maar die zijn naar productie toe vorige week vervangen door een ander model. Dat vond ik al iets minder Dus in blijde afwachting van de levering....
                                    Leuk hoor!, nog wat meer details van de config? motorisatie?
                                    BMW E91 318d Touring

Comment

• Bij deze de configuratie van mijn BMW 420i GC.

Special 2.JPG
                                      Bijgevoegde Bestanden
                                      Last edited by ; 02/05/2014, 12:52.

Comment

• heerlijk!

Comment

• Idd zeer knap.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X